ZRX II

Modely, testy, zkušenosti
Zamčeno
Uživatelský avatar
ZRX 1984
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 9215
Registrován: pon dub 07, 2008 12:57:06
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od ZRX 1984 » čtv říj 30, 2008 17:06:46

666S999 píše:
DoktorZRX píše:Taky se musím připojit k číslu 1. Není nad klasickej vzhled budíků :wink: Ale té ZZR 14 ty budíky sedí :)
souhlas!

rex 1400R: klasické 2 budíky, uprostřed zeleně podsvícený displej ( ale decentní - o dost menší než budíky, aby byly dominantní )

Jinak souhlas s Kankxem, designéři si s Rexíkem hráli dost času, aby jim to ladilo, a pak najednou šup !
prasárna:
Obrázek

ZRX snesu cokoli, co ZLEPŠUJE jízdní vlastnosti... Zdráhyho otázka:"je to ještě Rex?"je nasnadě: někdy už ne!

Trocha střídmosti: snesu hravě nahatý, nebo kapli... (kulaté světlo/hranaté)
S-ko mi moc nejede: ani zmrzka ani rak tož tak! A různé rádoby "vostré" čumáky á la street jsou, úúúúúplně dole :sad2: :protest: :read2:

Zrovna po dobrý večeři takovejhle hnus. Pane bože tomu člověkoj, kterej to vytvořil bych zlomil ruce.

Ale
ZZR 1400
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909

Uživatelský avatar
Zdrahy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 7011
Registrován: čtv bře 30, 2006 10:13:27
Bydliště: Město

Příspěvek od Zdrahy » čtv říj 30, 2008 17:59:17

No, kdybych nedejbože spadl a nedejbože dostal REXík přes čenich, přemýšlel bych o nějaké stavbě. Možná bych se snaažil ponechat výraz, který mu určili konstruktéři - ale možná bych šel svou cestou.
Díly na REXe jsou drahé jako sviň a v podstatě se vyplatí koupit třeba 11ku v horším stavu na díly, než to kupovat jednotlivě :( je to cena za určitou vyjímečnost a za to, že jich nejezdí moc. Takže ohnout vidle a roztemovat předek, kouknu se po USD vidlích, chladiči ze supersportu a vymyslím si třeba i takovéhle budíky. Spousta staveb, které se líbili vám i mě a kterými jsme se tady kochali měli z REXe jen kapličku s budíky, nádrž a podsedlovku :)
Záleží jen na majiteli, na čem chce jezdit a co bude láskyplně umývat v garáži. Nejsem si jistý, jestli jsem já, nebo někdo z vás kvalifikovaný k soudu "to je REX - to není REX" koneckonců - nemáme v klubu dva stejné REXy :) a tak to má být :wink:
ZRX 1200 S-R
Lepší bejt mrtvej lev než živá krysa! :wink:
CKC # 209

Pavel ZRX
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2383
Registrován: pon srp 07, 2006 21:45:17
Bydliště: Kostelec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pavel ZRX » čtv říj 30, 2008 18:27:40

Ano, zvažuju koupi rexe na díly, asi to vyjde cenově nejlíp. Zdrahy, v klubu jsou dva stejní rexíci!
ZRX 1200 R

Uživatelský avatar
milda
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 3683
Registrován: pon dub 09, 2007 19:56:56
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od milda » čtv říj 30, 2008 20:52:25

ZRX 1200 hybrid S/R-DAEG
CKC # 576

Uživatelský avatar
milda
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 3683
Registrován: pon dub 09, 2007 19:56:56
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od milda » čtv říj 30, 2008 20:59:56

A tohle je sakra silný parkovišťátko!!!! :twisted:

http://cz.youtube.com/watch?v=Fsw-01lZC ... re=related
ZRX 1200 hybrid S/R-DAEG
CKC # 576

Uživatelský avatar
milda
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 3683
Registrován: pon dub 09, 2007 19:56:56
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od milda » čtv říj 30, 2008 21:04:32

ZRX 1200 hybrid S/R-DAEG
CKC # 576

Uživatelský avatar
DoktorZRX
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 6969
Registrován: čtv úno 23, 2006 15:08:06
Bydliště: Žďár nad Sázavou

Příspěvek od DoktorZRX » čtv říj 30, 2008 22:54:45

O KZ 1300 se říkalo, že to je hrůzubudící stroj, parkoviště jak má být, náladu videa určitě zpravila až na to zadní světlo ze ZX 9 R. Jo a ten Zephyr, no paráda :)
Buell xb12r
CKC#160

Uživatelský avatar
ZRX 1984
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 9215
Registrován: pon dub 07, 2008 12:57:06
Bydliště: Hradec Králové

KZ

Příspěvek od ZRX 1984 » pát říj 31, 2008 17:36:41

Tak pánové tohle kdybych jednou měl doma, tak nepotřebuju ženskou, fakt. Hrůzobudící stroj to ne, ale respekt to bych měl. Chlapi chtěl jsem se zeptat, jestli někdo máte KN filtr bez přetryskování. Já chci na jaro koupit filtr a buď Kn nebo klasiku. KN tak samozřejmě s tím postřikem na něj a prací sadou. Chtěl bych aby Rex mohl lépe dýchat. Nečekám od toho žádný zvýšení výkonu nebo tak něco, čekám spíš klidnější chod motoru.. Nebo když KN tak i přetryskovat?
ZZR 1400
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909

Uživatelský avatar
Zdrahy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 7011
Registrován: čtv bře 30, 2006 10:13:27
Bydliště: Město

Příspěvek od Zdrahy » pát říj 31, 2008 17:50:57

Pořád uvažuju jestli jo a nebo ne přímé filtry a Dyno (jedno bez druhého bohužel nejde). Nejde mi až tak o výkon, protože si myslím, že REXův výkon naplno stejně nejsem schopný využít.. je to ale moc hezký :) No a tím vyvstává otázka - jestli to budu ladit a cpát do toho dost penízů, jenom aby to vypadalo...
Jinak odpověď zní ano - pokud dáš otevřený propustný fitr, měl by jsi to odladit..
ZRX 1200 S-R
Lepší bejt mrtvej lev než živá krysa! :wink:
CKC # 209

Uživatelský avatar
Ladis
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 4468
Registrován: pon črc 09, 2007 16:49:44
Bydliště: Kunštát, okr. Blansko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ladis » pát říj 31, 2008 17:57:36

ZdrahyZX9R píše:Jinak odpověď zní ano - pokud dáš otevřený propustný fitr, měl by jsi to odladit..
Otevřený znamená filtr zvenku (mimo airbox pod sedlem)? Tzn., když vyměním KN za origo v airboxu, tak taky přetryskování, nebo stačí jen poladit a přetryskování se dělá v případě "venkovního" filtru...?
ZZR 1200 '03 Moonlight Silver
*********CKC # 686*********

Pavel ZRX
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2383
Registrován: pon srp 07, 2006 21:45:17
Bydliště: Kostelec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pavel ZRX » pát říj 31, 2008 18:37:23

Otevřený filtr je filtr s větší propustností vzduchu. Může být v airboxu v rozměrech originál filtru nebo ve formě košíčků, mimo airbox, přímo na karburátorech. Ladit by se při použití určitě mělo, po výrazném ochuzení směsy může dojít k většímu tepelnému namáhání dílů motoru (píst, ventily) a ke snížení životnosti motoru. Ale ono to stím KNkem jede i bez přetryskování...
Pokud se dává zpět po otevř. filtru originální, je potřeba změřit tzv. součinitel přebytku vzduchu (hodnota lambda), tím se zjistí, jestli je třeba přetryskovat. Stříkačka má lambda-sondu, ta si se směšovacím poměrem poradí do jisté míry sama.
Naposledy upravil(a) Pavel ZRX dne pát říj 31, 2008 18:42:59, celkem upraveno 1 x.
ZRX 1200 R

Uživatelský avatar
Zdrahy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 7011
Registrován: čtv bře 30, 2006 10:13:27
Bydliště: Město

Příspěvek od Zdrahy » pát říj 31, 2008 18:38:14

i KN v airboxu má výrazně vyšší propustnost vzduchu než klasický filtr. Mám za to, že pokud dáš laděný (rozuměj otevřený) výfuk a KNko (i když do Airboxu), měl by jsi motor odladit, protože se změní směs a kromě toho, že to hůř pojede, můžeš v krajním případě něco zničit (chudá směs ti třeba propálí píst..., nebo něco horšího)
EDIT - jsem byl pomalej :)
ZRX 1200 S-R
Lepší bejt mrtvej lev než živá krysa! :wink:
CKC # 209

Pavel ZRX
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2383
Registrován: pon srp 07, 2006 21:45:17
Bydliště: Kostelec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pavel ZRX » pát říj 31, 2008 18:47:35

[quote="ZdrahyZX9R"]i KN v airboxu má výrazně vyšší propustnost vzduchu než klasický filtr. Mám za to, že pokud dáš laděný (rozuměj otevřený) výfuk a KNko (i když do Airboxu), měl by jsi motor odladit, protože se změní směs a kromě toho, že to hůř pojede, můžeš v krajním případě něco zničit (chudá směs ti třeba propálí píst..., nebo něco horšího)
EDIT - jsem byl pomalej :)[/quote

Ano, mě po namontování KN a otevřených svodů s laďákem motorka jela tak na 30% výkonu.
ZRX 1200 R

Uživatelský avatar
Ladis
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 4468
Registrován: pon črc 09, 2007 16:49:44
Bydliště: Kunštát, okr. Blansko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ladis » pát říj 31, 2008 19:33:30

Sorry, že svýma neumělýma dotazama zasírám ZRX forum, ale ještě teda doplňující otázka...
Když dám laďák a propustnější KN do airboxu (výměnou za origo) a následně nechám seštelovat motor (nevím, co všechno se dělá, ale svěřil bych to odborníkům), stačí to takhle pro zachování výkonu motoru a všeho "tak, jak má být" bez rizika poškození...?
Jinak řečeno, co všechno je nezbytně nutné udělat s výměnou origo výfuku za laďák? (o výměně filtru za otevřený - propustnější (KN) jsem se dočetl zde na foru, jako o věci, která jde s otevřeným výfukem ruku v ruce). :idea:
ZZR 1200 '03 Moonlight Silver
*********CKC # 686*********

Uživatelský avatar
Elvis.
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 4844
Registrován: ned čer 04, 2006 18:04:03
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Elvis. » pát říj 31, 2008 20:21:06

no idealni je i ten dynojet, ale ja myslim, ze i normalni sestelovani karbcu, tj. spravny bohatosti smesy by melo vykonovou krivku srovnat na rozumnou miru. Na honeni vykonu to neni, ale pro beznyho okrskare si myslim v pohode staci to nasledny sestelovani. PS:On ten dynojet level 1,2 nebo jak to maj znaceny zas tak drahej neni. Myslim ze ten zakladni level 1 sem na devitku videl kolem tri tisic. Takze zadna raketa. Ale jasny, ze kdyz to clovek poscita: rozumnej ladak =6tisic, dynojet 3 KN-ko 2.5, tak je na 11,5 tisice jen to fikne za blbost jakou je zvuk :-) Ale to se bavime o idealnim stavu. Spousta lidi da jen ladak nebo jen KN-ko nebo ladak a KN-ko a seridi karbce... proste kdo na co ma, to tam da a ono to nejak pojede :-) A taky se s tim da jezdit a ne ze ne. Ale to je poznat uz kdyz das ladak. Viz. Zdrahy kdyz dal tenax na devitku -uplne ji zmizel spodek... ale po sestelovani by az na nejaky mensi dirky myslim jela v poho. Toz tak, jak rika Dak :-)
ZRX1200R -japan style
pitbike PBS PRO-SX160
CRF250L

ZX6R rv04 (sloužilas dlouho a dobře, diky)

Zamčeno