Stránka 2 z 2

Napsal: pon úno 27, 2006 20:08:04
od pospe
když jsem jezdi GSX 400 FW tak ta nešla zahřát skoro vůbec, vždy jen před půlku rozsahu ale jak stála v koloně hned zjistíš že vent funguje a u mého autobusu stačí chvilinku stát a okamžitě nabíhá ventilátor, jo litr je litr :lol:

Napsal: stř bře 01, 2006 23:59:13
od Zubr
Čidlo teploty měří skutečně teplotu vody. Ale ta se začne vařit až při více jak 110 stupních C. A to proto, že je celý systém pod tlakem. Z fyziky všichni jistě víme, že při zvyšování tlaku vody stoupá bod varu. POZOR!!! Pokud při 100 až 110 stup.C otevřete víčko chladícího systému voda se ihned začne brutálně vařit a všude kolem stříkat!!! Může dojít k opaření!!!

Napsal: čtv bře 02, 2006 08:52:30
od volkswagen
Jak všichni dobře známe ze škody 105/120 :-)

Napsal: čtv bře 02, 2006 21:14:32
od pospe
jojo a hlavně dnešní směsky už nejsou z H2O ale jsou to různý sračky a mají bod varu taky úplně někde jinde

Napsal: čtv bře 23, 2006 15:38:31
od Dave
Čidlo pro teploměr je obvykle umístěno ještě před termostatem aby teteploměr ukazoval teplotu motoru i při zavřeném termostatu. Čidlo spínače pomocného ventilátoru chladiče bývá přímo na chladiči.

Napsal: čtv bře 23, 2006 18:30:17
od jaris
žabák píše:dle mého názoru záleží kde je čidlo na teplotu umístěno. Kdyby to ukazovalo teplotu vody a bylo na teploměru přes 100 a nic se nedělo, tak to neznamená že to vaří a tím pádem to neukazuje přímo teplotu vody (teda pokud je všechno v ppřádku) Nemám pravdu odborníci?
cidlo na snimani teploty byva umisteno pred termostatem primo v chladici kapaline.... ta se pri 100 C nevari,pac je pod tlakem(chladici okruh je vzduchotesne uzavrenej) zacne se varit az dyl (okolo +-120)a to uz je pak pruser...

cidlo pro spinani vetraku byva nekde u chladice,nebo na chladici. :wink:

Napsal: stř kvě 14, 2008 15:53:20
od Kunc Daniel
Mám stejný problém u GPZ500S, termostat to není, asi čidlo teploty. Jak jsi to vyřešil?