Stránka 2 z 3

Napsal: ned zář 06, 2009 18:20:57
od charliezx9r
to je fakt!teď mi došlo že to bude senzor na teplotu vody, díky kterému mi ukazujou budíky teplotu. :D

Napsal: ned zář 06, 2009 18:29:08
od charliezx9r
Pánové moc Vám děkuju za rady!Hned jak to dám dohromady tak napíšu jestli se závada odstranila. :wav: :wav: :wav: :wav: :wav: :wav:

Napsal: ned zář 06, 2009 18:35:41
od misak39
Zdrahy píše:Devítka 08-09 měla pod tachem nebo otáčkoměrem digitál, který ukazuje čárky (víc čárek, lepší - jako v životě :lol: hmm moc čárek, průser :wink: )
jednak píše že má 1996, druhak devítku 08 bych šel klidně koupit :D

Ten senzor je jen snímač teploty, nejdřív vykuchej termostat(pakliže tam vůbec je), vyzkoušej ho jestli není děravej, zaseklej a jestli otvírá a pak teprv kupuj...
to čidlo by mohlo bejt nemocný taky, ale to by pak jezdilo normálka, jen by si teploměr vymejšlel nesmysly nebo by byl mrtvej...

Napsal: ned zář 06, 2009 19:47:26
od Pepa
misak39 píše:
Zdrahy píše:Devítka 08-09 měla pod tachem nebo otáčkoměrem digitál, který ukazuje čárky (víc čárek, lepší - jako v životě :lol: hmm moc čárek, průser :wink: )
jednak píše že má 1996, druhak devítku 08 bych šel klidně koupit :D

Ten senzor je jen snímač teploty, nejdřív vykuchej termostat(pakliže tam vůbec je), vyzkoušej ho jestli není děravej, zaseklej a jestli otvírá a pak teprv kupuj...
to čidlo by mohlo bejt nemocný taky, ale to by pak jezdilo normálka, jen by si teploměr vymejšlel nesmysly nebo by byl mrtvej...
Jedině, že by to posílalo do počítače a ten to vyhodnotil jako podchlazený a jednotka by potom si dělala co chtěla. Ale snad to tak inteligentní není :?

Napsal: ned zář 06, 2009 21:04:22
od Zdrahy
ne to není :lol:
Myšáku, psal jsem o "čárkách" :)
Jak píšete, je trvale otevřený (nemo chybějící) termostat a teď na podzim když je venku kosa, tak se to při jízdě přechlazuje.

Napsal: ned zář 06, 2009 21:50:06
od charliezx9r
No Pepo v roce 1996 což byla vyrobena moje Kawa byli k dyspozici maximálne PC 486 a pro ty bohatší pentium I.Myslíš že by v tyhle době měla motorka el. vstřikování řízený počítačem??? :D je to klasika karburátor!Takže žádné PC nebo-li řídící jednotka.Je to veterán ale hodně nadčasovej!!

Napsal: ned zář 06, 2009 23:45:34
od misak39
charliezx9r píše:No Pepo v roce 1996 což byla vyrobena moje Kawa byli k dyspozici maximálne PC 486 a pro ty bohatší pentium I.Myslíš že by v tyhle době měla motorka el. vstřikování řízený počítačem??? :D je to klasika karburátor!Takže žádné PC nebo-li řídící jednotka.Je to veterán ale hodně nadčasovej!!
pravdu má ten chlapec :D :D :D a umí ujet o půl kopce namašlený R1woepyčo... :D

Napsal: pon zář 07, 2009 06:15:54
od MiMoZa
Po osobních zkušenostech z jiných strojů doporučuju vzít k tomu termostatu i tu těsnící gumičku,pokud to nebude v sadě :wink:

Napsal: pon zář 07, 2009 15:04:06
od farmář
správně, gumičku vždy jen novou :lol: :lol: :lol: ne dvakrát po sobě, fůj! :wink:

Napsal: pon zář 07, 2009 18:26:13
od Pepa
misak39 píše:
charliezx9r píše:No Pepo v roce 1996 což byla vyrobena moje Kawa byli k dyspozici maximálne PC 486 a pro ty bohatší pentium I.Myslíš že by v tyhle době měla motorka el. vstřikování řízený počítačem??? :D je to klasika karburátor!Takže žádné PC nebo-li řídící jednotka.Je to veterán ale hodně nadčasovej!!
pravdu má ten chlapec :D :D :D a umí ujet o půl kopce namašlený R1woepyčo... :D
No jo, já se v toho nějak nemůžu vyznat, to je už let co jsme měli dvaosmšestky bez pevnýho disku s šestipalcovou disketou :lol: Počítám tak rok 1988 :?:

Napsal: pon zář 07, 2009 19:19:26
od KankX
farmář píše:správně, gumičku vždy jen novou :lol: :lol: :lol: ne dvakrát po sobě, fůj! :wink:
...ale on myslel jinou gumicku :wink: ..ty bejku jeden :lol: :lol:

Napsal: pon zář 07, 2009 19:22:08
od farmář
Honzo,na co myslíš???? :lol: :lol: :lol: pak kdo tu má myšlenky 8) já myslel těsnění, aby to těsnilo a nic neuteklo :lol: :lol:

Napsal: úte zář 08, 2009 20:30:01
od charliezx9r
Zdravým pánové, tak dnes jsem nechal otestovat ten termostat a je vpohodě!Makali jsme na tom celej den a nakonec jsme zjistili, že důvoden mejch problémů není teplota motoru ale palivový čerpadlo!!!Kontakty na čerpadle jsou upalený a občas čerpadlo vypadne a to je duvod výpadku motoru!Kdyby se náhodou někomu takové čerpadlo válelo doma tak stačí dat vědět a ja ho koupim! :D

Napsal: stř zář 09, 2009 14:23:40
od BOB
Sakryš ja myslel, že se tam požívá jen podtlak a čerpadla mají až novější kusy. Zase jsem vedle :(

Napsal: stř zář 09, 2009 16:17:35
od farmář
charlie, takže ručička ti lehne ne že to moc chladí ale zkratem a nejede to stávkujícím čerpadlem? tak to jsi mne dostal. Tady vidíš jak je ošidné radit po netu! a pročež to asi vzdávám! :lol: to víš,ale úvodní věta-motor se podchlazuje při vyšší rychlosti či jak to bylo, k tomuhle vůbec není vodítkem, když se vlastně nepodchlazuje že :wink: