
ZRX II
Od brzdove packy k pumpe je takovy kolik, ktery urcuje kdy brzda vlastne zacne zabirat. U SS je to stelovaci tim koleckem na pacce, Rex to myslim bude mit stejne. Nevim jak by se to mohlo stat, ale neni treba tenhle kolik z nejakyho duvodu ohnuty, kus ulomeny nebo zkraceny? Pokud by to bylo na pacce na nejzassi pozici, tak bych to zkusil treba jeste vypodlozit pod packou. Treba to helfne. Ale bacha aby ta brzda zas pak nebrzila porad. Jinak ma pravdu marek s tema prachovkama v brzdicich 

ZRX1200R -japan style
pitbike PBS PRO-SX160
CRF250L
ZX6R rv04 (sloužilas dlouho a dobře, diky)
pitbike PBS PRO-SX160
CRF250L
ZX6R rv04 (sloužilas dlouho a dobře, diky)
Tímhle jen nastavíš jak daleko je páčka od řidítka - ergo jak daleko od řidítka budeš mačkat, než překleneš tenhle mrtvý krok a brzda začneš brzdit. Na nic jiného to nastavení nepomůže
bavili jsme se o tom s KankXem který tenhle problém řeší taky...

ZRX 1200 S-R
Lepší bejt mrtvej lev než živá krysa!
CKC # 209
Lepší bejt mrtvej lev než živá krysa!

CKC # 209
- KankX
- Site Admin
- Příspěvky: 9363
- Registrován: pon kvě 07, 2007 13:16:13
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
...ono u me to nevidim zase jako nejaky velky problem, rex mi brzdi dobre a neni problem ho zastavit, jen proste na "nekterem" jinem rexovi (treba Zdrahyho) nebo na ZX12 (treba Martyho) ktera ma stejny trmeny ma ta packa takovej "tvrdsi" chod nezto u me je takovej "mekci" (pruznejsi)... hodnotim stisk packy u stojiciho motocyklu, takze tim eliminuji krivost kotoucu (jak psal Marek). Uvidim jestli zitra pred Netolicema stihnu dat pancirky (ale asi ne
) pak uvidim zdali se chod packy zlepsi... 


----- (W) -----
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira
- 666S999
- Ghostrider
- Příspěvky: 6798
- Registrován: ned úno 12, 2006 18:51:09
- Bydliště: prostřední Morava
- Kontaktovat uživatele:
tlumiče řízení od www.hyperpro.com
tady jsou vypsané typy, doporučené na Rexe:
KAWASAKI ZRX 1100 `97> SD MOUNTING KIT UNDER LOW. TR. CLAMP MK-KA11-S001
KAWASAKI ZRX 1100 STEERING DAMPER CSC STROKE 75 MM DS-075?-NL1
KAWASAKI ZRX 1100 STEERING DAMPER RSC STROKE 75 MM DS-075?-NP1
KAWASAKI ZRX 1200 N/R/S `97> SD MOUNTING KIT UNDER LOW. TR. CLAMP MK-KA11-S001
KAWASAKI ZRX 1200 N/R/S STEERING DAMPER CSC STROKE 75 MM DS-075?-NL1
KAWASAKI ZRX 1200 N/R/S STEERING DAMPER RSC STROKE 75 MM DS-075?-NP1
KAWASAKI ZRX 1100 `97> SD MOUNTING KIT UNDER LOW. TR. CLAMP MK-KA11-S001
KAWASAKI ZRX 1100 STEERING DAMPER CSC STROKE 75 MM DS-075?-NL1
KAWASAKI ZRX 1100 STEERING DAMPER RSC STROKE 75 MM DS-075?-NP1
KAWASAKI ZRX 1200 N/R/S `97> SD MOUNTING KIT UNDER LOW. TR. CLAMP MK-KA11-S001
KAWASAKI ZRX 1200 N/R/S STEERING DAMPER CSC STROKE 75 MM DS-075?-NL1
KAWASAKI ZRX 1200 N/R/S STEERING DAMPER RSC STROKE 75 MM DS-075?-NP1
____ZRX 1200R____
_________________
_____CKC#21______
_________________
_____CKC#21______
No dyt... ja myslel ze je tam problem prave s tim mrtvym zaberem. Ne ze sou ty brzdy gumovy... Gumovy brzdy muzou mit vic pricin, ale to chce zkouset, vymyslet, testovat a nebo nekde v zahranici procist nejaky fora jestli uz to nekdo neresil -viz. moje bzrdice 

ZRX1200R -japan style
pitbike PBS PRO-SX160
CRF250L
ZX6R rv04 (sloužilas dlouho a dobře, diky)
pitbike PBS PRO-SX160
CRF250L
ZX6R rv04 (sloužilas dlouho a dobře, diky)
- 666S999
- Ghostrider
- Příspěvky: 6798
- Registrován: ned úno 12, 2006 18:51:09
- Bydliště: prostřední Morava
- Kontaktovat uživatele:
abych trochu přispěl k brzdám:
na "možná" poslední jízdu (letos) jsem dal nové brzdové desky EBC a "progres", Rex brzdí až moc
, od pancířek si přeju jen pocit jistoty a bezpečí, ale hlavně, že odpadne rozdělovač. V prázdném místě schovám lépe a radostněji klakson
.
S brzdami nemám problém a žádné mrtvé kroky při mačkání nemám, spíš mě vadí, že jdou bleskem
.


S brzdami nemám problém a žádné mrtvé kroky při mačkání nemám, spíš mě vadí, že jdou bleskem

____ZRX 1200R____
_________________
_____CKC#21______
_________________
_____CKC#21______
K tomu co tady řešíte s krokem brzd, mám taky zkušenost a to letošní. Přes zimu jsem měnil kapalinu, vše šlo v poho a výsledek byl naprosto stejný krok br. páky jak před tím. Takže spokojenost - brzdí jak čert. Asi v srpnu jsem kontroval přední destičky a při tom trochu roztáhl pístky , vrátil desky, napumpoval a krok se tak výrazně zkrátil až mi to bylo nepříjemné. Šláhl jsem po brzdě a div jsem nepřepadl. Tak jsem volal svému dvornímu mechanikovi ( jinak servisman jednoho značkového servisu jedněch neznačkových japonských motocyklů
) A ubezpečil mě že ať jsem rád že to tak je, protože prý dokonale odvzdušnit většinu motorek je velký problém. Což se mi , náhodou, pohybem pístků podařilo. Tak si myslím že hromadu zde popisovaných problémů má za následek takováto a podobné drobnůstky.

Samčus ZRX
""CKC_481""
""CKC_481""