Stránka 3 z 4
Napsal: pon čer 05, 2006 07:10:53
od rudormi
a kdo rikal, ze ten olej leju do stare gpz???

mam cca tyden zrx 1200 z roku 2001 - karburatory. a v manualu je vymena oleje co 6.000 a filtr co 12.000 ...
Napsal: pon čer 05, 2006 09:49:24
od čoud
Jak rikam, vymenovani oleje po 12ti Kawa doporucuje az od lonskeho roku, pokud se nemylim...

Napsal: pon čer 05, 2006 15:27:21
od Bosik
rudormi píše:a kdo rikal, ze ten olej leju do stare gpz???

mam cca tyden zrx 1200 z roku 2001 - karburatory. a v manualu je vymena oleje co 6.000 a filtr co 12.000 ...
V podpisu mas napsane ze prodas starou GPZ tak sem usoudil ze je to ta tva masina

Napsal: stř čer 07, 2006 18:02:06
od Bosik
Rozhoduji do me krasky jestli dat Castrol GPS nebo Motul 5100 oba dva sou 10w40 polotuk.co myslite ze je lepsi?
Napsal: stř čer 07, 2006 18:26:00
od volkswagen
Motul

Napsal: čtv čer 08, 2006 19:07:01
od Bosik
Tak vyhral Motul 5100 15w-50.co myslite nebude delat neplechu kdyz je do motorky psany 10w-40?
Napsal: pát čer 09, 2006 12:45:12
od Váňa
Napsal: pát čer 09, 2006 16:23:09
od Bosik
To uz bude ulozena k zimnimu spanku

hlavne s ni budu jezdit v lete po srazech atd takze se spis ten hustsi hodi.Dival sem se do nabidky a dela se jeste 10w-50 jenze vsude kde sem se ptal tak o nem nic nevedi

Napsal: pát čer 09, 2006 16:34:04
od Dak
Bosik píše:Tak vyhral Motul 5100 15w-50.co myslite nebude delat neplechu kdyz je do motorky psany 10w-40?
Já do ninji leju Motul 10w-40. Jinak existuje Motul 10w-30 , 10w-40 , 15w-50 a 10w-50.
www.motul.cz
Napsal: pon čer 12, 2006 11:07:55
od NRG
10W50 vyrábí dost vyrobců. Já jsem třeba používal málo známej, ale kvalitní a ne drahej Kuttenkeuler. Viskozitně je stejnej jako 10W40, ale má širší teplotní rozsah.
Napsal: ned srp 13, 2006 10:39:51
od ZZR250
No jatam tet nalil valvolain 10/40 předtim tam bil udajně motul? podle mechanika codělal servis majiteli předemnou nonevim cetam teda nalil ale tet ta motarka jezdi uplně jinak je tiší spotřeba dolu a dokonce po vipnuti sitiče maže předtim sem musel chvili čekat než zhaslo mazani (tak nevim cotam ten mechanik nalil ale někteři na neho nadavaji jinisiho pochvaluji)
Napsal: čtv zář 28, 2006 21:51:33
od Bosik
Potrebuji poradit.pomalu ale jiste se blizi vymena oleje na mem stroji ale premyslim o jedne veci.Mam tam ted Motul 5100 10w-50(polotuk) vysel +- 1000,- za 4l a za skoro stejnou cenu (1150,-)koupim Repsol 10w-50 plnotuk.nekdo rika ze plna syntetika do kawy nepatri a nekdo ze motoru udelam jen dobre
Napsal: čtv zář 28, 2006 22:14:37
od NRG
Jestlis tam měl alespoň tu polosyntetiku, tak přechod na plnosyntetiku by neměl vadit. Horší by to bylo při přechodu minerál - plná syntetika. Ale osobně si myslím, že do tvýho gépézeta je plná syntetika zbytečná.
Napsal: pát zář 29, 2006 17:22:21
od Bosik
po go je ten polotuk prvni napln.prave sem koupil radsi vyskozitu 10w-50 bo masina nema olejovy chladic a kdyz pridam 2kilca tak uz mam plnotuk.ono dat 2stovky za rok vic za olej je naprosto nic a myslim si ze motoru to jen prospeje
Napsal: pon říj 02, 2006 16:43:52
od Kodak
No a já nevím co tam mám...... Vždy to odvezu k bratrancům a oni mi to vymění...., ale jelikož mají všude nápisy MOTUL, tak asi MOTUL. Že to má ňákej filtr, tak to ani nevím a natož značku

Tak to mám celkem mezery v informovanosti.....