Stránka 181 z 234
Re: ZRX 1200 r
Napsal: úte říj 20, 2009 19:58:15
od KankX
ta vypada vazne lepe

Napsal: stř říj 21, 2009 08:48:48
od ZRX 1984
Vypadá mmoc krásně, jen na 16 tis km nová řetezovka, to teda nevím co s tím kdo dělal, asi jen gumoval a jezdil po zadním

Napsal: stř říj 21, 2009 10:10:40
od Zdrahy
Jojo, motorka má najeto 15 tisíc, nováí řetězovka, rozvody, spojka.. tohle mě vždycky rozesměje.. Taky na podzim vždycky dělám generálku

Napsal: stř říj 21, 2009 12:45:02
od marek
Sakra já zapomněl po 16 tis (v druhém případě po 26tis) vyměnit řetězovku! Mám 36tis a furt je dobrá (a to ji mažu 2x do roka)
Na stav tacho se nedívej, sou to naprosté blbosti.
Napsal: stř říj 21, 2009 13:27:00
od ZRX 1984
marek píše:Sakra já zapomněl po 16 tis (v druhém případě po 26tis) vyměnit řetězovku! Mám 36tis a furt je dobrá (a to ji mažu 2x do roka)
Na stav tacho se nedívej, sou to naprosté blbosti.

mám myslím 32 tis a řetězovka taky ještě origo

Že bych taky na to zapomněl......
Napsal: stř říj 21, 2009 21:08:26
od Ladis
ZRX 1984 píše:marek píše:Sakra já zapomněl po 16 tis (v druhém případě po 26tis) vyměnit řetězovku! Mám 36tis a furt je dobrá (a to ji mažu 2x do roka)
Na stav tacho se nedívej, sou to naprosté blbosti.

mám myslím 32 tis a řetězovka taky ještě origo

Že bych taky na to zapomněl......
Mě moc neštvěte...já mám 27 tis. a dle mého laického pohledu bych řekl, že do sezony 2010 volá po výměně už dost nahlas...

Napsal: stř říj 21, 2009 21:11:26
od milda
Ladis píše:ZRX 1984 píše:marek píše:Sakra já zapomněl po 16 tis (v druhém případě po 26tis) vyměnit řetězovku! Mám 36tis a furt je dobrá (a to ji mažu 2x do roka)
Na stav tacho se nedívej, sou to naprosté blbosti.

mám myslím 32 tis a řetězovka taky ještě origo

Že bych taky na to zapomněl......
Mě moc neštvěte...já mám 27 tis. a dle mého laického pohledu bych řekl, že do sezony 2010 volá po výměně už dost nahlas...

Buď:
a) Ti lehce proměřuje tachometr
b) jsi ji nekoupil novou a nějakej kiláček má staženej....

c)moc taháš
d) a+b+c dohromady
Napsal: stř říj 21, 2009 21:22:24
od Ladis
milda píše:Ladis píše:Mě moc neštvěte...já mám 27 tis. a dle mého laického pohledu bych řekl, že do sezony 2010 volá po výměně už dost nahlas...

Buď:
a) Ti lehce proměřuje tachometr
b) jsi ji nekoupil novou a nějakej kiláček má staženej....

c)moc taháš
d) a+b+c dohromady
a) Tachometr je jen tachometr...jak přesně měří ví jen ten nahoře a starej Kawasaki San
b) novou jsem ji nekoupil, ale je z D, tak snad...
c) ...a rád...

Napsal: čtv říj 22, 2009 08:30:06
od ZRX 1984
A nebo ji na ZR 7 dělali slabší a protože to má podobnej výkon jako jedenáctka, tak prostě odchází dřív..... Jsou nějaká rozdělení podle šířky řetězu ne?
Napsal: čtv říj 22, 2009 09:20:38
od misak39
ZRX 1984 píše:A nebo ji na ZR 7 dělali slabší a protože to má podobnej výkon jako jedenáctka, tak prostě odchází dřív..... Jsou nějaká rozdělení podle šířky řetězu ne?
jj, 520,525,530...ale to bude spíš tím, že Laďa jezdí hodně ve dvou, s báglama a přiměřeně rychle, takže řetězovka dostává víc zabrat...
Napsal: čtv říj 22, 2009 10:39:48
od ZRX 1984
Tak to jistě taky přispívá k opotřebení řetězu, ale hlavně si myslím, že na 7 je uzčí řetez než na rexovi.....řekl bych že to konstruktéři odvodili od krouťákku, kterej to musí přenýst

Napsal: čtv říj 22, 2009 20:46:41
od Pepa
Na šestky se dávají 520, více jak šest set se dávají 525 a na tisícovky a více dávají ty nejsilnšjí tj. 530-tky.
Napsal: čtv říj 22, 2009 20:51:37
od ZRX 1984
Pepa píše:Na šestky se dávají 520, více jak šest set se dávají 525 a na tisícovky a více dávají ty nejsilnšjí tj. 530-tky.
A tak to asi bude...
Napsal: čtv říj 22, 2009 20:51:40
od MajaZRX
Zajímavá úvaha.Na mým Z500 z 79 roku je originál 530.
Napsal: čtv říj 22, 2009 20:53:47
od misak39
MajaZRX píše:Zajímavá úvaha.Na mým Z500 z 79 roku je originál 530.
na mý GPZ 500 1986 taky řetěž 530
dneska dávaj na motokola (šestky apod) 520 z důvodu snížení hmotnosti strojku
