Stránka 122 z 151
Re: Svody
Napsal: stř lis 05, 2008 09:34:22
od Ladis
Bigjuras píše:...akorát to tam bude muset nějak šikovně přichytit

...no, o to jde - má tam jen dvě díry pro zářovičku, takže nezbyde, než provrtat spodní plast budíku, jak ementál a osadit ho diodama. Kdybych předem viděl výsledek, tak snad. Sám bych mu neubližoval...

Napsal: stř lis 05, 2008 09:37:54
od Bigjuras
já bych byl pro vložení vyříznutého pertinaxu. pevnostně je na tom dobře a dá se použít i jako rozvod energie. teď mě i napadlo jak díky tomu udělat postupně svítící diody na mechanické bázi.
Napsal: stř lis 05, 2008 09:40:35
od Ladis
Bigjuras píše:já bych byl pro vložení vyříznutého pertinaxu. pevnostně je na tom dobře a dá se použít i jako rozvod energie. teď mě i napadlo jak díky tomu udělat postupně svítící diody na mechanické bázi.
Od čeho je tam rafička, že jo?!

To už ale jinde jsme...
Napsal: stř lis 05, 2008 10:23:05
od Zdrahy
"Tak hodně štěstí s tým pertinaxom...."
DIODY
Napsal: stř lis 05, 2008 10:34:03
od ZRX 1984
No dělal to na svojí INAZUMĚ a vypadá to docela dobře. Nevím jak to udělal ale diody určitě do číselníku nevrtal. Spíš bych řekl, že tam jsou dvě až tři žárovky po obvodu a tak je postupně nahradil nejdřív zelenýma diodama a na konec otáčkoměru dal červený. Jinak v Jedovnicích tam na tom byl. Jo a svody jsou v základu černěný, ale není to matná černá je to lesklá černá. Proto jak to jednou stříkneš, už to nikdá nebude to samý jako z výroby..
Dotázek
Napsal: stř lis 05, 2008 10:45:31
od ZRX 1984
Chlapi kolik stupňů můžou mít svody hned za motorem?
Napsal: stř lis 05, 2008 10:49:50
od volkswagen
Moc

Napsal: stř lis 05, 2008 11:00:13
od Samčus
Taky bych řek že dost
Napsal: stř lis 05, 2008 11:14:34
od milda
U auta až 1300 stupňů.
U moto nevím. Tipoval bych tak 800 stupňů.
Ale bude dost záležet na ochlazování,např.zkouška hlučnosti výfuku na místě,viz. Doktor ZRX je zahřeje dost!!
Napsal: stř lis 05, 2008 11:18:34
od marek
volkswagen píše:Moc

. . a možná ještě o fous víc . .
když tomu naložíš tak to po tmě začíná žhnout do červena, řekl bych ze své kovářské praxe že ocel začíná červenat kolem 700 stupňů za světla, potmě to bude o něco míň, takže bych si tipl že ty svody můžou mít v extrému tak kolem 600. Za normálního provozu výrazně míň. Samozřejmě když to kurvíš na místě tak to rozžhavíš do žluta, což jsou teploty kolem 1200.
Napsal: stř lis 05, 2008 11:37:42
od ZRX 1984
OK. Budu hledat barvu nasvody aby vydržela 1000°C, snad nebudu nikdy jako doktor

. Kousek za motorem to bude rapidně klesat, tak to snad bude v pohodě. Jen abych sehnal lesklou. Díky
Napsal: stř lis 05, 2008 11:42:24
od DoktorZRX
ZRX 1984 píše:OK. Budu hledat barvu nasvody aby vydržela 1000°C, snad nebudu nikdy jako doktor

. Kousek za motorem to bude rapidně klesat, tak to snad bude v pohodě. Jen abych sehnal lesklou. Díky
Dělaj se 650°C a 800°C. Já už takový blbiny dávno nedělám

Napsal: stř lis 05, 2008 11:48:58
od milda
DoktorZRX píše:ZRX 1984 píše:OK. Budu hledat barvu nasvody aby vydržela 1000°C, snad nebudu nikdy jako doktor

. Kousek za motorem to bude rapidně klesat, tak to snad bude v pohodě. Jen abych sehnal lesklou. Díky
Dělaj se 650°C a 800°C. Já už takový blbiny dávno nedělám

Hele,dávno??
Toho IXILA zas tak dlouho nemáš,ne?

prodám kapličku i s křížkem ( po funuse )
Napsal: stř lis 05, 2008 12:57:50
od GEORG
nazdar rexaři,
sem tady zase chvíli nebyl a mezitím se tady ujalo zajímavé téma, které VW sobecky zamknul, takže se popereme až ve sklípku
Vidím, že na Vás dopadl dušičkový čas, že všichni sháníte kapličky
Začínám uvažovat, že si ji na 10-ku koupím taky
P.S. Doktore, kdy mi konečně prodáš Zefíra za těch 50?
Georg ( v dobré náladě, jak se na správného zmrzlináře sluší a patří )
Napsal: stř lis 05, 2008 13:45:55
od Zdrahy
Už máš Juro zalepený kapoty po posledním pádu? že máš tak dobrou náladu..
