Stránka 2 z 8
Napsal: čtv úno 02, 2006 21:11:43
od SONY
no to už je jiná.

P.S. ti smajlíci sou brutus
Napsal: čtv úno 02, 2006 21:15:29
od volkswagen
Hele ještě jedna věc k těm laďákům - bacha na ně při cestách ven... hlavně rakousko a německo dělají problémy...
Napsal: čtv úno 02, 2006 21:46:04
od SONY
taky sem to slyšel. Přez hranice musíš tlačit.
Napsal: čtv úno 02, 2006 21:52:03
od Zekon
Na ty moji mam ladak Micron, uz tam byl kdyz sem to kupoval. Ne ze bych chtel nejak vychvalovat svoji motorku, ale je to jeden z nejhezcich zvuku u ctyrvalcovy 6, co sem slysel:-) fakt parada a navic, coz je spis takova vec pro pobaveni, z toho na vysoky otacky na neutral litaj pulmetrovy plameny, malem sem takle kamosovi opalil masku:-)
mam k ni i original lauf a to je rozdil jako krava, je to jak rozzurenej vysavac, fakt desny, temer neslysitelny, kdyz to porovnam s tim ladakem:-) kdyz sem to menil na cestu do rakouska, tak sem koukal, jestli ten ladak ma nejak tlumic, no necekal sem nic jinyho, je to pekne obalena roura, bez jakyhokoliv tlumice uvnitr:-)
Na tvym miste Coude bych sel jen do ty koncovky Akrapovic, 99% ladaku stejne vykonovou krivku jen zhorsi, je to hlavne o zvuku a ten Akrapovic bude mit luxusni:-)
Napsal: čtv úno 02, 2006 22:51:54
od SONY
to Zekon: 99% výfuků zhorší výkonovou křivku? To snad ne, kdo ti to prosím tě nakecal?
Napsal: pát úno 03, 2006 00:06:06
od Dak
Mám Laďák Lazer. Kvůly technické prohlídce sem ho sundal a půjčil si origoš od kámoša. Ninja nejela motor měl výkonové díry jak prase. Třeba od 4500 otáček do 6000 bylo uplně mrtvo. V servisu sem se pak dozvěděl že pokud mám karburátory seřízené na určitý druh koncovky tak bych to neměl mněnit , nebo si to nechat znovu seřídit. Zvlášť třeba pokud je tam dynojet , což je můj případ
Napsal: pát úno 03, 2006 08:48:24
od volkswagen
Do karburátorů musíš dát i jiný jehly a trysky když dáváš laďák aby to bylo znát....
Stříkačka ta si poradí s lecčím...
Nicméně to že většina laďáků ti kobylky ubere je bohužel pravda - ono opravdu udělat výfuk... to je hodně vyšší dívčí..
Napsal: pát úno 03, 2006 09:09:32
od čoud
Proto bych si nikdy na svoji ninju nedal nejakej pochybnej sráč dělanej nekde samo domo...ale ten Akrapovič mě láká...
Mezi ty sráče se bohužel v poslední době zařadila i značka MIG...Momentálně montovaná v ČR (už asi 6 let...)
Napsal: pát úno 03, 2006 09:16:17
od volkswagen
Zetko má dobrý zvuk i v základu a ty čtyři laufy prostě dobře vypadaj

I když už jsem viděl i nádherný laďáky... ale nepůjdu do toho..
Napsal: pát úno 03, 2006 09:26:10
od volkswagen
Napsal: pát úno 03, 2006 09:39:18
od čoud
No, ta moje má taky velice dobrej zvuk i se seriovkou, ale verim ze s Akrapovicem to bude jina liga, a odstrani se vykonova mezera...

Napsal: pát úno 03, 2006 09:56:41
od volkswagen
Neodstraní, ale budeš si to myslet protože to bude dělat větší rambajz

Napsal: pát úno 03, 2006 10:19:25
od čoud
No, to by me docela zklamalo...
Tak pak jeste tad druha varianta - cely svody od LeoVince... (maj asi 108dB...

)
Napsal: pát úno 03, 2006 10:24:07
od Gabriel
bych si dal bacha z tvrzenim druhu akra je nej atd. mam na svoji 12ce komplet akra jak svody tak ladak a mislel jsem si buh vi co.
Ted jsem zijstil ze komplet od Micronu je o dost levnejsi a pridava este o 8kobil vic nez akra a kroutak je taky lepsi. Takze se neda doporucit jedna znacka na vsechni motky. Jinak je este fakt ze tuneri tvrdi ze treba na 12ce uplne staci orig svody + ladak jedni tady neznami firmy a vykon je jen o 6kobil mensi nez u micronu. Chtelo by se to poradit z clovekem ktery uz paarkrat z ruznima dilama ladil ten danej typ motky a ten pak dokaze skutecne poradit, pac jinak clovek vyhodi spousta penez zbytecne z okna.
Gabriel
Napsal: pát úno 03, 2006 10:45:28
od čoud
To ja prave cerpam ze zkusenosti zavodnika Jirky Brože, kterej jezdi prave na 636 2005...rikal, ze LeoV je dobry, ale s Akrem to lip tahne nahore a neni tam zadna vykonova mezera...