Stránka 118 z 151
Napsal: čtv říj 30, 2008 17:06:46
od ZRX 1984
666S999 píše:DoktorZRX píše:Taky se musím připojit k číslu 1. Není nad klasickej vzhled budíků

Ale té ZZR 14 ty budíky sedí

souhlas!
rex 1400R: klasické 2 budíky, uprostřed zeleně podsvícený displej ( ale decentní - o dost menší než budíky, aby byly dominantní )
Jinak souhlas s Kankxem, designéři si s Rexíkem hráli dost času, aby jim to ladilo, a pak najednou šup !
prasárna:
ZRX snesu cokoli, co ZLEPŠUJE jízdní vlastnosti... Zdráhyho otázka:"je to ještě Rex?"je nasnadě: někdy už ne!
Trocha střídmosti: snesu hravě nahatý, nebo kapli... (kulaté světlo/hranaté)
S-ko mi moc nejede: ani zmrzka ani rak tož tak! A různé rádoby "vostré" čumáky á la street jsou, úúúúúplně dole
Zrovna po dobrý večeři takovejhle hnus. Pane bože tomu člověkoj, kterej to vytvořil bych zlomil ruce.
Ale
Napsal: čtv říj 30, 2008 17:59:17
od Zdrahy
No, kdybych nedejbože spadl a nedejbože dostal REXík přes čenich, přemýšlel bych o nějaké stavbě. Možná bych se snaažil ponechat výraz, který mu určili konstruktéři - ale možná bych šel svou cestou.
Díly na REXe jsou drahé jako sviň a v podstatě se vyplatí koupit třeba 11ku v horším stavu na díly, než to kupovat jednotlivě

je to cena za určitou vyjímečnost a za to, že jich nejezdí moc. Takže ohnout vidle a roztemovat předek, kouknu se po USD vidlích, chladiči ze supersportu a vymyslím si třeba i takovéhle budíky. Spousta staveb, které se líbili vám i mě a kterými jsme se tady kochali měli z REXe jen kapličku s budíky, nádrž a podsedlovku
Záleží jen na majiteli, na čem chce jezdit a co bude láskyplně umývat v garáži. Nejsem si jistý, jestli jsem já, nebo někdo z vás kvalifikovaný k soudu "to je REX - to není REX" koneckonců - nemáme v klubu dva stejné REXy

a tak to má být

Napsal: čtv říj 30, 2008 18:27:40
od Pavel ZRX
Ano, zvažuju koupi rexe na díly, asi to vyjde cenově nejlíp. Zdrahy, v klubu jsou dva stejní rexíci!
Napsal: čtv říj 30, 2008 20:52:25
od milda
Napsal: čtv říj 30, 2008 20:59:56
od milda
Napsal: čtv říj 30, 2008 21:04:32
od milda
Napsal: čtv říj 30, 2008 22:54:45
od DoktorZRX
O KZ 1300 se říkalo, že to je hrůzubudící stroj, parkoviště jak má být, náladu videa určitě zpravila až na to zadní světlo ze ZX 9 R. Jo a ten Zephyr, no paráda

KZ
Napsal: pát říj 31, 2008 17:36:41
od ZRX 1984
Tak pánové tohle kdybych jednou měl doma, tak nepotřebuju ženskou, fakt. Hrůzobudící stroj to ne, ale respekt to bych měl. Chlapi chtěl jsem se zeptat, jestli někdo máte KN filtr bez přetryskování. Já chci na jaro koupit filtr a buď Kn nebo klasiku. KN tak samozřejmě s tím postřikem na něj a prací sadou. Chtěl bych aby Rex mohl lépe dýchat. Nečekám od toho žádný zvýšení výkonu nebo tak něco, čekám spíš klidnější chod motoru.. Nebo když KN tak i přetryskovat?
Napsal: pát říj 31, 2008 17:50:57
od Zdrahy
Pořád uvažuju jestli jo a nebo ne přímé filtry a Dyno (jedno bez druhého bohužel nejde). Nejde mi až tak o výkon, protože si myslím, že REXův výkon naplno stejně nejsem schopný využít.. je to ale moc hezký

No a tím vyvstává otázka - jestli to budu ladit a cpát do toho dost penízů, jenom aby to vypadalo...
Jinak odpověď zní ano - pokud dáš otevřený propustný fitr, měl by jsi to odladit..
Napsal: pát říj 31, 2008 17:57:36
od Ladis
ZdrahyZX9R píše:Jinak odpověď zní ano - pokud dáš otevřený propustný fitr, měl by jsi to odladit..
Otevřený znamená filtr zvenku (mimo airbox pod sedlem)? Tzn., když vyměním KN za origo v airboxu, tak taky přetryskování, nebo stačí jen poladit a přetryskování se dělá v případě "venkovního" filtru...?
Napsal: pát říj 31, 2008 18:37:23
od Pavel ZRX
Otevřený filtr je filtr s větší propustností vzduchu. Může být v airboxu v rozměrech originál filtru nebo ve formě košíčků, mimo airbox, přímo na karburátorech. Ladit by se při použití určitě mělo, po výrazném ochuzení směsy může dojít k většímu tepelnému namáhání dílů motoru (píst, ventily) a ke snížení životnosti motoru. Ale ono to stím KNkem jede i bez přetryskování...
Pokud se dává zpět po otevř. filtru originální, je potřeba změřit tzv. součinitel přebytku vzduchu (hodnota lambda), tím se zjistí, jestli je třeba přetryskovat. Stříkačka má lambda-sondu, ta si se směšovacím poměrem poradí do jisté míry sama.
Napsal: pát říj 31, 2008 18:38:14
od Zdrahy
i KN v airboxu má výrazně vyšší propustnost vzduchu než klasický filtr. Mám za to, že pokud dáš laděný (rozuměj otevřený) výfuk a KNko (i když do Airboxu), měl by jsi motor odladit, protože se změní směs a kromě toho, že to hůř pojede, můžeš v krajním případě něco zničit (chudá směs ti třeba propálí píst..., nebo něco horšího)
EDIT - jsem byl pomalej

Napsal: pát říj 31, 2008 18:47:35
od Pavel ZRX
[quote="ZdrahyZX9R"]i KN v airboxu má výrazně vyšší propustnost vzduchu než klasický filtr. Mám za to, že pokud dáš laděný (rozuměj otevřený) výfuk a KNko (i když do Airboxu), měl by jsi motor odladit, protože se změní směs a kromě toho, že to hůř pojede, můžeš v krajním případě něco zničit (chudá směs ti třeba propálí píst..., nebo něco horšího)
EDIT - jsem byl pomalej

[/quote
Ano, mě po namontování KN a otevřených svodů s laďákem motorka jela tak na 30% výkonu.
Napsal: pát říj 31, 2008 19:33:30
od Ladis
Sorry, že svýma neumělýma dotazama zasírám ZRX forum, ale ještě teda doplňující otázka...
Když dám laďák a propustnější KN do airboxu (výměnou za origo) a následně nechám seštelovat motor (nevím, co všechno se dělá, ale svěřil bych to odborníkům), stačí to takhle pro zachování výkonu motoru a všeho "tak, jak má být" bez rizika poškození...?
Jinak řečeno, co všechno je nezbytně nutné udělat s výměnou origo výfuku za laďák? (o výměně filtru za otevřený - propustnější (KN) jsem se dočetl zde na foru, jako o věci, která jde s otevřeným výfukem ruku v ruce).

Napsal: pát říj 31, 2008 20:21:06
od Elvis.
no idealni je i ten dynojet, ale ja myslim, ze i normalni sestelovani karbcu, tj. spravny bohatosti smesy by melo vykonovou krivku srovnat na rozumnou miru. Na honeni vykonu to neni, ale pro beznyho okrskare si myslim v pohode staci to nasledny sestelovani. PS:On ten dynojet level 1,2 nebo jak to maj znaceny zas tak drahej neni. Myslim ze ten zakladni level 1 sem na devitku videl kolem tri tisic. Takze zadna raketa. Ale jasny, ze kdyz to clovek poscita: rozumnej ladak =6tisic, dynojet 3 KN-ko 2.5, tak je na 11,5 tisice jen to fikne za blbost jakou je zvuk

Ale to se bavime o idealnim stavu. Spousta lidi da jen ladak nebo jen KN-ko nebo ladak a KN-ko a seridi karbce... proste kdo na co ma, to tam da a ono to nejak pojede

A taky se s tim da jezdit a ne ze ne. Ale to je poznat uz kdyz das ladak. Viz. Zdrahy kdyz dal tenax na devitku -uplne ji zmizel spodek... ale po sestelovani by az na nejaky mensi dirky myslim jela v poho. Toz tak, jak rika Dak
