Stránka 101 z 151
Napsal: čtv říj 09, 2008 10:36:03
od Dargas
neprispiva....jako na svuj web nebo sem? tj. je celenm nebo ne?
Pac kdyby ho nekdo ukecal a mohl bych s nim nekdy pokecat na srazu, bylo by to goooooooooood

Napsal: čtv říj 09, 2008 10:54:39
od MMKS
a kolik taková sranda jako výměna vaček stojí? (ptám se jen ze zvědavosti pro porovnání cena/nárust výkonu)
4Chosé - pěkné stránky, škoda že u hodně dílů není obrázek
Napsal: čtv říj 09, 2008 16:30:26
od DoktorZRX
MMKS píše:a kolik taková sranda jako výměna vaček stojí? (ptám se jen ze zvědavosti pro porovnání cena/nárust výkonu)
4Chosé - pěkné stránky, škoda že u hodně dílů není obrázek
Nový vačky ZZR 1100 = 13.600

Napsal: čtv říj 09, 2008 16:36:36
od Motors
DoktorZRX píše:MMKS píše:a kolik taková sranda jako výměna vaček stojí? (ptám se jen ze zvědavosti pro porovnání cena/nárust výkonu)
4Chosé - pěkné stránky, škoda že u hodně dílů není obrázek
Nový vačky ZZR 1100 = 13.600

No levnější než komplet výfuk se svodama a přidá to prej víc...
Napsal: čtv říj 09, 2008 17:35:57
od MMKS
tak to se za 5 koní fakt vyplatí
Napsal: čtv říj 09, 2008 18:55:27
od Dargas
no tak ony ty upravy na tom bodou podobne.
Vejfuk za kdovikolik taky prida 3 kone nebo kolik, ne?
kone navic jsou proste drahy, to uz leda koupit vetsi objem
(u rexe teda asi turbo leda....ale to zas stoji ranec, takze nevim kde sehnat 50 koni navic zadarmiko)

Napsal: čtv říj 09, 2008 19:22:16
od Ladis
Dargas píše:...kone navic jsou proste drahy, to uz leda koupit vetsi objem
(u rexe teda asi turbo leda....ale to zas stoji ranec, takze nevim kde sehnat 50 koni navic zadarmiko)

A příští sezonu bedeme chtít lítat už úplně vzduchem...?!
Nevím, ale řekl bych, že výkon Rexe je na naše okrsky a sportovně-turistický ježdění (ke kterýmu je asi určen) bohatě dostačující!
Kdo chce víc, tak od toho jsou na trhu supersporty a k nim okruhy...

Napsal: čtv říj 09, 2008 19:24:52
od Czert ZRX
Tak dnes jsem se byl projet a pánové Můj Rex jel budíkovejch 240Km/h a to už jsem musel brzdit!"!!!Ufff až jsem čučel co to dá!!!!!
Napsal: čtv říj 09, 2008 19:29:14
od MMKS
jen se ptám, protože se mě právě těch pár koníků na to že se musel vrtat s motorem nezdálo tak moc.
240?? Po 200 se mi zdá už se mu nechce, otázka zda není utlumený bo je z Německa (i když v TP má plný výkon), nebo nejsem moc těžký (docent už zase nejsem) a nebo nejsem prostě brzda já.
Napsal: čtv říj 09, 2008 19:39:47
od Dargas
a tak jasny, ze 5 koni nejni moc,ale co bys bez turba chtel?
ale ono by treba stacilo s tou vackou jeste par jinejch drobnosti...
vylestit sani, stavitelny vackovy kola, pripadne filtry...
v motoru se musis hrabat tak jako tak a s tou vackou dohromady by to mohlo dat i vic nez 5k.
Chci rict kdyby se to trosku dotahlo, tak by bylo treba i koniku vic.
a ty vacky by taky nemusely byt fungl...sehnat je treba za 7? lepci jak ladak...
Napsal: čtv říj 09, 2008 20:09:56
od KankX
Czert ZRX píše:Tak dnes jsem se byl projet a pánové Můj Rex jel budíkovejch 240Km/h a to už jsem musel brzdit!"!!!Ufff až jsem čučel co to dá!!!!!
...jen ted blbni... mame tady letos malo padu

Napsal: čtv říj 09, 2008 20:13:19
od DoktorZRX
KankX píše:Czert ZRX píše:Tak dnes jsem se byl projet a pánové Můj Rex jel budíkovejch 240Km/h a to už jsem musel brzdit!"!!!Ufff až jsem čučel co to dá!!!!!
...jen ted blbni... mame tady letos malo padu

To teda jo Čerte, opatrně

Napsal: čtv říj 09, 2008 20:37:45
od PajaZR
Dargas píše:neprispiva....jako na svuj web nebo sem? tj. je celenm nebo ne?
Pac kdyby ho nekdo ukecal a mohl bych s nim nekdy pokecat na srazu, bylo by to goooooooooood

Nepřispívá na svůj web.
Jinak ty vačky ze ZZR mají dvě série a jedna z nich je ideální pro ZRX...
Jednu dobu jsem se o to zajímal a psal mi mail co a jak upravit/vyměnit.Každopádně nárust kroutáku je velký což je pro tuto kategorii stoje ideál.Jak známo 11ka je slabá na spodek a ty vačky by to asi vyřešili.Ale jen je sehnat.Samo že použitý z nějaké totálky.Pro mě to je ale složitý.
Napsal: čtv říj 09, 2008 20:59:13
od PajaZR
MMKS píše:jen se ptám, protože se mě právě těch pár koníků na to že se musel vrtat s motorem nezdálo tak moc.
240?? Po 200 se mi zdá už se mu nechce, otázka zda není utlumený bo je z Německa (i když v TP má plný výkon), nebo nejsem moc těžký (docent už zase nejsem) a nebo nejsem prostě brzda já.
Tak se koukni na víčka karbeců,něměli by tam být dorazy.Já je tam měl a ted to jede líp.Ale 200 jsem ještě nezkoušel a před odškrcením bych si rychleji udělal kafe než bych se na tu rychlost dostal. ale ted je tam 160 podstatně rychleji než před tím

Napsal: čtv říj 09, 2008 21:14:36
od MMKS
PajaZR píše:MMKS píše:jen se ptám, protože se mě právě těch pár koníků na to že se musel vrtat s motorem nezdálo tak moc.
240?? Po 200 se mi zdá už se mu nechce, otázka zda není utlumený bo je z Německa (i když v TP má plný výkon), nebo nejsem moc těžký (docent už zase nejsem) a nebo nejsem prostě brzda já.
Tak se koukni na víčka karbeců,něměli by tam být dorazy.Já je tam měl a ted to jede líp.Ale 200 jsem ještě nezkoušel a před odškrcením bych si rychleji udělal kafe než bych se na tu rychlost dostal. ale ted je tam 160 podstatně rychleji než před tím

A jak ro já lama poznám? Jde to nějak na první pohled? Jak se to pak řeší (vím, že si tady něco psal o obroušení). Mohl by si to trošku rozvést. Víc popsat, případně poslat fotky, obrázky atd. Dík