
Výfuk - laďáček - NEJEN ZRX
- Ladis
- Ghostrider
- Příspěvky: 4468
- Registrován: pon črc 09, 2007 16:49:44
- Bydliště: Kunštát, okr. Blansko
- Kontaktovat uživatele:
Věřím výrobci, když má v katalogu koncovku na ZR-7, tak ji beru s tím, že věřím, že bude pasovat se vším všudy a nemusím se bát problémů...nic víc asi nezbývá! V momentě, kdy ji nasadím na motorku, vše bude pasovat a žádný okolní aspekty nebudou nijak výrazně mimo oproti originálu, popř. avizovaným změnám od výrobce, tak nemám víc co řešit...v opačným případě půjdu a výfuk vrátím... 
Obecně máš ale asi pravdu, že vnitřky se nebudou příliš lišit vyloženě typ od typu...možná tak co do oblasti výkonu...

Obecně máš ale asi pravdu, že vnitřky se nebudou příliš lišit vyloženě typ od typu...možná tak co do oblasti výkonu...

ZZR 1200 '03 Moonlight Silver
*********CKC # 686*********
*********CKC # 686*********
- KankX
- Site Admin
- Příspěvky: 9363
- Registrován: pon kvě 07, 2007 13:16:13
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
ja myslim ze u ladaku zadne vnitrky nejsou, ale nebudu ti brat iluzeLadis píše:... máš ale asi pravdu, že vnitřky se nebudou příliš lišit vyloženě typ od typu...možná tak co do oblasti výkonu...


----- (W) -----
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira
- Ladis
- Ghostrider
- Příspěvky: 4468
- Registrován: pon črc 09, 2007 16:49:44
- Bydliště: Kunštát, okr. Blansko
- Kontaktovat uživatele:
Slovíčkaření...vím, že laďák je "otevřenej" výfuk, myslel jsem prostě konstrukci koncovky samotné...co dělá to, že jsou dvě různý koncovky na dvě různý motorky...KankX píše:ja myslim ze u ladaku zadne vnitrky nejsou, ale nebudu ti brat iluzeLadis píše:... máš ale asi pravdu, že vnitřky se nebudou příliš lišit vyloženě typ od typu...možná tak co do oblasti výkonu......tedy kdyz nepocitam tu tlumici vatu

ZZR 1200 '03 Moonlight Silver
*********CKC # 686*********
*********CKC # 686*********
- Ladis
- Ghostrider
- Příspěvky: 4468
- Registrován: pon črc 09, 2007 16:49:44
- Bydliště: Kunštát, okr. Blansko
- Kontaktovat uživatele:
Dneska tohle už můžu potvrdit!MMKS píše:Nemyslím, že by výrobci měli k dispozici x strojů a podle toho to ladili. Mají pár základních vzorů a max je dělají v jiných přírubách, tak si to aspoň myslím já.


Btw, s politováním musím říct, že mě teda IXIL docela zklamal, protože byť mám podle katalogu koncovku na ZR-7, tak bez náležitého zásahu "DODO" [DOdělej DOma] by jsem ho tam rozhodně nedal!


Zajímalo by mě jen, jestli by byl rozdíl v přesnosti zpracování na koncovce třeba za 15.000,- Kč?

Na druhou stranu si myslím, že ani cena za IXIL není tak nízko, aby výsledek vypadal takhle!

Ve výsledku konečnýho efektu jsem ale max. spokojen!

ZZR 1200 '03 Moonlight Silver
*********CKC # 686*********
*********CKC # 686*********
a to by ses zase asi divil...u me znacky je to rozdil..ikdyz rikaji ze hlavni vyhoda je v propracovanych svodech..ktere se ladej nejdrive...a az pak koncovka...me nabizel tri druhy koncovek...KankX píše:ja myslim ze u ladaku zadne vnitrky nejsou, ale nebudu ti brat iluzeLadis píše:... máš ale asi pravdu, že vnitřky se nebudou příliš lišit vyloženě typ od typu...možná tak co do oblasti výkonu......tedy kdyz nepocitam tu tlumici vatu
a jeste navic vaty se tam cpe dle vyplachu....kazda masina ma jine dirky vevnitr a pak to mnozstvi vaty na dany model dela krom vyplachu i zvuk...vcera me bylo predvedeno ze dle meho prani narvat tam vaty na velkou silu je blbost..predvedeno a hruza...zvuk jak praskometer...a vyplach jak prase...vse vyfukem jen proletlo...jako trubkou...tak se to dela ted momentalne znovu...jak ma byt

apropo nejlepsi prechodky dle kvality ma prej yoshimura...jako hrnec na prdel +to tam sedne
ZZR 1400 RR Hujda lenošná
Věř tomu kdo tě nezklamal a nezklam toho kdo ti věří !!!
Věř tomu kdo tě nezklamal a nezklam toho kdo ti věří !!!
může mě někdo vysvětlit toto http://www.indysuperbike.com/customer/p ... 382&page=1 . Je to jen koncovka (což by podle ceny bylo pravděpodobnější) nebo je to celý systém (svody i koncovka). Název je sice Bolt-on Exhaust což je jen způsob uchycení koncovky a ta by správně měla být asi sillencer ale v textu píšou full system, takže nevím co si o tom myslet.
A další dotaz, je možná toto hodit na mašinu bez dynojetu a filtru? A pokud ne, tak kolik to pak koštuje? Dyno je min 3.500Kč ale brzdu, práci atd. vůbec nevím. Je rozdíl mezi 1100 a 1200 (myšleno v tomto případě samozřejmě), protože obecně na 11 jsou dražší.
Vůbec nechápu, proč jsou svody podstatnější než koncovka, furt jsem to bral jako "kus trubek" kde se nemá moc co měnit.[/url]
A další dotaz, je možná toto hodit na mašinu bez dynojetu a filtru? A pokud ne, tak kolik to pak koštuje? Dyno je min 3.500Kč ale brzdu, práci atd. vůbec nevím. Je rozdíl mezi 1100 a 1200 (myšleno v tomto případě samozřejmě), protože obecně na 11 jsou dražší.
Vůbec nechápu, proč jsou svody podstatnější než koncovka, furt jsem to bral jako "kus trubek" kde se nemá moc co měnit.[/url]
ZX-12R naked
tak treba samotnou koncovku akrap koupis za sedm az ctrnact tisic...komplet system treba za 40...kde je ten rozdil ???co je tam to drahe ???MMKS píše:může mě někdo vysvětlit toto http://www.indysuperbike.com/customer/p ... 382&page=1 . Je to jen koncovka (což by podle ceny bylo pravděpodobnější) nebo je to celý systém (svody i koncovka). Název je sice Bolt-on Exhaust což je jen způsob uchycení koncovky a ta by správně měla být asi sillencer ale v textu píšou full system, takže nevím co si o tom myslet.
A další dotaz, je možná toto hodit na mašinu bez dynojetu a filtru? A pokud ne, tak kolik to pak koštuje? Dyno je min 3.500Kč ale brzdu, práci atd. vůbec nevím. Je rozdíl mezi 1100 a 1200 (myšleno v tomto případě samozřejmě), protože obecně na 11 jsou dražší.
Vůbec nechápu, proč jsou svody podstatnější než koncovka, furt jsem to bral jako "kus trubek" kde se nemá moc co měnit.[/url]

ZZR 1400 RR Hujda lenošná
Věř tomu kdo tě nezklamal a nezklam toho kdo ti věří !!!
Věř tomu kdo tě nezklamal a nezklam toho kdo ti věří !!!
Jasný, yoshi,uru u nás taky začíná někde na 9t, cenu neberu jako oddůvodnění, prostě se svody jsou to už 2 ks a zatímco koncovku můžou asi švihat na pásech a jen měnit přírubu svody je určitě větší drbačka na jednotlivé mašiny, víc matroše atd.MARTY píše:tak treba samotnou koncovku akrap koupis za sedm az ctrnact tisic...komplet system treba za 40...kde je ten rozdil ???co je tam to drahe ???MMKS píše:může mě někdo vysvětlit toto http://www.indysuperbike.com/customer/p ... 382&page=1 . Je to jen koncovka (což by podle ceny bylo pravděpodobnější) nebo je to celý systém (svody i koncovka). Název je sice Bolt-on Exhaust což je jen způsob uchycení koncovky a ta by správně měla být asi sillencer ale v textu píšou full system, takže nevím co si o tom myslet.
A další dotaz, je možná toto hodit na mašinu bez dynojetu a filtru? A pokud ne, tak kolik to pak koštuje? Dyno je min 3.500Kč ale brzdu, práci atd. vůbec nevím. Je rozdíl mezi 1100 a 1200 (myšleno v tomto případě samozřejmě), protože obecně na 11 jsou dražší.
Vůbec nechápu, proč jsou svody podstatnější než koncovka, furt jsem to bral jako "kus trubek" kde se nemá moc co měnit.[/url]
ZX-12R naked
ono i za koncovku je to na naše poměry pěkná cena. Zase na druhou stranu asi rok zpátky jsem přímo na stránkách yoshimury.jp narazil na akci na ZRX, kde na naše i s poštou to tehdy vycházelo na nějakých 4.000 (nebyly prachy). Byl to nějaký výprodej, od té doby už je nemají ve výrobním programu
ZX-12R naked
jestli dumáš o koncovce, šel bych do Cretuse, uměj je hezky a suprovou cenu. Je to hezký mít na motorce za šedesát papouchů konec za patnáctku, ale připadne mi to jako zbytečnej luxus (tu cenu myslím u své
) A ve výsledku aby měl člověk ještě špunty do uší na delší cestu... Taky se mi to líbí, ale mě by vyhovovalo vozit konce dva-jeden na zabublání na místě, a druhej tichej na jízdu. Škoda že nedělaj přepínací 


babička GPZ 500 a vnučka ZX900B
*CKC 102*
*CKC 102*