Napsal: sob srp 08, 2009 22:11:32
Počítej jen čepy nebo jen vnější a pak to vynásob dvěma. Jen tak mimochodem, jak souvisí délka řetězu s rychlostí na tachometru?
Protože snímač rychlosti je na pastorku a jakákoliv změna sek. převodu způsobí odchylku tachometru. Délka řetězu s tachometrem nesouvisí, ale při změně převodu ho musíš buďto prodloužit, nebo zkrátit, pokud nestačí rozsah napínáků.Pepa píše:Počítej jen čepy nebo jen vnější a pak to vynásob dvěma. Jen tak mimochodem, jak souvisí délka řetězu s rychlostí na tachometru?
Aha, ale v tomto případě snad jde o to, že rychlost na nových budících je jiná než na starých při steném převodu. Tak bude chyba zřejmě v tachometru ne? To jen abych tomu správně rozuměl. Jinak řečeno za stejných podmínek mu starý tachometr ukazoval víc než nový. To je fakt a s tím asi nic neudělá, ať to dá na brzdu nebo ne. Pokud něco nezměnil mezitím buď v převodech nebo ve výkonu motky.Zubr píše:Protože snímač rychlosti je na pastorku a jakákoliv změna sek. převodu způsobí odchylku tachometru. Délka řetězu s tachometrem nesouvisí, ale při změně převodu ho musíš buďto prodloužit, nebo zkrátit, pokud nestačí rozsah napínáků.Pepa píše:Počítej jen čepy nebo jen vnější a pak to vynásob dvěma. Jen tak mimochodem, jak souvisí délka řetězu s rychlostí na tachometru?
Momentálně řešíme proč má jiný sek. převod než je origo. Předpokládám že ty nové budíky mají měření rychlosti jako běžný cyklocomputer, kde je magnet na předním kole a Halův snímač na vidlici a zadá se průměr kola. Měření je o něco přesnější, než bývají origo tachometry.Aha, ale v tomto případě snad jde o to, že rychlost na nových budících je jiná než na starých při steném převodu. Tak bude chyba zřejmě v tachometru ne? To jen abych tomu správně rozuměl. Jinak řečeno za stejných podmínek mu starý tachometr ukazoval víc než nový. To je fakt a s tím asi nic neudělá, ať to dá na brzdu nebo ne. Pokud něco nezměnil mezitím buď v převodech nebo ve výkonu motky.
Jenže i policajti odpočítávají nad 100km/h nějaký 3% kuli odchylce,takže přesně ti to asi nikdo nikdy nezměří... nejpřesnější bude ta GPSPepa píše:Tak mám ještě jedno řešení co se týká ověření rychlosti. Domluv se s nějakým policajtem, ať Ti to změří jejich radarem
Já to u něj měl na brzdě taky,když jsem dával KNko a ladák.On mi dodával dynojet. Je to dobrej týpek a hlavně se vyzná...Jard4 píše:Jop Pavel Murarik.