Stránka 139 z 151
Napsal: pát pro 05, 2008 19:08:16
od 666S999
kafkalibor píše:Satan Klaus?
U Halbicha červotoč neseženeš...

pneu
Napsal: pát pro 05, 2008 21:16:38
od MajaZRX
Šest. Vícesměsový Brigestone BT 016.
Napsal: pát pro 05, 2008 23:54:12
od Hery
Já mám vpředu Pireli Diablo Corsa, protože jsem četl, že přední je lepší mít nějákou sportovní a zadní cestovní. Pak se prý i zároveň sjedou. Zadní mám ale Conti Sport Attack a najel jsem na ní pět tisíc a teď se dívám, že už je uprostřed na těch indikátorech opotřebení a po stranách vypadá jako nejetá. Tak jsem chtěl teď dozadu nějákou dvousměsovou a když říkáte že jsou dobrý ty Dunlop Sportmax Roadsmart, tak je vyzkouším. Přední je taky dvousměsová, nebo jen zadní? Protože sem zase někde četl, že dopředu dvousměsovka moc dobrá není.
Napsal: sob pro 06, 2008 08:35:36
od HonzaZRX
Zdravim a pozdravuju... dopředu je roadsmartka 1směs... taky sem někde čet že dopředu jinou a dozadu jinou.. ale když sem měl na rexovi batlaxe a měly nalítáno něco kolem 12ti tisíc tak sem říkal .. kurva to sou nejlepší gymy na světě nikdy nechci nic jinýho dyg to sedí jak hovado do zatáček to naklopim jak hovado... no ale teď vim že kdo nevyzkouší Dunlop roadsmart tak nemůže říkat že je nechce... prostě s nima byla mašina uplně jak vyměněná a jak řikám předtim sem si vůbec na ty bridgestonky nestěžoval ale takovýhle lepidlo jako sou roadsmartky sem ještě nezažil... já mám od hrany taky asi půl cenťáčku a zatáčky si vychutnávám maximálně... a taky jak se zahřejvaj..ty se vlastně zahřejou uplně samy.. stačí vyjet ... když sme dorazily s kámošema na sraz.. bylo nás asi 10 tak sem všem osahal zadní gumy a moje roadsmartka topila nejvíc.... normálně vám řikám že to i dost tlumí otřesy.. předtim sem přejel přes díru a motorka zadrncala jak sviň a teďka je to uplně o něčem jinym cejtim se jak v hedvábí..... no jinak k tomu komentáři krs nakomaxitovanej stojánek... hoši hoši. když máte mašinu dá se říct v obýváku a máte nový gumy, řetězovka 60%, seřízený karbce,ventily. novej rozvoďák, olej výměna až za 3tisíce, brzdy ještě 40%, kotouče jak nový, všechny doplňky od širších řidítek, sedačky, laďáku až po gripy, klín, chromový klaksony atd..TAK pak už vám nezbejvá nic jinýho než začít mašinku mazlit a to znamená leštit leštit leštit.. všechny šroubečky promazat a vyleštit, lanka promazat... všechno obnovit..každej kousíček mašiny přejet hadříčkem, něco rozebrat vyčistit a vrátit, no a k tomu samozřejmě patří třeba natření chladiče, nebo NAKOMAXITOVÁNÍ STOJÁNKU kterej mi nakomaxituje kámoš v práci takže nedám ano korunu, stejně jako mi nalakuje moje vyleštěný díly... takže já už fakt nemám co bych na tom dělal ale pořád chci něco vypiplávat... třeba sem začal leštit ty karburátory a z čeho mám fakt radost je vyleštěnej benzínovej kohoutek ten se leskne jako svině... no a nějaký imbus šrouby co nešly vyleštit a daly se koupit v železářství tak sem koupil a vyměnil.. jako takový detaily jsou pak uplná pastva pro oči... třeba jen vzít oživovač pneu a plastů a tim vzít gumy no to je nádhera .. vzal sem s tim i vyčištěnou podsedlovku ze spoda... jako to je jasný že až vyjedu tak se to všechno zasere ale tady jde o to že půl roku co se budu kochat.... jako samozřejmě jí budu udržovat dál ale přes léto nebude nikdy tak čisťounká a navoněná jako přes zimu.. kdybych měl mašinu někde v kočárkárně nebo v kůlně tak na nějaký takovýhle piplání seru.. to bych to prostě jen řádně zazimoval a srát na to... ale takhle když si jen tak seběhnu schody do sklepa kde je vyhřátá čisťounká vymalovaná místnost celá jen pro mojí kawičku tak se nedivte že dělám i takový kraviny jako červený světla v místnosti.. nasvicování a dokonce sem si koupil černej tlustej koberec 1metr na 4metry a udělal si šablonu KAWASAKI ZRX 1100 a nastříkal sem to na ten koberec a vypadá to fakt slušně..pošlu foto...... nejsem úchyl?

no nic tak já zas mizim.. hen heeeeeeeeeeeeeeen
Napsal: sob pro 06, 2008 09:06:15
od HonzaZRX
Napsal: sob pro 06, 2008 09:20:09
od Zdrahy
Fotky dobrý

je vidět že se nenudíte
Ohledně gum, je to tady jako u blbejch - pořád dokola. Když tam kurva Halík dám tvrdý puky tak najedu 12 tisíc ale v zatáčce to co? no nedrží! Když tam dám Pilot sporty, Super Corsy a podobný lepidla tak se můžete s čímkoli jiným klouzat, protože tyhle lepidla to co? no kurva podržej Halík!
No a zlatej střed jsou vícesměsovky, obzvlášť ty sportovnější. Zatímco já dám možná 3tisíce a gumy pújdou do popelnice, ty dvousměsy, nebo třísměsy vydrží víc

ale ten pocit ze supersportovních gum tam není..
Napsal: sob pro 06, 2008 09:54:21
od ZRX 1984
ZdrahyZX9R píše:Fotky dobrý

je vidět že se nenudíte
Ohledně gum, je to tady jako u blbejch - pořád dokola. Když tam kurva Halík dám tvrdý puky tak najedu 12 tisíc ale v zatáčce to co? no nedrží! Když tam dám Pilot sporty, Super Corsy a podobný lepidla tak se můžete s čímkoli jiným klouzat, protože tyhle lepidla to co? no kurva podržej Halík!
No a zlatej střed jsou vícesměsovky, obzvlášť ty sportovnější. Zatímco já dám možná 3tisíce a gumy pújdou do popelnice, ty dvousměsy, nebo třísměsy vydrží víc

ale ten pocit ze supersportovních gum tam není..
Co myslíš pocit se supersportovníma pneu? To jako psychologickej jev? Jako, že když Ti řeknu jsou tam obutý lepivky tak pojedeš kudlu a když Ti řeknu, že je to tvrdý jako puk, tak se ani třeba nesvezeš a přitom Ti to jen řeknu

Nebudem to tady řešit, každej ať si jezdí na čem chce. Někdo tady psal dopředu měkčí, to je blbost. Když pneu, tak sadu a žádný vymejšlení. Jsou to dvě plochy o velikosti krabičky od sirek, který Tě držej na cestě, tak jakýpak stím laborování. Můj názor Hauk
Napsal: sob pro 06, 2008 10:35:34
od DoktorZRX
ZRX 1984 píše:ZdrahyZX9R píše:Fotky dobrý

je vidět že se nenudíte
Ohledně gum, je to tady jako u blbejch - pořád dokola. Když tam kurva Halík dám tvrdý puky tak najedu 12 tisíc ale v zatáčce to co? no nedrží! Když tam dám Pilot sporty, Super Corsy a podobný lepidla tak se můžete s čímkoli jiným klouzat, protože tyhle lepidla to co? no kurva podržej Halík!
No a zlatej střed jsou vícesměsovky, obzvlášť ty sportovnější. Zatímco já dám možná 3tisíce a gumy pújdou do popelnice, ty dvousměsy, nebo třísměsy vydrží víc

ale ten pocit ze supersportovních gum tam není..
Co myslíš pocit se supersportovníma pneu? To jako psychologickej jev? Jako, že když Ti řeknu jsou tam obutý lepivky tak pojedeš kudlu a když Ti řeknu, že je to tvrdý jako puk, tak se ani třeba nesvezeš a přitom Ti to jen řeknu

Nebudem to tady řešit, každej ať si jezdí na čem chce. Někdo tady psal dopředu měkčí, to je blbost. Když pneu, tak sadu a žádný vymejšlení. Jsou to dvě plochy o velikosti krabičky od sirek, který Tě držej na cestě, tak jakýpak stím laborování. Můj názor Hauk
Ten pocit byl nejspíš myšlenej v tom, že musí být poznat rozdíl v jízdě na tvrdý gumě co vydrží 15tis. a měkký sportovní gumě. Na Zephyru mám vepředu pilot sport a vzadu Pilot road 1 a na rexe dám příště obě sport nebo taky tak. S těma Dunlopama bacha, v testech proti Michelinám vyšly kladně pouze cenou...
Napsal: sob pro 06, 2008 11:56:25
od Zdrahy
ZRX 1984 píše:ZdrahyZX9R píše:Fotky dobrý

je vidět že se nenudíte
Ohledně gum, je to tady jako u blbejch - pořád dokola. Když tam kurva Halík dám tvrdý puky tak najedu 12 tisíc ale v zatáčce to co? no nedrží! Když tam dám Pilot sporty, Super Corsy a podobný lepidla tak se můžete s čímkoli jiným klouzat, protože tyhle lepidla to co? no kurva podržej Halík!
No a zlatej střed jsou vícesměsovky, obzvlášť ty sportovnější. Zatímco já dám možná 3tisíce a gumy pújdou do popelnice, ty dvousměsy, nebo třísměsy vydrží víc

ale ten pocit ze supersportovních gum tam není..
Co myslíš pocit se supersportovníma pneu? To jako psychologickej jev? Jako, že když Ti řeknu jsou tam obutý lepivky tak pojedeš kudlu a když Ti řeknu, že je to tvrdý jako puk, tak se ani třeba nesvezeš a přitom Ti to jen řeknu

Nebudem to tady řešit, každej ať si jezdí na čem chce. Někdo tady psal dopředu měkčí, to je blbost. Když pneu, tak sadu a žádný vymejšlení. Jsou to dvě plochy o velikosti krabičky od sirek, který Tě držej na cestě, tak jakýpak stím laborování. Můj názor Hauk
No sadu jednoznačně, gumy se nemění po jedné a co se týče dojmu z ježdění tak ten nemá co dělat s tím, co mi kdo řekne, ale s tím jaký dojem mám z toho jak se snad motorka chová ne?

za prvý vidím jaká tam je guma, jaký má tvar a jaký má povrch (ale i barvu, jestli není spálená), no a když sednu a jedu tak to sakra hned vidím jak se ta motorka chová

Napsal: sob pro 06, 2008 12:23:45
od KankX
myslim ze uz jsem tady (kawa.cz) o gumach napsal dost... nemam ZRX rok, ani dva, ani tri, dokonce ani ctyri... no proste uz jsem na nem mel kde co, ale tak jak se chova ZRX s RoadSmartama tak se jeste nechoval s zadnejma jinejma, ta ovladatelnost a lehkost je proste uzasna a navic fakt hodne dobre drzi
Doktor: ...to ze Micheliny byly v nejakem testu lepsi mi je jedno... zkouseli je na ZRX??? asi ne co? Tak at si ten test strci nekam, az budeu jezdit na "ZX6" treba jim dam za pravdu. Kazda motorka ma jinou geometrii i vahu a kazde sedi jine pneu lepe a jine zase hure. Plati co jsem napsal... zadne zavirani riditek, zadne rovnani v zatacce kdyz si v naklonu pribrzdim... to jsou ty duvody proc tady pisu ze na ZRX jsou RoadSmarty the BEST... dokonce i Qalifiery byly hidne dobry ale rychle se sjely a na RoadSmartech se citim jeste lip...
Napsal: sob pro 06, 2008 12:30:46
od Dargas
covece, doktore, ty budes muset hodne makat, jestli chces bejt porad lestic No.1
to HonzaZRX: fakt respekt. Jo a kdybys delal exkerzi do toho tvyho showroomu s cervenejma svetlama,
tak si rad priplatim

Napsal: sob pro 06, 2008 12:38:19
od MMKS
minule jsem četl celkem zajímavou diskuzi, teda mezi majiteli XJR. Maníci tam zase psali, že jejich motorka se sportovníma gumama se chová hůř, protože prostě sportovní gumy jsou pro sportovní motorky a pokud oni mají motorku o 50kg těžší, tak se to někde projevit musí. Mylsím, že na tom něco je.
Proto ty testy brát taky s rezervou.
btw. Před nedávnem vyšel test na zimní gumy. Pokud by se bral pouze sníh, tak by excelovali nějaké čínské zmetky, které ale výsledně byly úplně nedostatečné. Na druhou stranu celoroční pneumatiky to nandaly na nezasněženém povrchu těm zimním, ale samozřejmě na snihu o hubu.
Tím chci říct, že prostě jestli maníci v testu obujou gumy na jednu mašinu, projedou s tím okruh a pak prohlásí, že na těch druhých měli o 02sekundy horší čas, tak to nemusí nic moc znamenat pro mě, protože mám jinou motorku, nedostanu se ani náhodou k tomu jak jezdí oni a o kvalitě asfaltu nemluvě.
Já zkusím tento rok Continental ContiForce. Četl jsme na ně rozporuplné názory, jedni psali že za ty peníze super, jiní nikdy víc. Tak jsem zvědavý.
Napsal: sob pro 06, 2008 14:34:59
od DoktorZRX
KankX píše:myslim ze uz jsem tady (kawa.cz) o gumach napsal dost... nemam ZRX rok, ani dva, ani tri, dokonce ani ctyri... no proste uz jsem na nem mel kde co, ale tak jak se chova ZRX s RoadSmartama tak se jeste nechoval s zadnejma jinejma, ta ovladatelnost a lehkost je proste uzasna a navic fakt hodne dobre drzi
Doktor: ...to ze Micheliny byly v nejakem testu lepsi mi je jedno... zkouseli je na ZRX??? asi ne co? Tak at si ten test strci nekam, az budeu jezdit na "ZX6" treba jim dam za pravdu. Kazda motorka ma jinou geometrii i vahu a kazde sedi jine pneu lepe a jine zase hure. Plati co jsem napsal... zadne zavirani riditek, zadne rovnani v zatacce kdyz si v naklonu pribrzdim... to jsou ty duvody proc tady pisu ze na ZRX jsou RoadSmarty the BEST... dokonce i Qalifiery byly hidne dobry ale rychle se sjely a na RoadSmartech se citim jeste lip...
Testovalo se chování v náklonu, při brzdění, za mokra, teplota zahřátí, opotřebení a tak, to si myslím že je jedno na jaký motorce jsou nasazený. A vůbec, měls tam nasazený Pilot Sport

asi ne co

Napsal: sob pro 06, 2008 15:08:39
od Zdrahy
DoktorZRX píše:KankX píše:myslim ze uz jsem tady (kawa.cz) o gumach napsal dost... nemam ZRX rok, ani dva, ani tri, dokonce ani ctyri... no proste uz jsem na nem mel kde co, ale tak jak se chova ZRX s RoadSmartama tak se jeste nechoval s zadnejma jinejma, ta ovladatelnost a lehkost je proste uzasna a navic fakt hodne dobre drzi
Doktor: ...to ze Micheliny byly v nejakem testu lepsi mi je jedno... zkouseli je na ZRX??? asi ne co? Tak at si ten test strci nekam, az budeu jezdit na "ZX6" treba jim dam za pravdu. Kazda motorka ma jinou geometrii i vahu a kazde sedi jine pneu lepe a jine zase hure. Plati co jsem napsal... zadne zavirani riditek, zadne rovnani v zatacce kdyz si v naklonu pribrzdim... to jsou ty duvody proc tady pisu ze na ZRX jsou RoadSmarty the BEST... dokonce i Qalifiery byly hidne dobry ale rychle se sjely a na RoadSmartech se citim jeste lip...
Testovalo se chování v náklonu, při brzdění, za mokra, teplota zahřátí, opotřebení a tak, to si myslím že je jedno na jaký motorce jsou nasazený. A vůbec, měls tam nasazený Pilot Sport

asi ne co

No a testuje se obvykle na několika motorkách, stačí se podívat na kdejaký test v časopisech - nasadí pryž na R1, ZX10R, Cebro a další a potom jezdí a jezdí, no a jezdci si prohazují motorky..

potom přezují na jinou gumu a dají si to samé znovu. A tak dál a tak dál atd...
Napsal: sob pro 06, 2008 15:50:59
od KankX
Ale jo kluci, ja vam to neberu ale tech par motorek neni ZRX a tim to je... rikam vam naprosto jasne to co vim a co mam odzkouseno, zadny plky co jsem kde cetl... a taky vim ze Martym vychvalovane Bridgestone delaji s jeho ZX12 presno to, co delaly Bridgestony na mojim ZRX... zavirani riditek a staveni motorky pri brzdeni v naklonu. Marty sice nepripousti ze by to tak mohlo byt, ale jo neberu mu to, ja jsem se na te jeho ZX12 svezl a vim presne co jsem citil, tim nerikam ze jsou ty Bridgestone spatny, jen znam lepsi

A kdo me zna, tak vi ze fakt nedam na zadne povidani a nikdy nepisu neco co si sam osobne nevyzkousim a tak si za svymi poznatky stojim. Na ZX10 ani CBR jsem je nezkousel a tak take netvrdim ze na techto motorkach jsou dobre, bavim se opravdu jen o ZRX.
Doktor: Michelin Pilot jsem na ZRX opravdu nemel, prestoze jsem tam mel kde co a tak take nikde nepisu ze jsou spatny a ani je nesrovnavam s RoadSmartama. Nicmene testum prilis neverim, jednak byvaji dost castu uplaceny a pak take kriteria hodnoceni nemusi odpovidat mojim kriterium a prioritam... Test si prectu abych vedel o co jde a kdyz mam moznost tak se o tom treba snazim i presvedcit na vlastni kuzi a az potom muzu vypravet jake ty pneumatiky jsou (jakej na me udelaly dojem) Na mem ZRX byly vzdy nove pneu a vzdy sada, nikdy tam nedavam jen zadni apod. Mel jsem tam Bridgeston, Metzeler, Continental a Dunlop... od nektere znacky i vice typu. Nehodnotim jejich vydrz ale predevsim chovani ZRX na techto pneumatikach a pocit "bezpeci" No a pokud se mi na nekterych jezdilo dost dobre tak na RoadSmart je to proti druhe nejlepsi asi tak o dobrych 30% lepsi a oproti nejhorsi kterou jsem tam kdy mel asi 30x lepsi
Mozna to tak vypada ale fakt nejsem placeny firmou Dunlop

...treba jejich D220ST (predchudce RoadSmartu) je totalni katastrova a ani jsem nestacil vyzkouset jejich zivotnost, jak rychle sly dolu.
jo a dokonce pneumatiky ani neprodavam abych mel zajem vam tady neco nutit, jen jsem mel pocit ze bych mohl kamaradum rict ktera pneu je podle me na ZRX nejlepsi aby nemuseli absolvovat masinerii prezouvani nez na to prijdou... proste usetrit cas i penize

No a myslim ze konkretne ZRX1200 mam tady asi nejdele a prezutych sad uz bylo fakt hodne.
No a kdyz si pak prectu ze MMKS si koupi ContiForce protoze na ne cetl rozporuplne nazory, tak mi to hlava nebere... hlavne kdyz vim jak breci nad investici do pneu a radeji riskuje na starych pneu z druhe ruky, no a tak kdyz se konecne rozhodne pro nove tak je zvedavy jetsli jsou ty ContiForce tak rozporuplne a kdyby nahodou nebyly nic moc tak na nich bude jezdit jeste tri roky, protoze je drahe koupit jine...
...ne nic, tohle je na delsi dobu muj posledni prispevek na tema PNEU...
P.S.: ...jo a jsem rad ze i Kubovi prijdou RoadSmarty dobre, mam z toho lepsi pocit ze muj cit v jezdeni na motorce asi nebude ten uplne nejhorsi
