Stránka 200 z 367

Re: ZRX IV.

Napsal: čtv kvě 31, 2012 14:58:06
od Pavel ZRX
mad.max90 píše:ale když se dávají přímý filtry tak se k tomu dává i dynojet,pak se to teprve ladí. a když děláš teda díry do airboxu tak jaky má mít průměr te díry? nebo to je fuk? a nebude pak toho vzduchu až příliš,že by se musely seřídít i karbce?
Pruřez těch děr v aírboxu je právě ta prměnná, to finální doladění. Vyhodí se zadní dekl airboxu, uděláš falešný víko z kusu plastu a děláš díry a brzdíš, pak zas přidáš, a brzdíš a pak přetryskuješ a brzdíš, pak pohodíš jehly, ztratíš vrch, nebo spodek, volnoběhy vyšroubovaný na doraz. Pak zavoláš majiteli, kolik má ještě peněz :) Zjistíš, že ti borci ve fabrice nejsou ko_oti a že to není sranda.
Dalo by se tvrdit, že KN v origo airboxu s originál svody funguje. Pokud dáš jednovrstvé rejsingové svody, tak pak se musí dělat díry, protože se motor nechce nadechnout.. pomohla by přívěra- klapka ve výfuku. Pomohlo i zvětšení objemu airboxu cca o 1l- plechovka od barvy.
To, kolik je vzduchu, ukazuje hodnota lambda, která se měří v akceleraci na brzdě, pak se ví, kdy čeho přidat či ubrat..

Re: ZRX IV.

Napsal: čtv kvě 31, 2012 17:52:57
od DoktorZRX
Zlatej papírovej filtr koukám.. :sad6:

Re: ZRX IV.

Napsal: čtv kvě 31, 2012 21:52:16
od ZRX 1984
Musím teda uznat, že jsem měl tu čest si půjčit Tequily Rexe a má to seštelovaný báječně, od spodu stejné jak origo a navrchu pecka, je tam těch 20% znát nad 5-6 tis opravdu zajímavý :-) Budu nad tím uvažovat, ale je to moc peněz na to co já na tom najezdím, tak je radši dám do benoše :-)

Re: ZRX IV.

Napsal: čtv kvě 31, 2012 21:59:49
od 666S999
mad.max90 píše:ale když se dávají přímý filtry tak se k tomu dává i dynojet,pak se to teprve ladí. a když děláš teda díry do airboxu tak jaky má mít průměr te díry? nebo to je fuk? a nebude pak toho vzduchu až příliš,že by se musely seřídít i karbce?
Na ZRXOA, i ZRXOC jsou fotky s průměrem a počtem děr. (Pavel Kys určitě ví! :mrgreen: )
Vím že mám přetryskováno, přefiltrováno a přelaufováno a že je max něco pod 130HP na zadním kole - čili furt vydechlá vrána a veterán. Prakticky o postupu ladění vím asi jen jak ve vtipu:
Dětičky ve škole v Ostravě říkají svorně co dělá tatínek:"taví železo", když to řekne asi dvanácté dítě, tak se učitelka zeptá Pepíčka a ten řekne: "tatínek dělá stolaře", ale mám babičku a taví prd!" :rolleyes:

Re: ZRX IV.

Napsal: pát čer 01, 2012 07:28:30
od Pavel ZRX
Jo, o tom výkresu ze ZRXOC vím, možná jsme to tu rozebírali, je to tak dlouho, že jsem si nevzpoměl. Dík za připomenutí.

Re: ZRX IV.

Napsal: pát čer 01, 2012 07:43:28
od mad.max90
tak s toho jsem teď úplný jelen. radši zůstanu u toho co mám dokud to vůbec jede.

Re: ZRX IV.

Napsal: pát čer 01, 2012 22:18:47
od MajaZRX
Jak už tu zaznělo:Dej to Kissákovi,udělá všechno co je potřeba a ve finále ještě nechá poladit na brzdě.Není moc lidí,co by to udělali líp.Teoreticky tady o tom můžeme kecat pořád dokola ale nikam to nevede.Komlet Dynojet,filtry,laďák a svody,brzda.Pokud neuděláš tohle všechno,vždycky to bude jenom nějak napůl.

Re: ZRX IV.

Napsal: sob čer 02, 2012 08:23:34
od Pavel ZRX
On žije!! :D :D Někdy dojeď na kafé, kamaráde!

Re: ZRX IV.

Napsal: ned čer 03, 2012 21:44:02
od MajaZRX
Rádi bychom.Včera jsme vyjeli poprvé :(

Re: ZRX IV.

Napsal: pon čer 04, 2012 22:05:52
od kawasan
aspoň že tak---to já zatím jezdím na " vyhublý šestce" :D :D :D

Re: ZRX IV.

Napsal: pon čer 04, 2012 22:12:39
od Pavel ZRX
kawasan píše:aspoň že tak---to já zatím jezdím na " vyhublý šestce" :D :D :D

Prosím o vysvětlení pojmu vyhublá šestka :)

Re: ZRX IV.

Napsal: úte čer 05, 2012 16:02:23
od Jana Kawa
koukni se na fotky z Rokytnice a bude ti to jasný :D

Re: ZRX IV.

Napsal: úte čer 05, 2012 17:03:47
od ZRX 1984
Vyhublá šestka se šlapkama :-)

Re: ZRX IV.

Napsal: úte čer 05, 2012 17:22:48
od Pavel ZRX
Už vím, Tequila něco o kole na srazu říkal..

Re: ZRX IV.

Napsal: úte čer 05, 2012 18:37:09
od kawasan
--no vidíš - už to víš :D :D :D