Stránka 3 z 4
Napsal: stř dub 15, 2009 16:43:45
od Ladis
Nekoupil bych výfuk, který není typově určen přímo na moji motorku!

Napsal: stř dub 15, 2009 18:37:46
od Zdrahy
Ono u otevřeného výfuku není asi nic moc co zkazit

můžeš to poznat jestli se změní k horšímu výkonová křivka nebo ne...
Napsal: stř dub 15, 2009 18:43:32
od MMKS
Ladis píše:Nekoupil bych výfuk, který není typově určen přímo na moji motorku!

a právě , jak to poznáš? Nemyslím, že by výrobci měli k dispozici x strojů a podle toho to ladili. Mají pár základních vzorů a max je dělají v jiných přírubách, tak si to aspoň myslím já.
Napsal: čtv dub 16, 2009 09:13:00
od Ladis
Věřím výrobci, když má v katalogu koncovku na ZR-7, tak ji beru s tím, že věřím, že bude pasovat se vším všudy a nemusím se bát problémů...nic víc asi nezbývá! V momentě, kdy ji nasadím na motorku, vše bude pasovat a žádný okolní aspekty nebudou nijak výrazně mimo oproti originálu, popř. avizovaným změnám od výrobce, tak nemám víc co řešit...v opačným případě půjdu a výfuk vrátím...

Obecně máš ale asi pravdu, že vnitřky se nebudou příliš lišit vyloženě typ od typu...možná tak co do oblasti výkonu...

Napsal: čtv dub 16, 2009 15:27:35
od KankX
Ladis píše:... máš ale asi pravdu, že vnitřky se nebudou příliš lišit vyloženě typ od typu...možná tak co do oblasti výkonu...

ja myslim ze u ladaku zadne vnitrky nejsou, ale nebudu ti brat iluze

...tedy kdyz nepocitam tu tlumici vatu

Napsal: čtv dub 16, 2009 15:43:35
od Ladis
KankX píše:Ladis píše:... máš ale asi pravdu, že vnitřky se nebudou příliš lišit vyloženě typ od typu...možná tak co do oblasti výkonu...

ja myslim ze u ladaku zadne vnitrky nejsou, ale nebudu ti brat iluze

...tedy kdyz nepocitam tu tlumici vatu

Slovíčkaření...vím, že laďák je "otevřenej" výfuk, myslel jsem prostě konstrukci koncovky samotné...co dělá to, že jsou dvě různý koncovky na dvě různý motorky...

Napsal: pát dub 24, 2009 12:42:25
od Ladis
MMKS píše:Nemyslím, že by výrobci měli k dispozici x strojů a podle toho to ladili. Mají pár základních vzorů a max je dělají v jiných přírubách, tak si to aspoň myslím já.
Dneska tohle už můžu potvrdit!

Aspoň v případě výfuků IXIL je to pořád jedna a ta stejná koncovka, JEDINÝ, co rozděluje koncovky na jednotlivý typy motorek je adapter na přírubu, kterej má jen podle origo příruby na motorce navrtaný díry pro našroubování na origo svod! Takže koncovky se mrskají jedna za druhou, všechny stejný, pak to jen při balení do krabice olepí etiketou s typem motorky a přibalí patřičný adapter, toť vše!
Btw, s politováním musím říct, že mě teda IXIL docela zklamal, protože byť mám podle katalogu koncovku na ZR-7, tak bez náležitého zásahu "DODO" [DOdělej DOma] by jsem ho tam rozhodně nedal!

Azbestový těsnění - ze 3 dír seděla pouze JEDNA, to stejný adapter - dvě díry uhnutý bokem dobrý 3 mm!
Zajímalo by mě jen, jestli by byl rozdíl v přesnosti zpracování na koncovce třeba za 15.000,- Kč?
Na druhou stranu si myslím, že ani cena za IXIL není tak nízko, aby výsledek vypadal takhle!
Ve výsledku konečnýho efektu jsem ale max. spokojen!

Napsal: pát dub 24, 2009 14:43:26
od MARTY
KankX píše:Ladis píše:... máš ale asi pravdu, že vnitřky se nebudou příliš lišit vyloženě typ od typu...možná tak co do oblasti výkonu...

ja myslim ze u ladaku zadne vnitrky nejsou, ale nebudu ti brat iluze

...tedy kdyz nepocitam tu tlumici vatu

a to by ses zase asi divil...u me znacky je to rozdil..ikdyz rikaji ze hlavni vyhoda je v propracovanych svodech..ktere se ladej nejdrive...a az pak koncovka...me nabizel tri druhy koncovek...
a jeste navic vaty se tam cpe dle vyplachu....kazda masina ma jine dirky vevnitr a pak to mnozstvi vaty na dany model dela krom vyplachu i zvuk...vcera me bylo predvedeno ze dle meho prani narvat tam vaty na velkou silu je blbost..predvedeno a hruza...zvuk jak praskometer...a vyplach jak prase...vse vyfukem jen proletlo...jako trubkou...tak se to dela ted momentalne znovu...jak ma byt
apropo nejlepsi prechodky dle kvality ma prej yoshimura...jako hrnec na prdel +to tam sedne
Napsal: pát dub 24, 2009 16:06:02
od MMKS
může mě někdo vysvětlit toto
http://www.indysuperbike.com/customer/p ... 382&page=1 . Je to jen koncovka (což by podle ceny bylo pravděpodobnější) nebo je to celý systém (svody i koncovka). Název je sice Bolt-on Exhaust což je jen způsob uchycení koncovky a ta by správně měla být asi sillencer ale v textu píšou full system, takže nevím co si o tom myslet.
A další dotaz, je možná toto hodit na mašinu bez dynojetu a filtru? A pokud ne, tak kolik to pak koštuje? Dyno je min 3.500Kč ale brzdu, práci atd. vůbec nevím. Je rozdíl mezi 1100 a 1200 (myšleno v tomto případě samozřejmě), protože obecně na 11 jsou dražší.
Vůbec nechápu, proč jsou svody podstatnější než koncovka, furt jsem to bral jako "kus trubek" kde se nemá moc co měnit.[/url]
Napsal: pát dub 24, 2009 16:08:31
od MARTY
MMKS píše:může mě někdo vysvětlit toto
http://www.indysuperbike.com/customer/p ... 382&page=1 . Je to jen koncovka (což by podle ceny bylo pravděpodobnější) nebo je to celý systém (svody i koncovka). Název je sice Bolt-on Exhaust což je jen způsob uchycení koncovky a ta by správně měla být asi sillencer ale v textu píšou full system, takže nevím co si o tom myslet.
A další dotaz, je možná toto hodit na mašinu bez dynojetu a filtru? A pokud ne, tak kolik to pak koštuje? Dyno je min 3.500Kč ale brzdu, práci atd. vůbec nevím. Je rozdíl mezi 1100 a 1200 (myšleno v tomto případě samozřejmě), protože obecně na 11 jsou dražší.
Vůbec nechápu, proč jsou svody podstatnější než koncovka, furt jsem to bral jako "kus trubek" kde se nemá moc co měnit.[/url]
tak treba samotnou koncovku akrap koupis za sedm az ctrnact tisic...komplet system treba za 40...kde je ten rozdil ???co je tam to drahe ???

Napsal: pát dub 24, 2009 16:11:12
od MARTY
sazim pytel penez ze je to jen koncovka...jestli je to cena za komplet system utrhni jim i ruce...sen noci svatojanske

Napsal: pát dub 24, 2009 16:11:27
od MMKS
MARTY píše:MMKS píše:může mě někdo vysvětlit toto
http://www.indysuperbike.com/customer/p ... 382&page=1 . Je to jen koncovka (což by podle ceny bylo pravděpodobnější) nebo je to celý systém (svody i koncovka). Název je sice Bolt-on Exhaust což je jen způsob uchycení koncovky a ta by správně měla být asi sillencer ale v textu píšou full system, takže nevím co si o tom myslet.
A další dotaz, je možná toto hodit na mašinu bez dynojetu a filtru? A pokud ne, tak kolik to pak koštuje? Dyno je min 3.500Kč ale brzdu, práci atd. vůbec nevím. Je rozdíl mezi 1100 a 1200 (myšleno v tomto případě samozřejmě), protože obecně na 11 jsou dražší.
Vůbec nechápu, proč jsou svody podstatnější než koncovka, furt jsem to bral jako "kus trubek" kde se nemá moc co měnit.[/url]
tak treba samotnou koncovku akrap koupis za sedm az ctrnact tisic...komplet system treba za 40...kde je ten rozdil ???co je tam to drahe ???

Jasný, yoshi,uru u nás taky začíná někde na 9t, cenu neberu jako oddůvodnění, prostě se svody jsou to už 2 ks a zatímco koncovku můžou asi švihat na pásech a jen měnit přírubu svody je určitě větší drbačka na jednotlivé mašiny, víc matroše atd.
Napsal: pát dub 24, 2009 16:17:50
od misak39
a hlavně, svody musej bejt na konkretni typ mota, nee jako koncovka. Takže tam se platí ta práce, vývoj a testování, aby to naopak nesnížilo výkon a jeho průběh. Mizernejma svodama se dá motka dost podstatně zmršit.
Napsal: pát dub 24, 2009 16:21:35
od MMKS
ono i za koncovku je to na naše poměry pěkná cena. Zase na druhou stranu asi rok zpátky jsem přímo na stránkách yoshimury.jp narazil na akci na ZRX, kde na naše i s poštou to tehdy vycházelo na nějakých 4.000 (nebyly prachy). Byl to nějaký výprodej, od té doby už je nemají ve výrobním programu
Napsal: pát dub 24, 2009 16:29:00
od misak39
jestli dumáš o koncovce, šel bych do Cretuse, uměj je hezky a suprovou cenu. Je to hezký mít na motorce za šedesát papouchů konec za patnáctku, ale připadne mi to jako zbytečnej luxus (tu cenu myslím u své

) A ve výsledku aby měl člověk ještě špunty do uší na delší cestu... Taky se mi to líbí, ale mě by vyhovovalo vozit konce dva-jeden na zabublání na místě, a druhej tichej na jízdu. Škoda že nedělaj přepínací
