Stránka 105 z 151
Napsal: pon říj 13, 2008 12:50:08
od milda
Jak na ty pružiny koukám(na ty co zbyly)tak mi připadaj jako nový....Takže tam asi nechali ty původní...
Ty Dyno jsou jiný v čem? Měl bych je tam dát?
A jak vysoko jehly?
Napsal: pon říj 13, 2008 13:47:40
od Zdrahy
Tohle všechno je otázkou právě ladění na brzdě. Ze všech komponentů tam dát ty, které v danou situaci přinesou nejvyšší výkon a křivku bez propadů. Kdyby ti to někdo mohl poradit od stolu, nikdo by brzdu nepotřeboval...
Dynojet sada obsahuje různé jehly a různé pružiny, které osadí podle křivky na kterou má vliv laký máš výfuk, jaké svody, jaký filtr, jaký.....
Napsal: pon říj 13, 2008 14:04:54
od 666S999
Napsal: pon říj 13, 2008 14:28:29
od Zdrahy
Ten závoďák je nádhernej

no a ten modrej u mě ztrácí body za tu kyvku s tlumením a ty ukrutný vlaštovky (na těch řididlech bych si vykloubil pařátky - mě prostě ty Skový nějak neštymujou)

jinak je taky dobrej!
Napsal: pon říj 13, 2008 14:42:04
od milda
Pavel to poladil tak asi a jak mu to jede!!!
A ti mantinelové,co jsem to u nich měl na brzdě......
Jinak,vše,co Zdrahy píšeš vím a je to jasný.....
Napsal: pon říj 13, 2008 15:56:53
od Zdrahy
milda píše:Pavel to poladil tak asi a jak mu to jede!!!
A ti mantinelové,co jsem to u nich měl na brzdě......
Jinak,vše,co Zdrahy píšeš vím a je to jasný.....
Myslel jsem to tak, že i když máš otevřený výfuk a sání, tak to má jinou propustnost než ten Pavlův REX kde jsou jiné komponenty a bude se to chovat jinak...

Napsal: pon říj 13, 2008 16:23:24
od Pavel ZRX
milda píše:Pavel to poladil tak asi a jak mu to jede!!!
A ti mantinelové,co jsem to u nich měl na brzdě......
Jinak,vše,co Zdrahy píšeš vím a je to jasný.....
MILDO, jen tak to poladěný nebylo, několik verzí nastavení jsem provedl zkusmo, na pocit, kdy to jelo tak nějak nejlíp. Pak jsem ztrávil den na brzdě, tam už pouze jedna výměna trysek, pohyb jehlama, nastavení volnoběžné směsy. Pak jsme zkoušeli ještě varianty s airboxem, tak jak jsem psal výš. Jehly mám na druhým zápichu od spodu a šrob bohatosti volnob. směsy povolen o 1 a 3/4 ot. Majitel brzdy řešil asi 5 rexů, všechny motky byly skoro stejně nastavený a dá se říct, že měly i skoro stejný výkon 135 - 140 Hp. Výkonový rozdíl je daný různým opotřebením motoru a rozdílnými výfuky. Pružiny ze sady dynojet jsou kratší a z tenčího drátu, proto, aby došlo k rychlejšímu otevření. Někdy se dávají na vnější válce menší trysky, např. 92-95-95-92. Je to z důvodu lepšího chlazení vnějších válců.
REX v zajetí sajdy!
Napsal: pon říj 13, 2008 16:35:20
od Ladis
Napsal: pon říj 13, 2008 17:25:58
od Pavel ZRX
Mě se zdá ta loďka nějaká velká, ale sajdy se mě moc líbí a rád bych se sní svezl.
Napsal: pon říj 13, 2008 18:04:07
od Ladis
Pavel ZRX píše:Mě se zdá ta loďka nějaká velká, ale sajdy se mě moc líbí a rád bych se sní svezl.
Mě fascinuje spíš obří rexův předek (kolo). Jinak souhlasím...sajda je fakt veliká a možná o to víc bych stál o svezení...

Napsal: pon říj 13, 2008 19:38:03
od milda
Díky Pavle za super odpověď! Nechtěl jsem zlehčovat Tvé ladění,jen mě tak přišlo,že ses s tím zase až tak nepáral....

,což jsem nemyslel nijak negativně!!!
Žes byl ve finále taky brzdit,jsem nevěděl....
S těma pružinama - asi tam máš ty DYNO,viď?
Napsal: pon říj 13, 2008 20:11:03
od Pavel ZRX
milda píše:Díky Pavle za super odpověď! Nechtěl jsem zlehčovat Tvé ladění,jen mě tak přišlo,že ses s tím zase až tak nepáral....

,což jsem nemyslel nijak negativně!!!
Žes byl ve finále taky brzdit,jsem nevěděl....
S těma pružinama - asi tam máš ty DYNO,viď?
Jo, pružiny i jehly. Na tu brzdu jsem šel spíš ze strachu o motor. Strašně to po zavření plynu střílelo a chtěl jsem mít jasno o bohatosti směsy. Udělal jsem dobře, bylo to chudý jak sviňa(trysky 112/114), po montáži trysek 126 ze sady dyno3 vše ok.
Jinak pokud by mě k tomu nedonutil nový výfuk, rexe bych nijak neladil. V základu je moc dobrý, ale tak trochu tichošlápek.
Napsal: pon říj 13, 2008 20:22:43
od milda
Pavel ZRX píše:milda píše:Díky Pavle za super odpověď! Nechtěl jsem zlehčovat Tvé ladění,jen mě tak přišlo,že ses s tím zase až tak nepáral....

,což jsem nemyslel nijak negativně!!!
Žes byl ve finále taky brzdit,jsem nevěděl....
S těma pružinama - asi tam máš ty DYNO,viď?
Jo, pružiny i jehly. Na tu brzdu jsem šel spíš ze strachu o motor. Strašně to po zavření plynu střílelo a chtěl jsem mít jasno o bohatosti směsy. Udělal jsem dobře, bylo to chudý jak sviňa(trysky 112/114), po montáži trysek 126 ze sady dyno3 vše ok.
Jinak pokud by mě k tomu nedonutil nový výfuk, rexe bych nijak neladil. V základu je moc dobrý, ale tak trochu tichošlápek.
Však mě k tomu taky donutily ty otevřený svody...Hlavně aby nebylo víc škody než užitku...Mě se to střílení podařilo drobet eliminovat tím DB "špuntem" Jinak hrůza. Ono se není čemu divit s tryskama,co tam dali...A ještě zvědavej dotaz-teď tam máš všechny trysky 126 ky? Nebo jsi dal krajní jinak?
Držím palce,ať je mazlík brzy v cajku!!!
Napsal: pon říj 13, 2008 20:35:14
od Pavel ZRX
Všechny stejný.
Re: REX v zajetí sajdy!
Napsal: úte říj 14, 2008 12:47:08
od Samčus