Stránka 122 z 151

Re: Svody

Napsal: stř lis 05, 2008 09:34:22
od Ladis
Bigjuras píše:...akorát to tam bude muset nějak šikovně přichytit :wink:
...no, o to jde - má tam jen dvě díry pro zářovičku, takže nezbyde, než provrtat spodní plast budíku, jak ementál a osadit ho diodama. Kdybych předem viděl výsledek, tak snad. Sám bych mu neubližoval... ;)

Napsal: stř lis 05, 2008 09:37:54
od Bigjuras
já bych byl pro vložení vyříznutého pertinaxu. pevnostně je na tom dobře a dá se použít i jako rozvod energie. teď mě i napadlo jak díky tomu udělat postupně svítící diody na mechanické bázi.

Napsal: stř lis 05, 2008 09:40:35
od Ladis
Bigjuras píše:já bych byl pro vložení vyříznutého pertinaxu. pevnostně je na tom dobře a dá se použít i jako rozvod energie. teď mě i napadlo jak díky tomu udělat postupně svítící diody na mechanické bázi.
Od čeho je tam rafička, že jo?! ;) To už ale jinde jsme...

Napsal: stř lis 05, 2008 10:23:05
od Zdrahy
"Tak hodně štěstí s tým pertinaxom...."

DIODY

Napsal: stř lis 05, 2008 10:34:03
od ZRX 1984
No dělal to na svojí INAZUMĚ a vypadá to docela dobře. Nevím jak to udělal ale diody určitě do číselníku nevrtal. Spíš bych řekl, že tam jsou dvě až tři žárovky po obvodu a tak je postupně nahradil nejdřív zelenýma diodama a na konec otáčkoměru dal červený. Jinak v Jedovnicích tam na tom byl. Jo a svody jsou v základu černěný, ale není to matná černá je to lesklá černá. Proto jak to jednou stříkneš, už to nikdá nebude to samý jako z výroby..

Dotázek

Napsal: stř lis 05, 2008 10:45:31
od ZRX 1984
Chlapi kolik stupňů můžou mít svody hned za motorem?

Napsal: stř lis 05, 2008 10:49:50
od volkswagen
Moc :-)

Napsal: stř lis 05, 2008 11:00:13
od Samčus
Taky bych řek že dost

Napsal: stř lis 05, 2008 11:14:34
od milda
U auta až 1300 stupňů.

U moto nevím. Tipoval bych tak 800 stupňů.

Ale bude dost záležet na ochlazování,např.zkouška hlučnosti výfuku na místě,viz. Doktor ZRX je zahřeje dost!!

Napsal: stř lis 05, 2008 11:18:34
od marek
volkswagen píše:Moc :-)
. . a možná ještě o fous víc . .
když tomu naložíš tak to po tmě začíná žhnout do červena, řekl bych ze své kovářské praxe že ocel začíná červenat kolem 700 stupňů za světla, potmě to bude o něco míň, takže bych si tipl že ty svody můžou mít v extrému tak kolem 600. Za normálního provozu výrazně míň. Samozřejmě když to kurvíš na místě tak to rozžhavíš do žluta, což jsou teploty kolem 1200.

Napsal: stř lis 05, 2008 11:37:42
od ZRX 1984
OK. Budu hledat barvu nasvody aby vydržela 1000°C, snad nebudu nikdy jako doktor :-). Kousek za motorem to bude rapidně klesat, tak to snad bude v pohodě. Jen abych sehnal lesklou. Díky

Napsal: stř lis 05, 2008 11:42:24
od DoktorZRX
ZRX 1984 píše:OK. Budu hledat barvu nasvody aby vydržela 1000°C, snad nebudu nikdy jako doktor :-). Kousek za motorem to bude rapidně klesat, tak to snad bude v pohodě. Jen abych sehnal lesklou. Díky
Dělaj se 650°C a 800°C. Já už takový blbiny dávno nedělám :)

Napsal: stř lis 05, 2008 11:48:58
od milda
DoktorZRX píše:
ZRX 1984 píše:OK. Budu hledat barvu nasvody aby vydržela 1000°C, snad nebudu nikdy jako doktor :-). Kousek za motorem to bude rapidně klesat, tak to snad bude v pohodě. Jen abych sehnal lesklou. Díky
Dělaj se 650°C a 800°C. Já už takový blbiny dávno nedělám :)
Hele,dávno??

Toho IXILA zas tak dlouho nemáš,ne? :lol:

prodám kapličku i s křížkem ( po funuse )

Napsal: stř lis 05, 2008 12:57:50
od GEORG
nazdar rexaři,
sem tady zase chvíli nebyl a mezitím se tady ujalo zajímavé téma, které VW sobecky zamknul, takže se popereme až ve sklípku :cry:
Vidím, že na Vás dopadl dušičkový čas, že všichni sháníte kapličky :roll:

Začínám uvažovat, že si ji na 10-ku koupím taky :lol:

P.S. Doktore, kdy mi konečně prodáš Zefíra za těch 50? :wink:

Georg ( v dobré náladě, jak se na správného zmrzlináře sluší a patří )

Napsal: stř lis 05, 2008 13:45:55
od Zdrahy
Už máš Juro zalepený kapoty po posledním pádu? že máš tak dobrou náladu.. :D