Stránka 11 z 151
Napsal: pát dub 18, 2008 23:58:28
od PajaZR
Dargas píše:Tak jako verim, ze kdyz clovek netaha, ze je rex v pohode.
Ta vaha me na tom az tolik neva, jizdou se to ztrati
a na miste bych to asi taky zvladl,
ale neni to trochu zbytecna vaha, spotreba atd.?
Pokud to clovek tak nejak nevyuzije?
Jinak jako bych si dal rict, v hlave to mam v klidu,
takze zadny moc draceni, ale co se 100k a 100 nm?
Zbytečná váha?? není to žádný supersport,je to samý železo přece.A dnešní mašiny teto kategorie váží o něco víc.11ka je suchá cca 222kg což není hrozný.Takový nový B650 má 215kg
A spotřebu při svižné jízdě (do 130)mám do 6L,což je super.ZRX 11ka má "chudou" směs proto bere málo.Nereaguje razantně na lehký přidání plynu(aspon ta moje němka)ale když se pořádně otočí tak jede taky.Výkonu se neboj.Krouták má ale odspod neomráčí,musí se víc točit,hold kawa
Pokud uvažuješ,bež do ní
A je dobrý si ji někde zkusit..
Napsal: sob dub 19, 2008 02:54:08
od Lech
Pánové až budu velký tak taky si pořídím ZRX a bude to 1200 S

Ale nevím jestli jsem už ty svoje roky neprošvihl.
Takže možná příští rok.... a jak tady před časem psal Doktor ZRX.... tři a dost.

Napsal: sob dub 19, 2008 10:15:40
od Dargas
hele kuci, neprovokujte nebo si ji budu muset koupit!
Ja to myslel tak, ze je mozna trochu zbytecny, kpavat tak velkkej objem,
kdyz to clovek moc nevyuzije. ale je krasna, to jo.
ty pullitrovy chrchly umej jezdit tak za 4.5?
Ale je fakt, ze pokud bych chtel honit spotrebu,
tak si koupim skutr, jasny.
Jinak je fakt, ze ta vaha svedci o poctivym zeleze a ze to neni osizeny materialem, popr. casovanou zivotnosti..
A tech 1100 by asi (ackoliv je to 4valec) dohnal tu absenci
zatahu, coz me teda na 500 chybiiiiii. Pokud to tocim, tak to celkem jede, to jo,
ale zatah bych tomu nerikal. Proste mi chybi ta "lokomotiva" co te najednou tlaci
zezadu a to tahani za pracky. (myslite ze by se to dalo zazit na nejaky 500-600 dvouvalci?
Nebo to proste konfiguraci motoru nenahonim? Krom toho, kawa se v 2v moc nevyziva....)
PS jde mi jen o to, se o tom tady pobavit, nechci urazet ZRX nebo tak....
Napsal: sob dub 19, 2008 12:32:28
od MMKS
no kamoš se kterým jezdím má SV650S. A v pohodě mi vždy stíhá. Jenže když se bavíme, tak on jezdí 3,4 a tu 6 tam vrazí jen občas. Kdežto já pomalu tu 5 nemusím házet dolů, teda pokud si nechci zařádit.
A to se ani nebavím o praktičnosti a vzhledu obou motorek. Neříkám, že SV není pěkná, je, ale nesmí se postavit vedle REXe, z něho jde ten respekt přímo cítit. Zatímco, když přesednu z Rexe na tu jeho tak se musím vždycky chlámat, jak je to malinké.
Dál pokud řešíš spotřebu, tak jsme spolu byly na doolené a já měl sebou ještě baťůžek. Pokud jsem se drbali někde po vesnicích, teda že si to "rozvalil" a za 3 km byla další vesnice, tak měl spotřebu tak o 1 l na tankování (tak kolem 200km). Když jsme ale vyjeli někam na rychlostní kde se dala držet větší rychlost, tak jsem zase měl o ten litr menší spotřebu já.
btw. Sorry, SV není kawa, ale Kawu 2vál neznám a myslím, že SV je takový pěkný vzorek 2válů kolem 600. Jediné co ji v testech porazilo bylReptor, a ten má stejný motor, jen jiný zbytek.
Napsal: sob dub 19, 2008 12:38:21
od MMKS
jo kluci a ještě jedne lamácký dotaz. Kolik máte maximálku na ZRX1100? Mě to jde k těm 200km/h, jednou jsem myslím dal i 210km/h, ale tam už se tomu moc nechce a mě taky ne

. Dostanu strach z větru, protože to se mnou už celkem dost hází.
Nechci se chlubit , není čím (otočit rukou a držet dokáže každý kretén). Nejezdím tímto stylem, jen mě někdy chytne blbá...je to taková reakce na ty videa na Youtube, kde se mě zdá, že to mají snad někde kolem 240km/h nebo minímálně kolem 200 jim to jde nahoru ještě rychle.
Napsal: sob dub 19, 2008 13:24:04
od Elvis.
No tak treba moc peknej dvouval od kawy je ER6
Ale kazda motorka je jina... zalezi na tom kdo a kde s tim bude jezdit a podle toho jak se komu co libi a vyhovuje

Napsal: sob dub 19, 2008 13:44:22
od Dargas
sak, jasny, na rexovi das za 5 a nic neresis, to asi jo.
ER-6 se mi tak joko libi nelibi, nevim, asi spis ne.
Krom toho, mam ad klasiku (tj. karbecy). Nic proti strikacce,
ale proste mam rad co nejjednodussi motorky, takze ta ECU, kabely, snimace a spol.
pro me moc neni.
Ale jako je fakt, ze kdykoli vidim ZRX tak nechci nic jinyho...
...ale pak mi to stejne neda a rikam si: nebud blbej, takovou silnou
masinu nepotrebujes. Mam z toho celkem az nezdravy respekt, rekl bych.
Jako je fakt, ze kdyz netahas, je to v pohode. Potom si zas reknu...na co, kdyz budu jezdit na volnobeh:-)
...ale kdyz ona je tak hezka a old chool......
...ja fakt nevim. Uvidi se na konci pristi sezony, to bych chtel presedlat.
Napsal: sob dub 19, 2008 14:54:14
od DoktorZRX
MMKS píše:jo kluci a ještě jedne lamácký dotaz. Kolik máte maximálku na ZRX1100? Mě to jde k těm 200km/h, jednou jsem myslím dal i 210km/h, ale tam už se tomu moc nechce a mě taky ne

. Dostanu strach z větru, protože to se mnou už celkem dost hází.
Nechci se chlubit , není čím (otočit rukou a držet dokáže každý kretén). Nejezdím tímto stylem, jen mě někdy chytne blbá...je to taková reakce na ty videa na Youtube, kde se mě zdá, že to mají snad někde kolem 240km/h nebo minímálně kolem 200 jim to jde nahoru ještě rychle.
220 (na něměcký dálnici...) asi 7,5 tis. ot. a motor šel krásně za plynem. Myslím že dotočit to ještě k 10 tis. ot. tak tam tachometrovejch 240 je. Od té doby tam mám plexi štít

Napsal: sob dub 19, 2008 15:12:41
od DoktorZRX
Dargas píše:sak, jasny, na rexovi das za 5 a nic neresis, to asi jo.
ER-6 se mi tak joko libi nelibi, nevim, asi spis ne.
Krom toho, mam ad klasiku (tj. karbecy). Nic proti strikacce,
ale proste mam rad co nejjednodussi motorky, takze ta ECU, kabely, snimace a spol.
pro me moc neni.
Ale jako je fakt, ze kdykoli vidim ZRX tak nechci nic jinyho...
...ale pak mi to stejne neda a rikam si: nebud blbej, takovou silnou
masinu nepotrebujes. Mam z toho celkem az nezdravy respekt, rekl bych.
Jako je fakt, ze kdyz netahas, je to v pohode. Potom si zas reknu...na co, kdyz budu jezdit na volnobeh:-)
...ale kdyz ona je tak hezka a old chool......
...ja fakt nevim. Uvidi se na konci pristi sezony, to bych chtel presedlat.
Tak zkus Zephyra 1100, těch 13 koní dolu je znát a je to taková odreagovávací jízda proti ZRX. Prostě 80km/h,
zařazená 5ka a nedělní projížďka
A co tohodle rexe bys nechtěl

Šel bych do zelenýho rexe 12R...

Ale asi bych ho po pravdě nedokázal prodat.

Napsal: sob dub 19, 2008 16:00:17
od MMKS
BACHA NE NĚJ.Takto namlsával o mě

.
Napsal: sob dub 19, 2008 16:41:28
od DoktorZRX
MMKS píše:BACHA NE NĚJ.Takto namlsával o mě

.

Ale jak říkám, nedokázal bych to

Napsal: sob dub 19, 2008 18:09:46
od Dargas
DoktorZRX píše:MMKS píše:BACHA NE NĚJ.Takto namlsával o mě

.

Ale jak říkám, nedokázal bych to

njn, to mas fuk, ja bych na to zatim stejne nemel....
ale je hezkej, to jo.
Napsal: sob dub 19, 2008 18:23:39
od Czert ZRX
Já na Rexovi valil max 220 a také by ještě šel,ale víte jak,přeci jen to už nejní mladík tak jsem měl bobíky co kdyby se něco kouslo tak jsem ho dál nedržel,ale věřim že 240 by dal v poho

Napsal: sob dub 19, 2008 22:04:47
od milda
milda píše:KankX píše:milda píše:Tzn,když světlo vyndám a budu držet zapojené v ruce,ani se zapnutým motorem by nemělo blikat...
pokud by to tam bylo spatne zaletovane, nebo nekde treba lehce porusena cesticka na tistenem spoji pak by to v ruce blikat nemelo

bud to bude svitit nebo ne... jeste leda ze by se tam dostavala nejaka stridava slozka, ale to by ti pak meli blikat vsechny

Tak jsem se k tomu dneska dostal a....
Za prvé upřesnění.Ve světle jsou červený diody(mnoho) a ty nezlobí.Jedná se o řadu 6 -ti bílých diod,které osvětlují SPZ.
Pokud svítím se zhasnutým motorem,pohoda.
Pokud se snažím naimitovat běžící motor(tedy jeho vibrace) poklepáváním na světlo a plasty okolo,pohoda.
Jakmile natáčím motor,všech šest diod jak startér točí bliká (abych se přiznal,na ty červený jsem nekoukal...)
No a když motor běží tak červený diody pohoda,ale z těch inkriminovaných jich polovina(3ks vedle sebe) bliká.
A to všechno i v případě,že mám světlo vymontované a držím ho v ruce...
Nepasuje mi na to žádný ze scénářů,který jste zmiňovali.
A na závěr bonbónek: Zadní část světla je nacvaklá na "zobáčky" a je bohužel celá podmázlá siliconem,takže rozebrání světla vidím velmi bledě.Jdou jen vyndat dva gumové špunty,takže vzniknou "montážní " otvory cca.20mm.....
Chosé už je s klukama v Londýně,teda myslím na ně a počasí dost na pikaču,snad se nám nenastydnou....
Tak mě to tu nějak zapadlo a žádná reakce...
Takže pokud někdo máte představu o řešení,radu,tak sem s ní!!!
Rex
Napsal: ned dub 20, 2008 10:33:20
od ZRX 1984
Zdárek, já na Rexoj zatím 200 km/h, ale fakt na krátký rovince cca 1 Km. Start z pravotočivé zatáčky v 90 a na konci rovinky jak říkám cca 1 Km kolem 200. Dobře to táhne od spodu. Někdo tady řeší, jestli Rexe nebo ne. Hochu neřeš to a kup ho. Já měl GS 500, pak Inazumu 750 a teďka Rexe. Je to asi dobrej postup, ale teď vidím jasně, že jsem měl jít do Rexe hnedka. Já říkám, že z motorky musí mít řidič respekt a z Rexe už ho máš jen na něj mrkneš. A těžkej není. Seděl jsem na GSX 1400 a XJR 1300 a na V-max 1200 a to jsou težký krávy. Oproti tomu je rex opravdu lehoučkej stroj. Opravdu během jízdy se ta váha úplně strácí. Nechci už taky tlachat, ale je to jeden z lepších big biků. Zdar