666S999 píše:souhlas!DoktorZRX píše:Taky se musím připojit k číslu 1. Není nad klasickej vzhled budíkůAle té ZZR 14 ty budíky sedí
rex 1400R: klasické 2 budíky, uprostřed zeleně podsvícený displej ( ale decentní - o dost menší než budíky, aby byly dominantní )
Jinak souhlas s Kankxem, designéři si s Rexíkem hráli dost času, aby jim to ladilo, a pak najednou šup !
prasárna:
ZRX snesu cokoli, co ZLEPŠUJE jízdní vlastnosti... Zdráhyho otázka:"je to ještě Rex?"je nasnadě: někdy už ne!
Trocha střídmosti: snesu hravě nahatý, nebo kapli... (kulaté světlo/hranaté)
S-ko mi moc nejede: ani zmrzka ani rak tož tak! A různé rádoby "vostré" čumáky á la street jsou, úúúúúplně dole![]()
![]()
![]()
Zrovna po dobrý večeři takovejhle hnus. Pane bože tomu člověkoj, kterej to vytvořil bych zlomil ruce.
Ale
ZRX II
ZZR 1400
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909
No, kdybych nedejbože spadl a nedejbože dostal REXík přes čenich, přemýšlel bych o nějaké stavbě. Možná bych se snaažil ponechat výraz, který mu určili konstruktéři - ale možná bych šel svou cestou.
Díly na REXe jsou drahé jako sviň a v podstatě se vyplatí koupit třeba 11ku v horším stavu na díly, než to kupovat jednotlivě
je to cena za určitou vyjímečnost a za to, že jich nejezdí moc. Takže ohnout vidle a roztemovat předek, kouknu se po USD vidlích, chladiči ze supersportu a vymyslím si třeba i takovéhle budíky. Spousta staveb, které se líbili vám i mě a kterými jsme se tady kochali měli z REXe jen kapličku s budíky, nádrž a podsedlovku
Záleží jen na majiteli, na čem chce jezdit a co bude láskyplně umývat v garáži. Nejsem si jistý, jestli jsem já, nebo někdo z vás kvalifikovaný k soudu "to je REX - to není REX" koneckonců - nemáme v klubu dva stejné REXy
a tak to má být 
Díly na REXe jsou drahé jako sviň a v podstatě se vyplatí koupit třeba 11ku v horším stavu na díly, než to kupovat jednotlivě


Záleží jen na majiteli, na čem chce jezdit a co bude láskyplně umývat v garáži. Nejsem si jistý, jestli jsem já, nebo někdo z vás kvalifikovaný k soudu "to je REX - to není REX" koneckonců - nemáme v klubu dva stejné REXy


ZRX 1200 S-R
Lepší bejt mrtvej lev než živá krysa!
CKC # 209
Lepší bejt mrtvej lev než živá krysa!

CKC # 209
- milda
- Ghostrider
- Příspěvky: 3683
- Registrován: pon dub 09, 2007 19:56:56
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Něco pro spravení chuti...
http://cz.youtube.com/watch?v=88inunzpE6A&NR=1
http://cz.youtube.com/watch?v=og67qTgnd ... re=related
http://cz.youtube.com/watch?v=88inunzpE6A&NR=1
http://cz.youtube.com/watch?v=og67qTgnd ... re=related
ZRX 1200 hybrid S/R-DAEG
CKC # 576
CKC # 576
KZ
Tak pánové tohle kdybych jednou měl doma, tak nepotřebuju ženskou, fakt. Hrůzobudící stroj to ne, ale respekt to bych měl. Chlapi chtěl jsem se zeptat, jestli někdo máte KN filtr bez přetryskování. Já chci na jaro koupit filtr a buď Kn nebo klasiku. KN tak samozřejmě s tím postřikem na něj a prací sadou. Chtěl bych aby Rex mohl lépe dýchat. Nečekám od toho žádný zvýšení výkonu nebo tak něco, čekám spíš klidnější chod motoru.. Nebo když KN tak i přetryskovat?
ZZR 1400
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909
Pořád uvažuju jestli jo a nebo ne přímé filtry a Dyno (jedno bez druhého bohužel nejde). Nejde mi až tak o výkon, protože si myslím, že REXův výkon naplno stejně nejsem schopný využít.. je to ale moc hezký
No a tím vyvstává otázka - jestli to budu ladit a cpát do toho dost penízů, jenom aby to vypadalo...
Jinak odpověď zní ano - pokud dáš otevřený propustný fitr, měl by jsi to odladit..

Jinak odpověď zní ano - pokud dáš otevřený propustný fitr, měl by jsi to odladit..
ZRX 1200 S-R
Lepší bejt mrtvej lev než živá krysa!
CKC # 209
Lepší bejt mrtvej lev než živá krysa!

CKC # 209
- Ladis
- Ghostrider
- Příspěvky: 4468
- Registrován: pon črc 09, 2007 16:49:44
- Bydliště: Kunštát, okr. Blansko
- Kontaktovat uživatele:
Otevřený znamená filtr zvenku (mimo airbox pod sedlem)? Tzn., když vyměním KN za origo v airboxu, tak taky přetryskování, nebo stačí jen poladit a přetryskování se dělá v případě "venkovního" filtru...?ZdrahyZX9R píše:Jinak odpověď zní ano - pokud dáš otevřený propustný fitr, měl by jsi to odladit..
ZZR 1200 '03 Moonlight Silver
*********CKC # 686*********
*********CKC # 686*********
-
- Ghostrider
- Příspěvky: 2383
- Registrován: pon srp 07, 2006 21:45:17
- Bydliště: Kostelec
- Kontaktovat uživatele:
Otevřený filtr je filtr s větší propustností vzduchu. Může být v airboxu v rozměrech originál filtru nebo ve formě košíčků, mimo airbox, přímo na karburátorech. Ladit by se při použití určitě mělo, po výrazném ochuzení směsy může dojít k většímu tepelnému namáhání dílů motoru (píst, ventily) a ke snížení životnosti motoru. Ale ono to stím KNkem jede i bez přetryskování...
Pokud se dává zpět po otevř. filtru originální, je potřeba změřit tzv. součinitel přebytku vzduchu (hodnota lambda), tím se zjistí, jestli je třeba přetryskovat. Stříkačka má lambda-sondu, ta si se směšovacím poměrem poradí do jisté míry sama.
Pokud se dává zpět po otevř. filtru originální, je potřeba změřit tzv. součinitel přebytku vzduchu (hodnota lambda), tím se zjistí, jestli je třeba přetryskovat. Stříkačka má lambda-sondu, ta si se směšovacím poměrem poradí do jisté míry sama.
Naposledy upravil(a) Pavel ZRX dne pát říj 31, 2008 18:42:59, celkem upraveno 1 x.
ZRX 1200 R
i KN v airboxu má výrazně vyšší propustnost vzduchu než klasický filtr. Mám za to, že pokud dáš laděný (rozuměj otevřený) výfuk a KNko (i když do Airboxu), měl by jsi motor odladit, protože se změní směs a kromě toho, že to hůř pojede, můžeš v krajním případě něco zničit (chudá směs ti třeba propálí píst..., nebo něco horšího)
EDIT - jsem byl pomalej
EDIT - jsem byl pomalej

ZRX 1200 S-R
Lepší bejt mrtvej lev než živá krysa!
CKC # 209
Lepší bejt mrtvej lev než živá krysa!

CKC # 209
-
- Ghostrider
- Příspěvky: 2383
- Registrován: pon srp 07, 2006 21:45:17
- Bydliště: Kostelec
- Kontaktovat uživatele:
[quote="ZdrahyZX9R"]i KN v airboxu má výrazně vyšší propustnost vzduchu než klasický filtr. Mám za to, že pokud dáš laděný (rozuměj otevřený) výfuk a KNko (i když do Airboxu), měl by jsi motor odladit, protože se změní směs a kromě toho, že to hůř pojede, můžeš v krajním případě něco zničit (chudá směs ti třeba propálí píst..., nebo něco horšího)
EDIT - jsem byl pomalej
[/quote
Ano, mě po namontování KN a otevřených svodů s laďákem motorka jela tak na 30% výkonu.
EDIT - jsem byl pomalej

Ano, mě po namontování KN a otevřených svodů s laďákem motorka jela tak na 30% výkonu.
ZRX 1200 R
- Ladis
- Ghostrider
- Příspěvky: 4468
- Registrován: pon črc 09, 2007 16:49:44
- Bydliště: Kunštát, okr. Blansko
- Kontaktovat uživatele:
Sorry, že svýma neumělýma dotazama zasírám ZRX forum, ale ještě teda doplňující otázka...
Když dám laďák a propustnější KN do airboxu (výměnou za origo) a následně nechám seštelovat motor (nevím, co všechno se dělá, ale svěřil bych to odborníkům), stačí to takhle pro zachování výkonu motoru a všeho "tak, jak má být" bez rizika poškození...?
Jinak řečeno, co všechno je nezbytně nutné udělat s výměnou origo výfuku za laďák? (o výměně filtru za otevřený - propustnější (KN) jsem se dočetl zde na foru, jako o věci, která jde s otevřeným výfukem ruku v ruce).
Když dám laďák a propustnější KN do airboxu (výměnou za origo) a následně nechám seštelovat motor (nevím, co všechno se dělá, ale svěřil bych to odborníkům), stačí to takhle pro zachování výkonu motoru a všeho "tak, jak má být" bez rizika poškození...?
Jinak řečeno, co všechno je nezbytně nutné udělat s výměnou origo výfuku za laďák? (o výměně filtru za otevřený - propustnější (KN) jsem se dočetl zde na foru, jako o věci, která jde s otevřeným výfukem ruku v ruce).

ZZR 1200 '03 Moonlight Silver
*********CKC # 686*********
*********CKC # 686*********
no idealni je i ten dynojet, ale ja myslim, ze i normalni sestelovani karbcu, tj. spravny bohatosti smesy by melo vykonovou krivku srovnat na rozumnou miru. Na honeni vykonu to neni, ale pro beznyho okrskare si myslim v pohode staci to nasledny sestelovani. PS:On ten dynojet level 1,2 nebo jak to maj znaceny zas tak drahej neni. Myslim ze ten zakladni level 1 sem na devitku videl kolem tri tisic. Takze zadna raketa. Ale jasny, ze kdyz to clovek poscita: rozumnej ladak =6tisic, dynojet 3 KN-ko 2.5, tak je na 11,5 tisice jen to fikne za blbost jakou je zvuk
Ale to se bavime o idealnim stavu. Spousta lidi da jen ladak nebo jen KN-ko nebo ladak a KN-ko a seridi karbce... proste kdo na co ma, to tam da a ono to nejak pojede
A taky se s tim da jezdit a ne ze ne. Ale to je poznat uz kdyz das ladak. Viz. Zdrahy kdyz dal tenax na devitku -uplne ji zmizel spodek... ale po sestelovani by az na nejaky mensi dirky myslim jela v poho. Toz tak, jak rika Dak 



ZRX1200R -japan style
pitbike PBS PRO-SX160
CRF250L
ZX6R rv04 (sloužilas dlouho a dobře, diky)
pitbike PBS PRO-SX160
CRF250L
ZX6R rv04 (sloužilas dlouho a dobře, diky)