Stránka 104 z 151

Napsal: ned říj 12, 2008 18:50:39
od Zdrahy
Tak to je pech :( snad brzy najdeš odkud to tedy teče, držím palce :)

Napsal: ned říj 12, 2008 19:03:43
od milda
Ten by nevypadal špatně,k ježíškovi,i se svodama...

http://cgi.ebay.de/REMUS-4-1-Auspuff-ex ... dZViewItem

Napsal: ned říj 12, 2008 20:11:15
od Pavel ZRX
[quote="milda"]Tak já pánové hlásím závadu....

Z karburátorů mi teče benzín někam jinam než má.... :cry:

Pod motorku.

Když jsem to měl na brzdě u f. Jokaro,tak mi pak povídali,že jsem měl naprasklej karb urátor a jestli mi netekl benzín...
Já na to,že netekl. A oni-opravili jsme to,zalepili tekutým kovem....

Nějak mi to zavání tím,že to spíš prasklo jim,ale nechci křivdit....Teď to teda chčije tak,jako z napůj uškrcený hadičky-slovy:dost!!

Ještě,že se mi to stalo jen 50km od baráku.A hned je zas co řešit.Chčije to nekde uprostřed,tam,co je lanko od plynu(to mi taky měnili :x )

Mildo, vymontuj karbece, nalij je benzímem a jednoduše zjistíš kde je problém. Zrovna prověř, co všechno ti tam z toho dynojetu namontovali. Napiš, jaký ti tam dali trysky.

Napsal: ned říj 12, 2008 20:12:35
od MARTY
je krasnej...fakt :wink:

Napsal: ned říj 12, 2008 20:20:15
od Pavel ZRX
ZdrahyZX9R píše:Mě se ten hnus líbí :) jo a dnes jsem se byl trochu umazat a nahodil jsem výfuk a padáky :wink:
Obrázek

Obrázek
Moc pěkný, hlavně to sedlo tam sedlo!

Napsal: ned říj 12, 2008 20:32:33
od misak39
Na praní mobilů mám doma specialistku :twisted: ...kdyby někdo potřeboval :D :D :D

taky jsem se bavil:

Napsal: ned říj 12, 2008 20:59:37
od 666S999
Nandal jsem pancířky na Rexe, porod byla spojková... (to se musí zažít) jinak OK, až na to, že levá přední měla být opravdu alespoň o 5 cm (oproti dodaným) delší...

Předělal jsem i úchyt klaksonu a Rexík je zas o kousek hezčí ( a brzdy pocitově lepší - ještě se svézt a pokochat se "live" )

Re: taky jsem se bavil:

Napsal: ned říj 12, 2008 21:04:19
od KankX
666S999 píše:Nandal jsem pancířky na Rexe, porod byla spojková... (to se musí zažít) jinak OK, až na to, že levá přední měla být opravdu alespoň o 5 cm (oproti dodaným) delší...

Předělal jsem i úchyt klaksonu a Rexík je zas o kousek hezčí ( a brzdy pocitově lepší - ještě se svézt a pokochat se "live" )
no kdyz jsem je namontoval ja, tak mam spis pocit ze ta prava mela byt o 5cm kratsi ;-) ...je zbytecne dlouha. Ta leva mi pasne super bez zbytecnych 150ti oblouku...

Napsal: ned říj 12, 2008 21:09:16
od 666S999
souhlas, pravá je tak o 3 cm delší, než by stačilo. Ale levá je "naknap", spíš by bylo lepší něco přidat...

(ale věšet se nebudu...je to za 3 - dobrý / 100píplů=100solůšnů )

Napsal: ned říj 12, 2008 21:13:07
od PajaZR
MMKS píše:
PajaZR píše:
MMKS píše:jen se ptám, protože se mě právě těch pár koníků na to že se musel vrtat s motorem nezdálo tak moc.
240?? Po 200 se mi zdá už se mu nechce, otázka zda není utlumený bo je z Německa (i když v TP má plný výkon), nebo nejsem moc těžký (docent už zase nejsem) a nebo nejsem prostě brzda já.
Tak se koukni na víčka karbeců,něměli by tam být dorazy.Já je tam měl a ted to jede líp.Ale 200 jsem ještě nezkoušel a před odškrcením bych si rychleji udělal kafe než bych se na tu rychlost dostal. ale ted je tam 160 podstatně rychleji než před tím 8)
A jak ro já lama poznám? Jde to nějak na první pohled? Jak se to pak řeší (vím, že si tady něco psal o obroušení). Mohl by si to trošku rozvést. Víc popsat, případně poslat fotky, obrázky atd. Dík
Máš PM.
Teda pokud se odeslala,jaksi mě to poslední dobou blbne :?Píše to DEBUG MODE :scratch:

Napsal: ned říj 12, 2008 21:39:58
od DoktorZRX
Mildo uprostřed jak popisuješ je napojená hadička na takový Téčko, třeba je tam špatně nasazená, ale spíš to vidím na ten karbec :oops:

Napsal: ned říj 12, 2008 21:45:06
od DoktorZRX
ZdrahyZX9R píše:Mě se ten hnus líbí :) jo a dnes jsem se byl trochu umazat a nahodil jsem výfuk a padáky :wink:
Obrázek

Obrázek
Pěkný :wink: Jo a parkuj to příště na místě určený pro Kawu a né Renault :)

Napsal: ned říj 12, 2008 22:16:59
od milda
Měl jsem to před vesnicí asi na 200-210km (držel jsem jí v otáčkách,na 4ku) a před cedulí jsem šel na brzdy a ubral plyn a následně to dal dolů za 3.To už jsem cítil.jak se ke mě Peťka pěkně "tulí" :lol:

No ,nic nenormálního..... Po pár metrech to začalo pocukávat,asi jako když jedeš 30km/hod na pětku....Podřadil jsem níž a totéž,motor se jakoby hádal.Říkal jsem si,že jsem asi zapek svíčku,odešla.... Až když jsem zastavil,což naštěstí netrvalo dlouho,zjistil jsem ten benál...Ještě,že to neblaflo....

Ta závada s tím karburátorem se mi dává do souvislosti s tím ,co říkali ti maníci v servisu. :?

Pavle:Trysku se musím mrknout,(mám tu sadu v práci na stole) Ale myslím,že mi tam dali trysky jen o jednu velikost větší než origo.

No a co když jsem měl moc vzduchu,to snad by nemohlo udělat nějakej zásadní problém? Udělal jsem si totiž taky do sání dírečku,teda menší než Pavlík,ale přece....Jelo to ale celkem normálně...

Možná jsem to zku*vil já??

Napsal: pon říj 13, 2008 08:48:24
od milda
Tak Pavle,poukal jsem na to a ty origo trysky,co vyndali jsou 2ks 92 a 2ks 95!!! Je to možný?

V sadě mi zbyly trysky 90+126+130.

Použili tedy velikost 94 a jehly.

Toš tak.

Napsal: pon říj 13, 2008 12:44:27
od Pavel ZRX
milda píše:Tak Pavle,poukal jsem na to a ty origo trysky,co vyndali jsou 2ks 92 a 2ks 95!!! Je to možný?

V sadě mi zbyly trysky 90+126+130.

Použili tedy velikost 94 a jehly.

Toš tak.
Pokud máš na motorce ty otevřený svody a laďák, dej tam 126, je to vyzkoušený. Pružiny membrán dali dyno nebo originál?