Stránka 2 z 18
dej to sem!
Napsal: sob srp 16, 2008 13:21:37
od 666S999
Anti píše:Pokud je to aktuální,taky bych se přidal.Motorku nahlásit zde?
jj, dej sem barvy a typ mota!
Napsal: ned srp 17, 2008 15:53:01
od milda
Já se taky hlásím,prosím,prosím!!
Ale přední brzdu už mám,takže bych potřeboval zadek a spojku a to ve stříbrné (asi nerez?)
Na Esko budou asi dýlky stejný??
GPZ 600 R
Napsal: ned srp 17, 2008 16:31:55
od Lech
Tak já se taky hlásím a objednávám v černé barvě pro tu moji GPZ 600 R.(85´)Přece jenom ty origo gumové na ní už jsou dost staré a brzdy to je základ na kterém by se mělo dbát.

Re: GPZ 600 R
Napsal: ned srp 17, 2008 17:00:16
od 666S999
Lech píše:Tak já se taky hlásím a objednávám v černé barvě pro tu moji GPZ 600 R.(85´)Přece jenom ty origo gumové na ní už jsou dost staré a brzdy to je základ na kterém by se mělo dbát.

proptám a dám vědět, event. bude třeba oměřit délky a tvary na banja!
Napsal: pon srp 18, 2008 08:25:47
od Ladis
Napsal: pon srp 18, 2008 11:45:47
od MiMoZa
Aj sakra,tak pokud to jde ještě změnit,vzal bych si raději ty klasický nerezový!!
Napsal: pon srp 18, 2008 12:39:22
od Ladis
MiMoZa píše:Aj sakra,tak pokud to jde ještě změnit,vzal bych si raději ty klasický nerezový!!
Zatím nic objednáno nebylo, dáme tomu asi ještě nějakej čas, aby to šlo všechno naráz...

Napsal: pon srp 18, 2008 13:15:12
od KankX
neda mi to a tak se zeptam... ty BANJA na tech hadickach jsou jaky? ...existuji totiz dva typy, jedny original nalisovany nekde ve fabrice a telo do ktereho je vsunuta hadicka jen nepatrne tlustsi nez je samotna hadicka (ty bych chtel) a nebo jsou pak sroubovane a to jsou takove dost tluste obludy (ty bych nechtel). Tak jak je to? Jake budou? Ze bych vzal v cernym na Rexika...
P.S. a je vyreseno nejak uchyceni na blatnik? predpokladam ze to v puvodnich uchytech bude plandat.... Ted vede ke kazdemu kotouci hadicka zvlast (u ZRX) od rozdelovace pod svetlem, bude to tak i potom, nebo povede jedna k brzdici a od nej druha k druhemu brzdici? To by pak chtelo jeste jeden uchyt na blatniku...

Napsal: pon srp 18, 2008 13:22:10
od volkswagen
Pancéřky se chytají kabelbindrem na vidli, původní úchyty jdou pryč
Napsal: pon srp 18, 2008 13:25:26
od KankX
volkswagen píše:Pancéřky se chytají kabelbindrem na vidli, původní úchyty jdou pryč
to snad ne

...takovej amaterismus bych na svem krasnem motocyklu nezkousl

Na Blanky Z1000 jsou pancirky original a jsou samozrejme krasne uchyceny v uchytech a prave tak hezky bych si to predstavoval i na Rexikovi...
Napsal: pon srp 18, 2008 13:32:12
od Ladis
KankX píše:neda mi to a tak se zeptam... ty BANJA na tech hadickach jsou jaky? ...existuji totiz dva typy, jedny original nalisovany nekde ve fabrice a telo do ktereho je vsunuta hadicka jen nepatrne tlustsi nez je samotna hadicka (ty bych chtel) a nebo jsou pak sroubovane a to jsou takove dost tluste obludy (ty bych nechtel). Tak jak je to? Jake budou? Ze bych vzal v cernym na Rexika...
P.S. a je vyreseno nejak uchyceni na blatnik? predpokladam ze to v puvodnich uchytech bude plandat.... Ted vede ke kazdemu kotouci hadicka zvlast (u ZRX) od rozdelovace pod svetlem, bude to tak i potom, nebo povede jedna k brzdici a od nej druha k druhemu brzdici? To by pak chtelo jeste jeden uchyt na blatniku...

Co jsem se na ně díval v prodejně, tak bych řekl, že jsou to ty "ANO", ale sorry, ruku do ohně za to nedám... Jinak hadičky vyměníš přesně tak, jak jsou tam teď origo - z rozdělovače dvě - ke každýmu brzdiči jedna (proč bys rozdělovač obcházel?).

No a pak už je jen na tobě, jestli pancéřky protáhneš původním okem k uchycení nebo jak říká VW, originální oka dáš pryč a chytneš hadice na transparentní kabelbinder. Toš tak!

Napsal: pon srp 18, 2008 13:33:56
od Motors
Dával jsme to teď na ZZR a původně se to rozdělovalo na každý kotouč pod světlem. Teď to vede od páčky k pravému kotouči a z tama k levému. Oproti starým hadicím to brzdí špičkově.
Jsou ty hadice co berete nerezové nebo hliníkové?
Rušíš původní rozdělení bo Tě to výjde levněji. Máš tam míň koncovek a žádnou spojku. K originálu potřebuješ na přední kolo 6 koncovek a jak to mám já tak jen 4 a žádnou spojku(rozdělovačku). Nevím přesně kolik stojí jedna spojka,ale mě vyšel koplet na moje moto(zadní přední) na 2500,- Samozdřejmě mám nerez s průhledným obalem

Napsal: pon srp 18, 2008 13:39:08
od Ladis
Motors píše:Dával jsme to teď na ZZR a původně se to rozdělovalo na každý kotouč pod světlem. Teď to vede od páčky k pravému kotouči a z tama k levému. Oproti starým hadicím to brzdí špičkově.
Jsou ty hadice co berete nerezové nebo hliníkové?
Rušíš původní rozdělení bo Tě to výjde levněji. Máš tam míň koncovek a žádnou spojku. K originálu potřebuješ na přední kolo 6 koncovek a jak to mám já tak jen 4 a žádnou spojku(rozdělovačku). Nevím přesně kolik stojí jedna spojka,ale mě vyšel koplet na moje moto(zadní přední) na 2500,- Samozdřejmě mám nerez s průhledným obalem

...ups, to s tou úsporou koncovek mě nenapadlo...

Napsal: pon srp 18, 2008 13:43:50
od Motors
...ups, to s tou úsporou koncovek mě nenapadlo...

Taky sem to nevěděl, dokaď jsem to neřešil. Myslím že mi to ušetřilo alespoň 500Kč. Češi jsou hlavičky v tom jak co obejít.
Pak se to dá ještě udělat od páčky dvě spojky ke každému kotouči zvlášť, ale máš tam delší hadičky a taky máš u páčky pořádný monstrum spojek

firma HEL
Napsal: pon srp 18, 2008 13:48:32
od Ladis
Tohle je výrobce dodávaných hadic. V PDF na str. 5 (v prohlížeči 7) jsou na obrázku dole uvedeny způsoby, jak lze rozvést hadice od páčky dolů...
katalog HEL