video Kawasaki
- MICHALIS TSIOLAS
- Ghostrider
- Příspěvky: 2138
- Registrován: pon zář 25, 2006 07:34:48
- Bydliště: Atheny
- Dak
- Ghostrider
- Příspěvky: 3438
- Registrován: sob led 28, 2006 13:44:45
- Bydliště: Zlechov ( Je to kousek od Uh. Hradiště)
- Kontaktovat uživatele:
Proces u čtyřtaktního benzínového motoru jak si jej já pamatuju.Maverick píše:no já teda sem asi úlpně blbej ale je tam sání,stlačení , výbuch a výfuk hmmm? Píst to nemůže vytlačit ven, bo by tam pak nevznikl výbuchem zase tlak na píst , aby šel dolů ne? Proto se výfuk otvírá až de píst dolů ne?????
1-Sání: Píst je v horní úvrati, ventily saní se otvírají, píst jde dolů, ventily sání jsou otevřeny a píst do válce nasává směs
2-Stlačování: Píst je v dolní úvrati, ventily sání se zavírají-jsou zavřeny a píst jde nahoru a stlačuje směs
3-Výbuch: Píst je v horní úvrati (ventily jsou samozřejmně zavřeny) směs je zapálena, jejím rozpínáním je píst tlačen dolů
4-Výfuk: Píst je dolní úvrati, výfukové ventily se otvírají, píst jde nahoru a tlačí spaliny přes otevřené výfukové ventily přyč z válce.
Takto to pracuje u karburátorů, u vstřikování se násává a stlačuje jen vzduch a benzín je tam vstřikován těsně před zážehem
Dak
CKC -015-
CKC -015-
No a co je na videu? přesně todleto ne?Dak-Ninja píše:Proces u čtyřtaktního benzínového motoru jak si jej já pamatuju.Maverick píše:no já teda sem asi úlpně blbej ale je tam sání,stlačení , výbuch a výfuk hmmm? Píst to nemůže vytlačit ven, bo by tam pak nevznikl výbuchem zase tlak na píst , aby šel dolů ne? Proto se výfuk otvírá až de píst dolů ne?????
1-Sání: Píst je v horní úvrati, ventily saní se otvírají, píst jde dolů, ventily sání jsou otevřeny a píst do válce nasává směs
2-Stlačování: Píst je v dolní úvrati, ventily sání se zavírají-jsou zavřeny a píst jde nahoru a stlačuje směs
3-Výbuch: Píst je v horní úvrati (ventily jsou samozřejmně zavřeny) směs je zapálena, jejím rozpínáním je píst tlačen dolů
4-Výfuk: Píst je dolní úvrati, výfukové ventily se otvírají, píst jde nahoru a tlačí spaliny přes otevřené výfukové ventily přyč z válce.
Takto to pracuje u karburátorů, u vstřikování se násává a stlačuje jen vzduch a benzín je tam vstřikován těsně před zážehem
- DoktorZRX
- Ghostrider
- Příspěvky: 6969
- Registrován: čtv úno 23, 2006 15:08:06
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
Dak-Ninja píše:
Proces u čtyřtaktního benzínového motoru jak si jej já pamatuju.
1-Sání: Píst je v horní úvrati, ventily saní se otvírají, píst jde dolů, ventily sání jsou otevřeny a píst do válce nasává směs
2-Stlačování: Píst je v dolní úvrati, ventily sání se zavírají-jsou zavřeny a píst jde nahoru a stlačuje směs
3-Výbuch: Píst je v horní úvrati (ventily jsou samozřejmně zavřeny) směs je zapálena, jejím rozpínáním je píst tlačen dolů
4-Výfuk: Píst je dolní úvrati, výfukové ventily se otvírají, píst jde nahoru a tlačí spaliny přes otevřené výfukové ventily přyč z válce.
Takto to pracuje u karburátorů, u vstřikování se násává a stlačuje jen vzduch a benzín je tam vstřikován těsně před zážehem

Buell xb12r
CKC#160
CKC#160
- Lech
- Ghostrider
- Příspěvky: 2151
- Registrován: pát úno 17, 2006 14:07:30
- Bydliště: Veselí nad Moravou
- Kontaktovat uživatele:
No já nevím,ale pokud si to ještě nějak dá zpomalit .Myslím pro některé.
Tak uvidí že tam píst nevyjede nahoru aby vytlačil výfukové plyny skrz výfukový ventil.Takže dle mě by pozornější a bystřejší měli rozeznat že jsou tam zaznamenány na tom videu necelé 4 doby a to se opakuje to samé)asi ve čtyřech sekvencích. a nebo... jsu já blbej. 


mobil:732 654 530
ZX-12 R (02)
ZZR 1100 (93)
ZX-9 R (99)
CKC # 078
ZX-12 R (02)
ZZR 1100 (93)
ZX-9 R (99)
CKC # 078