Nastavit správný směšovací poměr, pak bude vše bez rizika.Ladis píše:Sorry, že svýma neumělýma dotazama zasírám ZRX forum, ale ještě teda doplňující otázka...
Když dám laďák a propustnější KN do airboxu (výměnou za origo) a následně nechám seštelovat motor (nevím, co všechno se dělá, ale svěřil bych to odborníkům), stačí to takhle pro zachování výkonu motoru a všeho "tak, jak má být" bez rizika poškození...?
Jinak řečeno, co všechno je nezbytně nutné udělat s výměnou origo výfuku za laďák? (o výměně filtru za otevřený - propustnější (KN) jsem se dočetl zde na foru, jako o věci, která jde s otevřeným výfukem ruku v ruce).
ZRX II
-
- Ghostrider
- Příspěvky: 2383
- Registrován: pon srp 07, 2006 21:45:17
- Bydliště: Kostelec
- Kontaktovat uživatele:
ZRX 1200 R
Jinak to co sem popsal se tyka motorek s karbecem. U motorek se strikackou je to jiny. Neco si pobere elektronika sama a co ne, tam je nutny poridit power commander a nebo jinou ridici jednotku, do ktery se da nahrat vlastni mapa. 

ZRX1200R -japan style
pitbike PBS PRO-SX160
CRF250L
ZX6R rv04 (sloužilas dlouho a dobře, diky)
pitbike PBS PRO-SX160
CRF250L
ZX6R rv04 (sloužilas dlouho a dobře, diky)
No to seřízení karbců je právě Dynojet. Dynojet sada pro daný typ motorky obsahuje sadu jehel a pružin se kterýma se na brzdě laboruje - ale to už se tu kurnik psalo několikrátElvis. píše:no idealni je i ten dynojet, ale ja myslim, ze i normalni sestelovani karbcu, tj. spravny bohatosti smesy by melo vykonovou krivku srovnat na rozumnou miru. Na honeni vykonu to neni, ale pro beznyho okrskare si myslim v pohode staci to nasledny sestelovani. PS:On ten dynojet level 1,2 nebo jak to maj znaceny zas tak drahej neni. Myslim ze ten zakladni level 1 sem na devitku videl kolem tri tisic. Takze zadna raketa. Ale jasny, ze kdyz to clovek poscita: rozumnej ladak =6tisic, dynojet 3 KN-ko 2.5, tak je na 11,5 tisice jen to fikne za blbost jakou je zvukAle to se bavime o idealnim stavu. Spousta lidi da jen ladak nebo jen KN-ko nebo ladak a KN-ko a seridi karbce... proste kdo na co ma, to tam da a ono to nejak pojede
A taky se s tim da jezdit a ne ze ne. Ale to je poznat uz kdyz das ladak. Viz. Zdrahy kdyz dal tenax na devitku -uplne ji zmizel spodek... ale po sestelovani by az na nejaky mensi dirky myslim jela v poho. Toz tak, jak rika Dak

ZRX 1200 S-R
Lepší bejt mrtvej lev než živá krysa!
CKC # 209
Lepší bejt mrtvej lev než živá krysa!

CKC # 209
-
- Ghostrider
- Příspěvky: 2383
- Registrován: pon srp 07, 2006 21:45:17
- Bydliště: Kostelec
- Kontaktovat uživatele:
Na karburátorech lze bez přetryskování měnit jen nastavení volnoběžné směsy, tím se dá obohatit nebo ochudit směs v nejnižším rozsahu otáček. Pak je ještě možné snížením nebo zvednutím jehel doladit směs ve středním pásmu, ale při otevřeném plynu na doraz je vše jen na hlavní trysce! Tam už se nehraje jestli je jehla o zub níž nebo výš, nějaká půlotáčka sem tam na šroubu volnoběžné směsy taky moc nepřidá.MMKS píše:ale já myslím, že otázka právě zněla jestli stačí karburátory seštelovat bez užití toho Dynojetu, tedy jestli stačí koupit filtr a naštelovat BEZ ZMĚNY trysek atd. karburátory. Mě to zajímalo taky.
ZRX 1200 R
ZRX
OK. Koupím repliku klasickýho filtru, origo stojí stejně jako KNko
Jo jinak scháním origo vejfuk, kdyby jste někdo věděl beru ho. Jinak mám posehnanej z Banďoura 12 ale je na něm škaredej nápis
)) Díky za rady, chtěl jsem rexovi dát lepší filtraci vzduchu ale abych kvůli tomu přetryskovával a ladil jako blázen, to na to prdím. Hoj


ZZR 1400
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909
Dík, zase jsem o něco chytřejší. Doteď jsem si taky myslel, že postačí k tomu filtru jen seštelovat bohatost směsi (aniž bych věděl, ajk se to dělá)
A tady je ten výfuk http://www.motobouracky.cz/0eshop/index ... VKA-vyfuku
A tady je ten výfuk http://www.motobouracky.cz/0eshop/index ... VKA-vyfuku
ZX-12R naked
- KankX
- Site Admin
- Příspěvky: 9363
- Registrován: pon kvě 07, 2007 13:16:13
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
tenhle je original z 12tkyMMKS píše:Dík, zase jsem o něco chytřejší. Doteď jsem si taky myslel, že postačí k tomu filtru jen seštelovat bohatost směsi (aniž bych věděl, ajk se to dělá)
A tady je ten výfuk http://www.motobouracky.cz/0eshop/index ... VKA-vyfuku


----- (W) -----
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira