Výfuk - laďáček - NEJEN ZRX

Modely, testy, zkušenosti
Uživatelský avatar
Ladis
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 4468
Registrován: pon črc 09, 2007 16:49:44
Bydliště: Kunštát, okr. Blansko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ladis » stř dub 15, 2009 16:43:45

Nekoupil bych výfuk, který není typově určen přímo na moji motorku! ;)
ZZR 1200 '03 Moonlight Silver
*********CKC # 686*********

Uživatelský avatar
Zdrahy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 7011
Registrován: čtv bře 30, 2006 10:13:27
Bydliště: Město

Příspěvek od Zdrahy » stř dub 15, 2009 18:37:46

Ono u otevřeného výfuku není asi nic moc co zkazit :) můžeš to poznat jestli se změní k horšímu výkonová křivka nebo ne...
ZRX 1200 S-R
Lepší bejt mrtvej lev než živá krysa! :wink:
CKC # 209

Uživatelský avatar
MMKS
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2517
Registrován: stř bře 21, 2007 18:28:49
Bydliště: okr. Břeclav

Příspěvek od MMKS » stř dub 15, 2009 18:43:32

Ladis píše:Nekoupil bych výfuk, který není typově určen přímo na moji motorku! ;)
a právě , jak to poznáš? Nemyslím, že by výrobci měli k dispozici x strojů a podle toho to ladili. Mají pár základních vzorů a max je dělají v jiných přírubách, tak si to aspoň myslím já.
ZX-12R naked

Uživatelský avatar
Ladis
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 4468
Registrován: pon črc 09, 2007 16:49:44
Bydliště: Kunštát, okr. Blansko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ladis » čtv dub 16, 2009 09:13:00

Věřím výrobci, když má v katalogu koncovku na ZR-7, tak ji beru s tím, že věřím, že bude pasovat se vším všudy a nemusím se bát problémů...nic víc asi nezbývá! V momentě, kdy ji nasadím na motorku, vše bude pasovat a žádný okolní aspekty nebudou nijak výrazně mimo oproti originálu, popř. avizovaným změnám od výrobce, tak nemám víc co řešit...v opačným případě půjdu a výfuk vrátím... ;)
Obecně máš ale asi pravdu, že vnitřky se nebudou příliš lišit vyloženě typ od typu...možná tak co do oblasti výkonu... :dontknow:
ZZR 1200 '03 Moonlight Silver
*********CKC # 686*********

Uživatelský avatar
KankX
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 9363
Registrován: pon kvě 07, 2007 13:16:13
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KankX » čtv dub 16, 2009 15:27:35

Ladis píše:... máš ale asi pravdu, že vnitřky se nebudou příliš lišit vyloženě typ od typu...možná tak co do oblasti výkonu... :dontknow:
ja myslim ze u ladaku zadne vnitrky nejsou, ale nebudu ti brat iluze ;-) ...tedy kdyz nepocitam tu tlumici vatu :lol:
----- (W) -----
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira

Uživatelský avatar
Ladis
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 4468
Registrován: pon črc 09, 2007 16:49:44
Bydliště: Kunštát, okr. Blansko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ladis » čtv dub 16, 2009 15:43:35

KankX píše:
Ladis píše:... máš ale asi pravdu, že vnitřky se nebudou příliš lišit vyloženě typ od typu...možná tak co do oblasti výkonu... :dontknow:
ja myslim ze u ladaku zadne vnitrky nejsou, ale nebudu ti brat iluze ;-) ...tedy kdyz nepocitam tu tlumici vatu :lol:
Slovíčkaření...vím, že laďák je "otevřenej" výfuk, myslel jsem prostě konstrukci koncovky samotné...co dělá to, že jsou dvě různý koncovky na dvě různý motorky... ;)
ZZR 1200 '03 Moonlight Silver
*********CKC # 686*********

Uživatelský avatar
Ladis
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 4468
Registrován: pon črc 09, 2007 16:49:44
Bydliště: Kunštát, okr. Blansko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ladis » pát dub 24, 2009 12:42:25

MMKS píše:Nemyslím, že by výrobci měli k dispozici x strojů a podle toho to ladili. Mají pár základních vzorů a max je dělají v jiných přírubách, tak si to aspoň myslím já.
Dneska tohle už můžu potvrdit! ;) Aspoň v případě výfuků IXIL je to pořád jedna a ta stejná koncovka, JEDINÝ, co rozděluje koncovky na jednotlivý typy motorek je adapter na přírubu, kterej má jen podle origo příruby na motorce navrtaný díry pro našroubování na origo svod! Takže koncovky se mrskají jedna za druhou, všechny stejný, pak to jen při balení do krabice olepí etiketou s typem motorky a přibalí patřičný adapter, toť vše! :roll:
Btw, s politováním musím říct, že mě teda IXIL docela zklamal, protože byť mám podle katalogu koncovku na ZR-7, tak bez náležitého zásahu "DODO" [DOdělej DOma] by jsem ho tam rozhodně nedal! :evil: Azbestový těsnění - ze 3 dír seděla pouze JEDNA, to stejný adapter - dvě díry uhnutý bokem dobrý 3 mm! :shock:
Zajímalo by mě jen, jestli by byl rozdíl v přesnosti zpracování na koncovce třeba za 15.000,- Kč? :dontknow:
Na druhou stranu si myslím, že ani cena za IXIL není tak nízko, aby výsledek vypadal takhle! :evil:
Ve výsledku konečnýho efektu jsem ale max. spokojen! ;)
ZZR 1200 '03 Moonlight Silver
*********CKC # 686*********

Uživatelský avatar
MARTY
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 5936
Registrován: sob srp 25, 2007 15:35:15

Příspěvek od MARTY » pát dub 24, 2009 14:43:26

KankX píše:
Ladis píše:... máš ale asi pravdu, že vnitřky se nebudou příliš lišit vyloženě typ od typu...možná tak co do oblasti výkonu... :dontknow:
ja myslim ze u ladaku zadne vnitrky nejsou, ale nebudu ti brat iluze ;-) ...tedy kdyz nepocitam tu tlumici vatu :lol:
a to by ses zase asi divil...u me znacky je to rozdil..ikdyz rikaji ze hlavni vyhoda je v propracovanych svodech..ktere se ladej nejdrive...a az pak koncovka...me nabizel tri druhy koncovek...
a jeste navic vaty se tam cpe dle vyplachu....kazda masina ma jine dirky vevnitr a pak to mnozstvi vaty na dany model dela krom vyplachu i zvuk...vcera me bylo predvedeno ze dle meho prani narvat tam vaty na velkou silu je blbost..predvedeno a hruza...zvuk jak praskometer...a vyplach jak prase...vse vyfukem jen proletlo...jako trubkou...tak se to dela ted momentalne znovu...jak ma byt :wink:
apropo nejlepsi prechodky dle kvality ma prej yoshimura...jako hrnec na prdel +to tam sedne
ZZR 1400 RR Hujda lenošná
Věř tomu kdo tě nezklamal a nezklam toho kdo ti věří !!!

Uživatelský avatar
MMKS
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2517
Registrován: stř bře 21, 2007 18:28:49
Bydliště: okr. Břeclav

Příspěvek od MMKS » pát dub 24, 2009 16:06:02

může mě někdo vysvětlit toto http://www.indysuperbike.com/customer/p ... 382&page=1 . Je to jen koncovka (což by podle ceny bylo pravděpodobnější) nebo je to celý systém (svody i koncovka). Název je sice Bolt-on Exhaust což je jen způsob uchycení koncovky a ta by správně měla být asi sillencer ale v textu píšou full system, takže nevím co si o tom myslet.
A další dotaz, je možná toto hodit na mašinu bez dynojetu a filtru? A pokud ne, tak kolik to pak koštuje? Dyno je min 3.500Kč ale brzdu, práci atd. vůbec nevím. Je rozdíl mezi 1100 a 1200 (myšleno v tomto případě samozřejmě), protože obecně na 11 jsou dražší.
Vůbec nechápu, proč jsou svody podstatnější než koncovka, furt jsem to bral jako "kus trubek" kde se nemá moc co měnit.[/url]
ZX-12R naked

Uživatelský avatar
MARTY
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 5936
Registrován: sob srp 25, 2007 15:35:15

Příspěvek od MARTY » pát dub 24, 2009 16:08:31

MMKS píše:může mě někdo vysvětlit toto http://www.indysuperbike.com/customer/p ... 382&page=1 . Je to jen koncovka (což by podle ceny bylo pravděpodobnější) nebo je to celý systém (svody i koncovka). Název je sice Bolt-on Exhaust což je jen způsob uchycení koncovky a ta by správně měla být asi sillencer ale v textu píšou full system, takže nevím co si o tom myslet.
A další dotaz, je možná toto hodit na mašinu bez dynojetu a filtru? A pokud ne, tak kolik to pak koštuje? Dyno je min 3.500Kč ale brzdu, práci atd. vůbec nevím. Je rozdíl mezi 1100 a 1200 (myšleno v tomto případě samozřejmě), protože obecně na 11 jsou dražší.
Vůbec nechápu, proč jsou svody podstatnější než koncovka, furt jsem to bral jako "kus trubek" kde se nemá moc co měnit.[/url]
tak treba samotnou koncovku akrap koupis za sedm az ctrnact tisic...komplet system treba za 40...kde je ten rozdil ???co je tam to drahe ??? :wink:
ZZR 1400 RR Hujda lenošná
Věř tomu kdo tě nezklamal a nezklam toho kdo ti věří !!!

Uživatelský avatar
MARTY
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 5936
Registrován: sob srp 25, 2007 15:35:15

Příspěvek od MARTY » pát dub 24, 2009 16:11:12

sazim pytel penez ze je to jen koncovka...jestli je to cena za komplet system utrhni jim i ruce...sen noci svatojanske :D :D
ZZR 1400 RR Hujda lenošná
Věř tomu kdo tě nezklamal a nezklam toho kdo ti věří !!!

Uživatelský avatar
MMKS
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2517
Registrován: stř bře 21, 2007 18:28:49
Bydliště: okr. Břeclav

Příspěvek od MMKS » pát dub 24, 2009 16:11:27

MARTY píše:
MMKS píše:může mě někdo vysvětlit toto http://www.indysuperbike.com/customer/p ... 382&page=1 . Je to jen koncovka (což by podle ceny bylo pravděpodobnější) nebo je to celý systém (svody i koncovka). Název je sice Bolt-on Exhaust což je jen způsob uchycení koncovky a ta by správně měla být asi sillencer ale v textu píšou full system, takže nevím co si o tom myslet.
A další dotaz, je možná toto hodit na mašinu bez dynojetu a filtru? A pokud ne, tak kolik to pak koštuje? Dyno je min 3.500Kč ale brzdu, práci atd. vůbec nevím. Je rozdíl mezi 1100 a 1200 (myšleno v tomto případě samozřejmě), protože obecně na 11 jsou dražší.
Vůbec nechápu, proč jsou svody podstatnější než koncovka, furt jsem to bral jako "kus trubek" kde se nemá moc co měnit.[/url]
tak treba samotnou koncovku akrap koupis za sedm az ctrnact tisic...komplet system treba za 40...kde je ten rozdil ???co je tam to drahe ??? :wink:
Jasný, yoshi,uru u nás taky začíná někde na 9t, cenu neberu jako oddůvodnění, prostě se svody jsou to už 2 ks a zatímco koncovku můžou asi švihat na pásech a jen měnit přírubu svody je určitě větší drbačka na jednotlivé mašiny, víc matroše atd.
ZX-12R naked

Uživatelský avatar
misak39
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 5072
Registrován: pát kvě 19, 2006 01:04:55
Bydliště: Králíky

Příspěvek od misak39 » pát dub 24, 2009 16:17:50

a hlavně, svody musej bejt na konkretni typ mota, nee jako koncovka. Takže tam se platí ta práce, vývoj a testování, aby to naopak nesnížilo výkon a jeho průběh. Mizernejma svodama se dá motka dost podstatně zmršit.
babička GPZ 500 a vnučka ZX900B
*CKC 102*

Uživatelský avatar
MMKS
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2517
Registrován: stř bře 21, 2007 18:28:49
Bydliště: okr. Břeclav

Příspěvek od MMKS » pát dub 24, 2009 16:21:35

ono i za koncovku je to na naše poměry pěkná cena. Zase na druhou stranu asi rok zpátky jsem přímo na stránkách yoshimury.jp narazil na akci na ZRX, kde na naše i s poštou to tehdy vycházelo na nějakých 4.000 (nebyly prachy). Byl to nějaký výprodej, od té doby už je nemají ve výrobním programu
ZX-12R naked

Uživatelský avatar
misak39
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 5072
Registrován: pát kvě 19, 2006 01:04:55
Bydliště: Králíky

Příspěvek od misak39 » pát dub 24, 2009 16:29:00

jestli dumáš o koncovce, šel bych do Cretuse, uměj je hezky a suprovou cenu. Je to hezký mít na motorce za šedesát papouchů konec za patnáctku, ale připadne mi to jako zbytečnej luxus (tu cenu myslím u své :wink: ) A ve výsledku aby měl člověk ještě špunty do uší na delší cestu... Taky se mi to líbí, ale mě by vyhovovalo vozit konce dva-jeden na zabublání na místě, a druhej tichej na jízdu. Škoda že nedělaj přepínací :D
babička GPZ 500 a vnučka ZX900B
*CKC 102*

Odpovědět