Stránka 119 z 151

Napsal: pát říj 31, 2008 20:21:44
od Pavel ZRX
Ladis píše:Sorry, že svýma neumělýma dotazama zasírám ZRX forum, ale ještě teda doplňující otázka...
Když dám laďák a propustnější KN do airboxu (výměnou za origo) a následně nechám seštelovat motor (nevím, co všechno se dělá, ale svěřil bych to odborníkům), stačí to takhle pro zachování výkonu motoru a všeho "tak, jak má být" bez rizika poškození...?
Jinak řečeno, co všechno je nezbytně nutné udělat s výměnou origo výfuku za laďák? (o výměně filtru za otevřený - propustnější (KN) jsem se dočetl zde na foru, jako o věci, která jde s otevřeným výfukem ruku v ruce). :idea:
Nastavit správný směšovací poměr, pak bude vše bez rizika.

Napsal: pát říj 31, 2008 20:22:23
od Elvis.
Jinak to co sem popsal se tyka motorek s karbecem. U motorek se strikackou je to jiny. Neco si pobere elektronika sama a co ne, tam je nutny poridit power commander a nebo jinou ridici jednotku, do ktery se da nahrat vlastni mapa. :wink:

Napsal: pát říj 31, 2008 21:55:29
od Zdrahy
Elvis. píše:no idealni je i ten dynojet, ale ja myslim, ze i normalni sestelovani karbcu, tj. spravny bohatosti smesy by melo vykonovou krivku srovnat na rozumnou miru. Na honeni vykonu to neni, ale pro beznyho okrskare si myslim v pohode staci to nasledny sestelovani. PS:On ten dynojet level 1,2 nebo jak to maj znaceny zas tak drahej neni. Myslim ze ten zakladni level 1 sem na devitku videl kolem tri tisic. Takze zadna raketa. Ale jasny, ze kdyz to clovek poscita: rozumnej ladak =6tisic, dynojet 3 KN-ko 2.5, tak je na 11,5 tisice jen to fikne za blbost jakou je zvuk :-) Ale to se bavime o idealnim stavu. Spousta lidi da jen ladak nebo jen KN-ko nebo ladak a KN-ko a seridi karbce... proste kdo na co ma, to tam da a ono to nejak pojede :-) A taky se s tim da jezdit a ne ze ne. Ale to je poznat uz kdyz das ladak. Viz. Zdrahy kdyz dal tenax na devitku -uplne ji zmizel spodek... ale po sestelovani by az na nejaky mensi dirky myslim jela v poho. Toz tak, jak rika Dak :-)
No to seřízení karbců je právě Dynojet. Dynojet sada pro daný typ motorky obsahuje sadu jehel a pružin se kterýma se na brzdě laboruje - ale to už se tu kurnik psalo několikrát :)

Napsal: pát říj 31, 2008 22:00:26
od MMKS
ale já myslím, že otázka právě zněla jestli stačí karburátory seštelovat bez užití toho Dynojetu, tedy jestli stačí koupit filtr a naštelovat BEZ ZMĚNY trysek atd. karburátory. Mě to zajímalo taky.

Napsal: pát říj 31, 2008 22:31:49
od Zdrahy
Bez výměny jehel, trysek nebo pružin toho v karburátoru moc nesešteluješ :)

Napsal: pát říj 31, 2008 22:35:19
od Pavel ZRX
MMKS píše:ale já myslím, že otázka právě zněla jestli stačí karburátory seštelovat bez užití toho Dynojetu, tedy jestli stačí koupit filtr a naštelovat BEZ ZMĚNY trysek atd. karburátory. Mě to zajímalo taky.
Na karburátorech lze bez přetryskování měnit jen nastavení volnoběžné směsy, tím se dá obohatit nebo ochudit směs v nejnižším rozsahu otáček. Pak je ještě možné snížením nebo zvednutím jehel doladit směs ve středním pásmu, ale při otevřeném plynu na doraz je vše jen na hlavní trysce! Tam už se nehraje jestli je jehla o zub níž nebo výš, nějaká půlotáčka sem tam na šroubu volnoběžné směsy taky moc nepřidá.

Napsal: pát říj 31, 2008 22:35:20
od KankX
ZdrahyZX9R píše:Bez výměny jehel, trysek nebo pružin toho v karburátoru moc nesešteluješ :)
...asi tak. Tyto karburatory nejsou jako u Skoda 105 :wink:

Napsal: pát říj 31, 2008 22:40:28
od 666S999
KankX píše:
ZdrahyZX9R píše:Bez výměny jehel, trysek nebo pružin toho v karburátoru moc nesešteluješ :)
...asi tak. Tyto karburatory nejsou jako u Skoda 105 :wink:
tak to prrrr, jak u ŠKODA 120 LX, dyk to má stejný světlo!!! :wink:

Napsal: pát říj 31, 2008 22:46:56
od DoktorZRX
666S999 píše:
KankX píše:
ZdrahyZX9R píše:Bez výměny jehel, trysek nebo pružin toho v karburátoru moc nesešteluješ :)
...asi tak. Tyto karburatory nejsou jako u Skoda 105 :wink:
tak to prrrr, jak u ŠKODA 120 LX, dyk to má stejný světlo!!! :wink:
:)
Já tam mám světlo ze Škody 105 :)

Napsal: pát říj 31, 2008 23:20:10
od Elvis.
A co bohatost smesi? Prave tou bohatosti tu motku stelujes na ten vyfuk / filtr a k tomu dynojet nepotrebujes....

EDIT: Koukam ze Pavel Kys uz to tu napsal, tak nic :-D

Napsal: pát říj 31, 2008 23:29:39
od Zdrahy
No právě že potřebuješ :wink:

ZRX

Napsal: sob lis 01, 2008 12:56:31
od ZRX 1984
OK. Koupím repliku klasickýho filtru, origo stojí stejně jako KNko :-) Jo jinak scháním origo vejfuk, kdyby jste někdo věděl beru ho. Jinak mám posehnanej z Banďoura 12 ale je na něm škaredej nápis :-))) Díky za rady, chtěl jsem rexovi dát lepší filtraci vzduchu ale abych kvůli tomu přetryskovával a ladil jako blázen, to na to prdím. Hoj

Napsal: sob lis 01, 2008 13:17:47
od MMKS
Dík, zase jsem o něco chytřejší. Doteď jsem si taky myslel, že postačí k tomu filtru jen seštelovat bohatost směsi (aniž bych věděl, ajk se to dělá)
A tady je ten výfuk http://www.motobouracky.cz/0eshop/index ... VKA-vyfuku

Napsal: sob lis 01, 2008 13:43:35
od KankX
MMKS píše:Dík, zase jsem o něco chytřejší. Doteď jsem si taky myslel, že postačí k tomu filtru jen seštelovat bohatost směsi (aniž bych věděl, ajk se to dělá)
A tady je ten výfuk http://www.motobouracky.cz/0eshop/index ... VKA-vyfuku
tenhle je original z 12tky ;-) maji to blbe popsany, ale pasovat bude a jeste pisou poskrabany, tak je otazka jak moc ;-)

Napsal: sob lis 01, 2008 16:34:20
od ZRX 1984
Díky za vejfuk, ale já mám 11 a chtěl jsem ten hliníkovej. Tenhle je na chromovaný svody. A dotoho bych šel, ale na to nejsou finance. Takže díky moc, lae tenhle se mi nehodí. Dík