Stránka 3 z 3
Napsal: sob lis 03, 2007 12:24:25
od kawamen
schéma mám ale stejně sem nic nezjistil mě nejde proud do cdi a to je asi to proč to nejde
Napsal: sob lis 03, 2007 17:44:42
od kawamen
hele nevíte nekdo jakou polaritu má snímač já tam mám snímač z klr 650 tak jestli to neni ono že to nehází jistru bych koupil snímač od ignitech ale nevim jakou polaritu mám koupit
Napsal: ned lis 04, 2007 20:43:59
od Pavel ZRX
Většinou se používají snímače s kladnou spouštěcí amplitudou, je to samozřejmě dáno konstrukcí řídící jednotky. Každopádně se zeptej v Ignitechu, co ř. j. tvojí motorky vyžaduje. Pokud ale nemáš napájení na ř. j., tak ti ta výměna snímače nepomůže.
Napsal: ned lis 04, 2007 21:28:37
od kawamen
no tam musí být stále napětí 12V na řídící jednotce že. podle schéma zapojeni by to mělo jít od spínačky no a mě tam nic nejde čim to muže bejt já když šlápnu tak mi de do ř.j napětí 0,55V ale kolísá to.
Napsal: pon lis 05, 2007 20:55:24
od Pavel ZRX
Zkus to změřit na odpojeným konektoru od ř.j.
Napsal: úte lis 06, 2007 21:55:58
od Anti
Už sem to tu psal.KLR má kapacitní CDI které je napájeno pomocí "budících" cívek.Pokud máš nový snímač a odzkoušené CDI,je to ten snímač.Žádných 12v to CDI nejde.Kdybys ses vyznal ve schematu tak bys věděl že na spínačku jde jen kostřící propoj jako chcípák.Cívky jsou navinuty na statoru.Převíjí to nějaký chlap,má inzerát tuším na motorkari nebo motoinzerce.Ty cívky dávají při startu cca 24v,při běhu kolem 180v.Jsou tedy vysokonapěťové.Nabíjejí kondík pro impuls do indučky a zároveň přes zenerky živí vlastní elektroniku CDI.A snímač na KLR 650 je stejný jako většina dílů z motoru..
Napsal: stř lis 07, 2007 08:03:57
od Pavel ZRX
Jestli máš to schéma, dej to tady, rád se podívám.
Napsal: stř lis 07, 2007 16:20:19
od Anti
Napsal: čtv lis 22, 2007 21:04:27
od kawamen
tak jsem nechal převinout stator a jiskru to nemá pořád!!! tak cívkma to nebylo
Napsal: pát lis 23, 2007 18:37:40
od Anti
Pokud máš nové cívky,CDI i snímač,tak se ještě musíš postarat o správné zapojení konektoru.To CDI co tam bylo má určitě jiné.
Červený a bílý drát vede do statoru.Modrá s červeným pruhem a červená se zeleným vede do snímače.Černá je výstup na indučku.Černá se žlutým je zem.Červená s černým je blokování-to prozatím můžeš uzemnit,jinak to vede do diodového můstku(malá černá krabička).Pokud to takhle zapojíš,tak to musí jít.Esli ne,přeměř indučku.
Napsal: sob lis 24, 2007 16:28:45
od kawamen
To mám taky cdi je stejný co sem tam měl tak tim to taky nebude ale jediný co jsem neměnil tak je indukčka.Tak jí skusim taky vyměnit
Napsal: ned lis 25, 2007 10:23:56
od Anti
A taky si zjisti,jestli nebyla jinak zapojená spínačka co tam byla.Aby ti třeba nezkratovala výstup z alternátoru.Pokud to zapojíš jak máš,tak to MUSÍ jít.
Napsal: ned lis 25, 2007 16:09:02
od kawamen
zapojení je v pořádku to jsem skontroloval podle schématu
Napsal: ned lis 25, 2007 21:27:21
od Anti
Takže:Nový snímač,nové CDI,nové budící cívky,zapojení v pořádku...To už potom zbývají jen duchové...

Napsal: čtv lis 29, 2007 20:52:15
od kawamen
tak už to jde má to jiskru jak víno bylo to konektoren u cdi byl nejakej zoksidovanej