Napsal: stř pro 03, 2008 18:24:28
Castrol GPS jsem lil kdysi do ZR7...pavelz1000 píše:mrkni na castrol gps,ja jsem spokojeny

Castrol GPS jsem lil kdysi do ZR7...pavelz1000 píše:mrkni na castrol gps,ja jsem spokojeny
Právě o Denicolu jsem taky uvažoval,i když většina olejů bude O.K. Castrol jsem měl,Repsol jsem měl,pak si ani nepamatuju co,bo mě to jednou měnili v servisu a nikdy jsem nedolíval...KankX píše:- svicky mam vzdy NGK a jeste nikdy zadny problem... udajne Rex neni nijak nachylny na svicky, takze vydrzej
- olej davam Denicol 10W50 Racing (to nejlepsi co delaj) a do Z1000 davam 10W40 plna syntetika (o stupinek horsi)
no neprepsal jsem se, ale jistej si tim nejsem, protoze je muj servisak bere po sudech a leje to klukum co jezdi okruhy... a taky memilda píše:KankXi nepřepsal ses?
Na Denicol.cz jsem našel Racing buď 10W40 nebo 5W50,ale 10W50 Racing nee... Nebo su slepý?![]()
na vsem co by mohlo byt zajimave se vzdycky najde nejake to slabe misto... myslim ze prave ta spotreba a konici bude to nejslabsi na new Rex666S999 píše:těch 246kg: podepsala se na tom převodovka - 6ti kvalt, emise s vejfuckem, ale spotřeba má být ukrutná (proto tak málo BHP - seems it is a six speed box, with 18 ltr fuel tank with a suggested 25km/ltr at 60 kmh (15miles/litre or 60+mpg)
čili 25km na litr v 60tce = 15 mil/litr, nebo 60mil/galon...ale kdo jezdí na spotřebu?
Probíraly se investice cca 700liber na odtučňovací kůru a posílení kobyl...
ani dealeři v UK o něm zatím nemaj tušimice...prunéřov.
...to jsou ty spravne postrehyHonzaZRX píše:ahoj... no do mýho rexíka sem si vloni koupil svíčky Denso iridium power. dal sem za ně 2500kč.. a rozdíl sem hned poznal.. otáčky byly stabilnější... a celkovej dojem z přidání plynu byl fakt lepší.... jenže.. jednou v létě sem nastartoval a slyšim jen 3 hrnce... za chvilku se chytil i ten 4 tak řikám fpoho.. ale za 14 dní když sem vyjel tak najednou začal jeden válec vynechávat a než sem dojel ty 2 kilometry domu tak vypověděl svou činnost další válec... přivez sem domu dvoubuchano po vyndání svíček bylo vše jasné.. 2 byly černý jako bota... nasral sem se
a jel sem normálně do auto prodejny kde sem si objednal klasický NGK pro tuhle mašinu a jedna mě stála 2 kila... Je pravda že otáčky na volnoběh nepatrně kolísaj ale odezva plynu je fpoho... takže IRIDIOVÝ svíce sou sice dobrý ale strašně náchylný na vlhko což u mě v garáži v létě docela je pač je studená.. a pokud by byla voda v benzinu tak jsou hnedka pryč taky.. kámoš je sice má na black birdu ale pro tu motorku sou předepsaný výrobcem.. takže doporučuju originální díly!!! sice tam sou orig. densa ale ty NGK v tý třídě sou uplně to samý... a ještě pro zajímavost když už sem chtěl rexovi dopřát svíce tak sem mu koupil i KN filtr ... a zase chyba... nebyly to hříbky ale normálně do air boxu a když se dává otevřenej filtr do air boxu tak píšou že neni potřeba žádnejch úprav jako dyno jet kit do karburátoru. ani laděnej výfuk kterej teda stejně mám... no zkrátka a dobře kámoš s blackbirdem udělal to samý a říkal že když to rychle otevře tak je tam díra jak do prdele mezi 5-6 tisícema.. ale já pač za to tak netahám a když tak pozvolna a to se nepozná tak sem nic nezaregistroval... tak sem to zkusil a votočil sem tim heftem jako prase.. a díra jako kráva kolem 6ti tisíc... pak to škublo a už sem za to moch rvát jak hovado.. no nic.. daly sme tam zpátky obyčejný vzducháče a najednou to lítá jak raketa... nejen že to nemá tu díru ale hlavně celj výkon je lepší... možná kdyby se k tomu koupila dyno sada tak je to fpoho ale zas espotřeba a támhle to a dyg je tam výkonu dost a když je to fpohodě naladěný tak si myslim že je rexík maximálně dostačující strojovna...
Jasně, je to takKankX píše:...to jsou ty spravne postrehyHonzaZRX píše:ahoj... no do mýho rexíka sem si vloni koupil svíčky Denso iridium power. dal sem za ně 2500kč.. a rozdíl sem hned poznal.. otáčky byly stabilnější... a celkovej dojem z přidání plynu byl fakt lepší.... jenže.. jednou v létě sem nastartoval a slyšim jen 3 hrnce... za chvilku se chytil i ten 4 tak řikám fpoho.. ale za 14 dní když sem vyjel tak najednou začal jeden válec vynechávat a než sem dojel ty 2 kilometry domu tak vypověděl svou činnost další válec... přivez sem domu dvoubuchano po vyndání svíček bylo vše jasné.. 2 byly černý jako bota... nasral sem se
a jel sem normálně do auto prodejny kde sem si objednal klasický NGK pro tuhle mašinu a jedna mě stála 2 kila... Je pravda že otáčky na volnoběh nepatrně kolísaj ale odezva plynu je fpoho... takže IRIDIOVÝ svíce sou sice dobrý ale strašně náchylný na vlhko což u mě v garáži v létě docela je pač je studená.. a pokud by byla voda v benzinu tak jsou hnedka pryč taky.. kámoš je sice má na black birdu ale pro tu motorku sou předepsaný výrobcem.. takže doporučuju originální díly!!! sice tam sou orig. densa ale ty NGK v tý třídě sou uplně to samý... a ještě pro zajímavost když už sem chtěl rexovi dopřát svíce tak sem mu koupil i KN filtr ... a zase chyba... nebyly to hříbky ale normálně do air boxu a když se dává otevřenej filtr do air boxu tak píšou že neni potřeba žádnejch úprav jako dyno jet kit do karburátoru. ani laděnej výfuk kterej teda stejně mám... no zkrátka a dobře kámoš s blackbirdem udělal to samý a říkal že když to rychle otevře tak je tam díra jak do prdele mezi 5-6 tisícema.. ale já pač za to tak netahám a když tak pozvolna a to se nepozná tak sem nic nezaregistroval... tak sem to zkusil a votočil sem tim heftem jako prase.. a díra jako kráva kolem 6ti tisíc... pak to škublo a už sem za to moch rvát jak hovado.. no nic.. daly sme tam zpátky obyčejný vzducháče a najednou to lítá jak raketa... nejen že to nemá tu díru ale hlavně celj výkon je lepší... možná kdyby se k tomu koupila dyno sada tak je to fpoho ale zas espotřeba a támhle to a dyg je tam výkonu dost a když je to fpohodě naladěný tak si myslim že je rexík maximálně dostačující strojovna...
...kdyby jsi se nas tady zeptal tak bychom ti to byvali rekli, ... ale stejne by si nam neveril
Ale peknej prispevek, takovej dlouhej uz jsem tady dlouho necetl... jen tak dal a kdyz je to k veci, tak jeste 2x houst...
No já nevím, čéče, já bych se toho buku bál. Je sice tvrdý to zas jako jó, ale přece jenom jasan je jasan, v extrémech propruží a určitě se v extrémních situacích nezlomí jako buk. Ten buk racing je prostě závodní materiál, ten bych nechal tak na okruh a na naše rozbité silnice bych teda opravdu radši volil ten jasan. A nebo, jak mi doporučovali mechanici z woodservisu v nejhorším tak lípu. Níž bych rozhodně nešel.