Stránka 97 z 151

Napsal: úte zář 30, 2008 18:30:24
od milda
Já jsem taky žádnou změnu s pancířkama nepoznal.Furt dobrý.Akorát to jinak vypadá.... :wink:

Napsal: úte zář 30, 2008 18:54:28
od KankX
ZdrahyZX9R píše:Nevím jestli je to zbytečné. Nemám přední brzdu gumovou, ale stejně tam pancéřky dám (tudíž se přiznám že ani žádnou změnu subjektivního pocitu neočekávám). Kdyby se mi tak brzda chovala, dám jiné destičky, brzdovou kapalinu a potom pancířky :lol:
ja dal uz vsechno jiny a furt je ta brzda takova nahovno... rekl bych trochu gumova a tak doufam ze jsou ty hadicky "unaveny" a ze mi pancirky pomuzou, tak uvidime az je tam soupnu...

Napsal: úte zář 30, 2008 19:00:52
od Motors
Mě to na ZZR pomohlo dost. Hadičky už měli skoro 10 let a teď to brzdí úplně jinak a samo :) Ale měnil jsme i brzdovku a desky.

Napsal: úte zář 30, 2008 19:08:16
od MMKS
ZdrahyZX9R píše:Nevím jestli je to zbytečné. Nemám přední brzdu gumovou, ale stejně tam pancéřky dám (tudíž se přiznám že ani žádnou změnu subjektivního pocitu neočekávám). Kdyby se mi tak brzda chovala, dám jiné destičky, brzdovou kapalinu a potom pancířky :lol:
I když to tak asi někdy vypadá tak nejsem zase takový blb, abych o tom jen pindal na netu a neřešil to. Brzdy se tak chovali při koupi, pak následovala výměna všeho výše popisovatelného (kromě teda pancéřek). Řešil jsem přímo toto opakovaně i v servisu kawy, ale bylo mě řečeno, že prý se s tím u těchto modelů setkávají často a prý jedna z možností je právě instalace pancéřek s tím, že může dojít k lepšímu, ale nemusí. Prý je to způsobené velkým objemem té části, kde se dělí okruh na dvě. I když je to podle mě blbina, protože tlak se šíří všemi směry a tekutina stlačit nejde, ať je jí sebevíc, ale naučil jsem se s tím žít a nevnímat to.
Pro upřesnění - páčka přední brzdy má prostě na začátku trošku delší chod na prázdno a pak teprve začíná zabírat - přitom odvzdušněno, zánovní destičky i kapalina a kotouče jsou myslím OK. Po tomto mrtvém bodě fungují v pořádku.

Napsal: úte zář 30, 2008 19:20:56
od farmář
popisuješ jako by někde byla schovaná vzduchová bublina, eventuelně vadička brzd.válce...pumpičky.Jo, tamto je asi výmluva, hydraulickej systém tohle nezná,přesně jak říkáš, kapalina je nestlačitelná.

Napsal: úte zář 30, 2008 19:33:32
od Zdrahy
MMKS píše:
ZdrahyZX9R píše:Nevím jestli je to zbytečné. Nemám přední brzdu gumovou, ale stejně tam pancéřky dám (tudíž se přiznám že ani žádnou změnu subjektivního pocitu neočekávám). Kdyby se mi tak brzda chovala, dám jiné destičky, brzdovou kapalinu a potom pancířky :lol:
I když to tak asi někdy vypadá tak nejsem zase takový blb, abych o tom jen pindal na netu a neřešil to. Brzdy se tak chovali při koupi, pak následovala výměna všeho výše popisovatelného (kromě teda pancéřek). Řešil jsem přímo toto opakovaně i v servisu kawy, ale bylo mě řečeno, že prý se s tím u těchto modelů setkávají často a prý jedna z možností je právě instalace pancéřek s tím, že může dojít k lepšímu, ale nemusí. Prý je to způsobené velkým objemem té části, kde se dělí okruh na dvě. I když je to podle mě blbina, protože tlak se šíří všemi směry a tekutina stlačit nejde, ať je jí sebevíc, ale naučil jsem se s tím žít a nevnímat to.
Pro upřesnění - páčka přední brzdy má prostě na začátku trošku delší chod na prázdno a pak teprve začíná zabírat - přitom odvzdušněno, zánovní destičky i kapalina a kotouče jsou myslím OK. Po tomto mrtvém bodě fungují v pořádku.
Nemyslel jsem to nijak zle :) - KankX má stejný problém jak se sám zmiňuje a teoreticky je šance že se hadičky trochu nafukují, což pancéřky dělat nebudou :wink: No mě brzdy brzdí díky bohu docela ostře (teda radiály jsou radiály, ale to je zkrátka pokrok), ale ty pancíře mě lákají a tak už je mám :)

Napsal: úte zář 30, 2008 19:56:06
od MMKS
tak dej vědět, jak si s nima dopadl. Dřív mi to vyhovovalo, bo jsem nejezdil nijak rychle a to, že brzdy nebyly tak rychlé a každé šáhnutí na brzdu neznamenalo hned brždění jsem považoval spíš za výhodu, ale přece jen by to už chtělo zlepšit.

Napsal: stř říj 01, 2008 17:02:33
od Dargas
MMKS píše: Pro upřesnění - páčka přední brzdy má prostě na začátku trošku delší chod na prázdno a pak teprve začíná zabírat - přitom odvzdušněno, zánovní destičky i kapalina a kotouče jsou myslím OK. Po tomto mrtvém bodě fungují v pořádku.

hele nevim, nandal jsem pancire, novy tesneni, nevy desky, kapalina a mam z toho podobnej pocit.
Teda jako s pancirema to brzdi fest, lip nez predtim, ale ten mrtvej chod tam mam porad.
Navim, odvzdusnoval jsem to s kamosem co ma motoshop, takze uz ma neco namontovano.
Deleli jsme to podtlakem, takze vzduch by tam bejt nemel...
Nevim teda jak jiny zephyry, na zadnym sem sakra zatim nejel.

Napsal: stř říj 01, 2008 17:14:19
od Pavel ZRX
Dargas píše:
MMKS píše: Pro upřesnění - páčka přední brzdy má prostě na začátku trošku delší chod na prázdno a pak teprve začíná zabírat - přitom odvzdušněno, zánovní destičky i kapalina a kotouče jsou myslím OK. Po tomto mrtvém bodě fungují v pořádku.

hele nevim, nandal jsem pancire, novy tesneni, nevy desky, kapalina a mam z toho podobnej pocit.
Teda jako s pancirema to brzdi fest, lip nez predtim, ale ten mrtvej chod tam mam porad.
Navim, odvzdusnoval jsem to s kamosem co ma motoshop, takze uz ma neco namontovano.
Deleli jsme to podtlakem, takze vzduch by tam bejt nemel...
Nevim teda jak jiny zephyry, na zadnym sem sakra zatim nejel.
Zkus to odvzdušnit opačně, tlakem kapaliny do odvzdušňovacího šroubku a z nádobky odsávat přebytečnou kapalinu.

Napsal: stř říj 01, 2008 17:46:28
od Dargas
hm, tak to neznam.....to musis mit nadobku na hadici od kompresoru plnou kapaliny a foukat?
Nabe by stacila injekcni strikacka a hadicka do odvzdusnovaciho sroubu?
Nebo jako se to dela?

Re: rex za fajn many.

Napsal: stř říj 01, 2008 19:23:21
od MMKS
Motors píše:Našel sem na netu toto: http://www.motorkari.cz/motobazar-kawas ... 71070.html Jestli by se z toho nehodily Pavlovi díly...
Toto spojit s těma tlumičema od Chosého, tak z toho bude super mašina za dobré prašule (teda pokud je s ní jen to co jde vidět na fotkách)

Re: rex za fajn many.

Napsal: stř říj 01, 2008 19:55:07
od KankX
MMKS píše:
Motors píše:Našel sem na netu toto: http://www.motorkari.cz/motobazar-kawas ... 71070.html Jestli by se z toho nehodily Pavlovi díly...
Toto spojit s těma tlumičema od Chosého, tak z toho bude super mašina za dobré prašule (teda pokud je s ní jen to co jde vidět na fotkách)
reknu ti presne co s ni je... total zadni kyvka, total zadni tlumic, hnuty podsedlovy ram, nakraply plast na podsedlovce, trochu bouchly zadni disk, ulomany trmen zadni brzdy, utrzene stupacky na obou stranach, total rozmaslovane svody a koncovka vyfuku, oderky na nadrzi, rozbita kaplicka, rozlamany predni blatnik, ohly bok chladice a orvane zebrovani na leve strane krytu motoru... to je to co je hned videt, snad jsem na nic nezapomel. Nevim jak je na tom ram, klidne muze byt hnutej, vzhledem ke slisovane kyvce to ted nelze posoudit.

Napsal: stř říj 01, 2008 20:12:11
od 666S999
Dargas píše:hm, tak to neznam.....to musis mit nadobku na hadici od kompresoru plnou kapaliny a foukat?
Nabe by stacila injekcni strikacka a hadicka do odvzdusnovaciho sroubu?
Nebo jako se to dela?
je to práce na dlouho...páč musíš pumpovat páčkou vždycky dolít a zavřít víčko (při otevřeným víčku to vystříkne ven!) a nejlepší je to dělat ve dvou lidech... a připrav si minimálně jednu celou butylku s brzdovkou! ( při výměně a odvzdušnění bez spojky) instrukce po netu jsou naprd, je to činnost jednoduchá, leč vyčerpávající :lol: . hlavně když si vypumpuješ z nádobky, tak můžeš dát další kolo...ale nic na tom není...(ve 2 lidech)

Napsal: stř říj 01, 2008 20:54:43
od Pavel ZRX
Dargas píše:hm, tak to neznam.....to musis mit nadobku na hadici od kompresoru plnou kapaliny a foukat?
Nabe by stacila injekcni strikacka a hadicka do odvzdusnovaciho sroubu?
Nebo jako se to dela?
Jsou na to takový pumpy, pro představu dám fotku. Např. KTM jinak ani odvzdušnit nejde, musí se odspoda do odvzdušňováku, je to prý způsobeno konstrukční odlišností. Prostě neznačkový stroj. Uspěšnost odvzdušnění závisí na stavu a těsnosti pumpy a celého okruhu brzd.
Obrázek

Omlouvám se za kvalitu fotky, je to focený na špatným světle mobilem.

Napsal: čtv říj 02, 2008 09:03:42
od marek
MMKS píše:
ZdrahyZX9R píše:Nevím jestli je to zbytečné. Nemám přední brzdu gumovou, ale stejně tam pancéřky dám (tudíž se přiznám že ani žádnou změnu subjektivního pocitu neočekávám). Kdyby se mi tak brzda chovala, dám jiné destičky, brzdovou kapalinu a potom pancířky :lol:
I když to tak asi někdy vypadá tak nejsem zase takový blb, abych o tom jen pindal na netu a neřešil to. Brzdy se tak chovali při koupi, pak následovala výměna všeho výše popisovatelného (kromě teda pancéřek). Řešil jsem přímo toto opakovaně i v servisu kawy, ale bylo mě řečeno, že prý se s tím u těchto modelů setkávají často a prý jedna z možností je právě instalace pancéřek s tím, že může dojít k lepšímu, ale nemusí. Prý je to způsobené velkým objemem té části, kde se dělí okruh na dvě. I když je to podle mě blbina, protože tlak se šíří všemi směry a tekutina stlačit nejde, ať je jí sebevíc, ale naučil jsem se s tím žít a nevnímat to.
Pro upřesnění - páčka přední brzdy má prostě na začátku trošku delší chod na prázdno a pak teprve začíná zabírat - přitom odvzdušněno, zánovní destičky i kapalina a kotouče jsou myslím OK. Po tomto mrtvém bodě fungují v pořádku.
Velký objem = blbá výmluva. V kawě v Charvatské opatrně, jednou jsem tak byl a stačilo. V případě že máš všechno opravdu odvzdušněno, tak jde objem kapaliny vytlačený z pumpy v "mrtvém chodu" do pístků (kam jinam?), ale pístky nazačnou brzdit. Jediné možné vysvětlení (co mě napadá) je, že pístky jsou "daleko" od kotoučů. To může být způsobeno: 1) trochu větší házivostí předního kotouče (nebo kotoučů) které ty pístky "odtlačí" víc než je běžné. 2) vnější gumičky v pístku (prachovky) jsou z nějakého důvodu víc gumové a víc připečené než je běžné a pístek přitahují zpět do větší vzdálenosti od kotouče.