Stránka 2 z 2

Napsal: pon led 19, 2009 16:27:57
od matt
nebo si pujčit funkční od kámoša a pokud to nepůjde tak je problém někde jinde.snad by ji to nezničilo když tak nepujčuj gelovku ať to pak je levnější :D

Napsal: pon led 19, 2009 22:20:27
od 666S999
Jiran píše:Ano, kapacita baterie v mrazu klesá, ale já jsem psal: pokud je baterie v pořádku!!!
Za 5 minut na mraze se jí nic nestane. A ještě k tomu proudu. Startér pro baterku je v podstatě zkrat. Přestane jím být, ale až se pohne. Baterie o kapacitě 45Ah je schopná dodat 360A(ve špičce pro rejpali) uvádí výrobce
Pro rýpalY: na 12V 360A zkratu je odpor 33ticícin Ohmu, což nedáš :lol: na pólech, leda že bys je svařil :wink:
za druhé, už jsi se někdy opařil kyselinou z vybouchlé baterky??? Jestli ne, tak si zkus pořádný šlus a dej to na Youtube! (protože běžný článkový zátěžový - bočníkový Ampér/voltmetry jsou kolem 50A ___tedy teorie 360A zůstane zahalena tajemstvím - u autobaterie 45Ah)
Startér/zkrat

Za třetí a naposled, když si posčítáš a zauvažuješ všechny odpory cestou (včetně vnitřního zdroje aku) tak se nebudeš divit. Co jsou platné startovací káble, když ke spotřebiči (startéru) po přechoďákách doleze jen pár ampér...takže z 12ti Voltů zbyde prd na zapalko a jiskru...
TAK TEDY???: PROČ TRAKTORY NESTARTUJÍ... :lol:
http://www.topstroje.cz/clanky/134-Proc ... cast-prvni
http://www.topstroje.cz/clanky/152-Proc ... cast-druha

Tenhle klábos končím.

Napsal: pon led 19, 2009 23:09:09
od Pavel ZRX
Největší start. proud jsem naměřil u KLX 650, jednovál, s nefunkčním dekompresorem 250A. Bylo to vždy při náběhu motoru do komprese, v ostatních taktech motoru bral startér cca do 30A. Ty články Proč traktory nestartují jsou dobré!

Napsal: čtv led 22, 2009 17:56:42
od Dj Maxx
Tak je po záhadě.Mám novou baterii a už není problém.Nechal jsem motorku půl hodinky brumlat a pak ji zkusil trochu protočit na volnoběh ale cca od 6tis.otáček se začala dusit.Je to normální a nebo na volnoběh to tak má být.Díky

Napsal: čtv led 22, 2009 18:40:53
od KankX
Dj Maxx píše:Tak je po záhadě.Mám novou baterii a už není problém.Nechal jsem motorku půl hodinky brumlat a pak ji zkusil trochu protočit na volnoběh ale cca od 6tis.otáček se začala dusit.Je to normální a nebo na volnoběh to tak má být.Díky
podle meho se ti dusila, protoze se poradne neprohrala... si tedy myslim, uvidis az se na ni projedes :idea:

Napsal: čtv led 22, 2009 19:17:00
od Dj Maxx
Tak fajn.Počkám až na první letošní jízdu :)