Stránka 102 z 151
Napsal: čtv říj 09, 2008 21:16:31
od MMKS
PajaZR píše:MMKS píše:jen se ptám, protože se mě právě těch pár koníků na to že se musel vrtat s motorem nezdálo tak moc.
240?? Po 200 se mi zdá už se mu nechce, otázka zda není utlumený bo je z Německa (i když v TP má plný výkon), nebo nejsem moc těžký (docent už zase nejsem) a nebo nejsem prostě brzda já.
Tak se koukni na víčka karbeců,něměli by tam být dorazy.Já je tam měl a ted to jede líp.Ale 200 jsem ještě nezkoušel a před odškrcením bych si rychleji udělal kafe než bych se na tu rychlost dostal. ale ted je tam 160 podstatně rychleji než před tím

A jak ro já lama poznám? Jde to nějak na první pohled? Jak se to pak řeší (vím, že si tady něco psal o obroušení). Mohl by si to trošku rozvést. Víc popsat, případně poslat fotky, obrázky atd. Dík
Napsal: čtv říj 09, 2008 21:43:00
od Pavel ZRX
Dargas píše:a tak jasny, ze 5 koni nejni moc,ale co bys bez turba chtel?
ale ono by treba stacilo s tou vackou jeste par jinejch drobnosti...
vylestit sani, stavitelny vackovy kola, pripadne filtry...
v motoru se musis hrabat tak jako tak a s tou vackou dohromady by to mohlo dat i vic nez 5k.
Chci rict kdyby se to trosku dotahlo, tak by bylo treba i koniku vic.
a ty vacky by taky nemusely byt fungl...sehnat je treba za 7? lepci jak ladak...
Výměna vaček je fin. nákladná, vhodnější je použít sadu Dynojet 3, KN filtr, otevřít airbox, protože stávající boční náfuk nestačí. K tomu nějaký otevřenější laďák a ZRX 1200 takto upravená bude mít cca 135- 140 Hp. Pokud vtoto někomu nestačí, pak jsou na řadě vačky.
Napsal: čtv říj 09, 2008 22:14:51
od Dargas
tak jasny vsechno tohle dohromady je good a prida to radnej kus poweru.
ja myslel spis prinos pro vykon pri koupi pouze vyfuk /pouze vacky ze mozna ty vacky vyjdou lip.
Napsal: čtv říj 09, 2008 22:28:48
od milda
Pavel ZRX píše:
Výměna vaček je fin. nákladná, vhodnější je použít sadu Dynojet 3, KN filtr, otevřít airbox, protože stávající boční náfuk nestačí. K tomu nějaký otevřenější laďák a ZRX 1200 takto upravená bude mít cca 135- 140 Hp. Pokud vtoto někomu nestačí, pak jsou na řadě vačky.
Joo,Pavle,chtěl jsem se Ti zeptat(už jsi mi to říkal,ale neuložil jsem si to na Harddisk) jaký a kolik a kde jsi dělal ty díry do airboxu?
Zkusil bych s tím polaborovat,bo si myslím,že v tom asi byl zakopanej pes,kterej jim na brzdě nedovolil dosáhnout lepších výsledků...
Možná bych si zkusil vyrobit provizorní kryt airboxu(ten vnitřní dekl) a zkusil zatím díry do něj,abych zbytečně neubližoval tomu origo...
Co myslíš? A ven z podsedačky jsi už díry nedělal? Sedačka snad už tolik netěsní nebo se pletu??
Napsal: čtv říj 09, 2008 22:35:37
od Pavel ZRX
Dargas píše:tak jasny vsechno tohle dohromady je good a prida to radnej kus poweru.
ja myslel spis prinos pro vykon pri koupi pouze vyfuk /pouze vacky ze mozna ty vacky vyjdou lip.
Ono se to musí řešit všechno. Pokud laďákem zrychlíš odvod spalin, motor výrazně ochudíš. Decentní laďák sám o sobě výkonu nepřidá, to je mnohokrát vyzkoušený. Musí se taky propustnějším filtrem umožnit motoru nadechnout, to je bohužel další ochuzení a proto se musí přetryskovat. Zmena časování rozvodu moc nepomůže, když si nemá motor co nasát.
Napsal: čtv říj 09, 2008 22:59:14
od Dargas
jasny, vsecko vim, je mi jasny ze za zmenu pouze vacek a niceho jinyho muze bejt clovek rad 5 koni.
a je jasny, ze jen vyfuk nic neprida (pokud neubere) jen jsem chtel rict, ze treba by ty vacky byli rozumejsi nez ladak)
chapu, ze montovat tam jen ladak, jen vacky, jen filtry, jen.... je zbytecny.
Je mi to jasny, mam predstavu co tyhle veci s motorem delaj.
Ja jen ze kdyz uz teda, tak je mozna spis lepsi utopit prachy do vecek nez do vejfuku.
ikdyz je fakt, ze vacky zvuk nezlepsej, takze asi nema cenu to resit.
ja jen chtel hodit takovou poznamku, nemusime to tady rsit do sroubku

ZRX
Napsal: čtv říj 09, 2008 23:01:51
od ZRX 1984
Chlapi nevím jak vy, ale pro mě je to až až postačující, jen bych chtěl origo vejfuk, bo se mi zdá, že otevřenej laďák bez dalších zásahů což si myslím, že mám já, motoru mnoho nepřidává. Jinak ten týpek co byl na těch mlýnkách na tom V-Maxoj na tý 1400 myslím že se jmenuje Lado, tak do toho maxe nasypal do motoru co se dalo. Nechal si i udělat stolici na převrtání na 1400, bo to má nahovno to Véčko. Dostal z toho 140 nm. ale má titanovou spojku z nějakýho leteckýho materiálu, no prostě do toho nasypal mrtě peněz a teďka si koupil Hajabusu, bo ho max už nenaplňuje, tak si říkám když člověk začne zvedat výkon kam až to dojde. Já jsem spokojenej, užívám si krouťák a klildnou kochací jízdu...
Napsal: čtv říj 09, 2008 23:30:01
od Pavel ZRX
milda píše:Pavel ZRX píše:
Výměna vaček je fin. nákladná, vhodnější je použít sadu Dynojet 3, KN filtr, otevřít airbox, protože stávající boční náfuk nestačí. K tomu nějaký otevřenější laďák a ZRX 1200 takto upravená bude mít cca 135- 140 Hp. Pokud vtoto někomu nestačí, pak jsou na řadě vačky.
Joo,Pavle,chtěl jsem se Ti zeptat(už jsi mi to říkal,ale neuložil jsem si to na Harddisk) jaký a kolik a kde jsi dělal ty díry do airboxu?
Zkusil bych s tím polaborovat,bo si myslím,že v tom asi byl zakopanej pes,kterej jim na brzdě nedovolil dosáhnout lepších výsledků...
Možná bych si zkusil vyrobit provizorní kryt airboxu(ten vnitřní dekl) a zkusil zatím díry do něj,abych zbytečně neubližoval tomu origo...
Co myslíš? A ven z podsedačky jsi už díry nedělal? Sedačka snad už tolik netěsní nebo se pletu??

Napsal: pát říj 10, 2008 00:25:08
od milda
No tak Pavle,klobouk dolů

Tomu říkám lochna!!!
Odpovězeno jedním obrázkem!!
To jsi nějak testoval-myslím jako průběžně zvětšoval nebo jsi rovnou udělal takovej kráter?

Napsal: pát říj 10, 2008 09:00:05
od blackbiker
moznosti jak upravit airbox je vice
vyjmuti komory na filtr a nahrazeni kuzelem nasazenym primo na airbox+derovany plechovy kryt
nebo navrtanim der do komory na filtr
a posledni co jsem videl je do vicka od komory na filtr

Napsal: pát říj 10, 2008 10:08:24
od KankX
do toho vicka je to blbost, protoze kdyz das pod sedlo treba nepromok, tak ti ty diry budou k prdu !
Napsal: pát říj 10, 2008 12:28:19
od Pavel ZRX
KankX píše:do toho vicka je to blbost, protoze kdyz das pod sedlo treba nepromok, tak ti ty diry budou k prdu !
Jo, úplně to znemožní používání schránky. Varianta s velkým kuželovým filtrem je zajímavá, nevím ale, co to bude dělat v dešťi. Voda na filtru sníží propustnost.
Napsal: pát říj 10, 2008 12:45:10
od milda
Zajímavý.
Mám tomu rozumět tak,že čím víc vzduchu,tím líp?
Napsal: pát říj 10, 2008 13:03:24
od MMKS
a přihodím ještě jeden dotaz k tématu. Jak je to s tím např. KN filtrem co se dává do airboxu. Je úplně stejný jako originál, nebo se musí airbox nějak přizpůsobovat?
Napsal: pát říj 10, 2008 13:05:52
od KankX
milda píše:Zajímavý.
Mám tomu rozumět tak,že čím víc vzduchu,tím líp?
cim vic vzduchu tim lip, pokud i zbytek je tomu prizpusoben... neboli vic vzduchu, vic benzinu, vic vyfuku
