Stránka 9 z 212

Napsal: ned pro 03, 2006 17:04:59
od KING
Jo a ti vaši rexíci jsou strašně krásni až na tu zvedlou prdel jako komin z titaniku .A ten ukecanej má zbořenou ninju totálně potkal na horizontu dvě předjíždějící se auta tak má kolo na placato pod motkou

Napsal: ned pro 03, 2006 21:30:02
od volkswagen
Ajajaj... nepříjemné :-(

Napsal: ned pro 03, 2006 22:43:35
od KING
volkswagen píše:Ajajaj... nepříjemné :-(
Nejhorší na tom je že mu to zbořil jeho kamoš,když si zrovna prohodili motky

ČMN- ZRX co napsali

Napsal: pon pro 04, 2006 00:32:08
od otajs
http://sweb.cz/motopijavky/zrx-test.JPG
Kdo chce přečíst co napsali tak jsem to oskenoval! Sám uvažuju o koupi ZRX tak mě to zajímalo co tam vypotěj :shock: :D

Napsal: pon pro 04, 2006 09:07:41
od Kuba
článek okopčí a ještě tam dá fotku totálně zasraného rexe někde z pole, tak jsem mu pro inspiraci o kráse zaslal foto mého Edíka

Napsal: pon pro 04, 2006 10:07:49
od kafkalibor
Tak se mi zdá,že si přestanu kupovat i ty ČMN,ten článek o Rexovi nestál za nic a vaše reakce to jen potvrzují.

Napsal: pon pro 04, 2006 11:01:27
od rudormi
mno, tak tohle jestli je objektivní test motorky ze sekáče, tak to sorry ... :butthead:

Napsal: pon pro 04, 2006 12:23:56
od Kuba
ahoj klucííí, tak mám reakci od ČMN,
tohle jsem jim poslal:

Ahoj Jakube, když jsem si dneska koupil ČMN (stejně jako každý pátek) a našel jsem tam článek o Kawasaki ZRX 1100/1200 a našel tam fotku toho červeného Rexe, musel jsem na to reagovat a ukázat ti krásu nahatých Rexů. Posílám ti na ukázku toho svého, je to práce Ing. Pavla Balšínka, ex technického ředitele ASKO KC Kawasaki.

KUBA ZRX

a tohle jsem od ČMN dostal:
Zdravím,
tak jsem tu s Honzisem prohlížel to tvé překopnuté ZRX a došli jsme k závěru, že je to asi nejhezčí a nejčistší přestavbička, kterou jsme ze ZRX viděli. Fakt bomba!

Mám prosbičku, jeden borec odněkud z jihu mi poslal mejl, ptá se tam na některý konkrétní technické věci ohledně ZRX, jelikož jsi majitel (já o tom sice psal, ale podrobnosti samozřejmě nevím) poprosil bych tě, jestli bys mu nechtěl odpovědět, co budeš vědět, samozřejmě pokud budeš mít čas a chuť. Původní znění jeho mejlu je tady dole. Jinak přeju hodně šťastných kilometrů a nějaký parádní doplňky pod stromečkem!
Díky Kuba

Ahoj Jakube
Moc mě potěšilo, že jsi v ČMN otestoval mojí vysněnou motorku. Jsem čerstvý majitel ročníku 02 S-verze. Moc mě mrzí, že je zablokovaná registrace na KCK (Kawasaki Czech Club) a já bych rád nasával další informace a rady o ní. Proto bych tě touto cestou poprosil o zodpovězení pár mých dotazů. Pokud se ti nechce nebo nemáš čas, tak mi prosím, alespoň doporuč podle tvého názoru dobrý motoservis. Jsem totiž z Jižních Čech a nejbližší zastoupení Kawasaki se mi moc nezdá. Jinak jsem se chtěl zeptat:
-když je tak kolem 15°C na teploměru se ručička drží na spodním okraji optimální teploty. Je to normální?
-zkoušel jsem taky jestli jede rovně, přestože byla opravdu lehce padlá. Rovně jede, ale jak jsem měl puštěný říditka v určitý rychlosti se rozvybrovaly tak, že jsem je málem nepochytal. Dal jsem novou gumu nechal vyvážit, ale opakuje se to. Patří to snad k takhle těžký motorce?
-co laděnej vzduchovej filtr? neproletí tím moc sajrajtu? Laděnej vejfuk mám.
Předem děkuju za každou tvou radu nebo názor a to i třeba jen obecnýho charakteru. Protože si myslím, že jako novinář máš, na rozdíl od majitelů jednoho stroje ,hafo zkušeností.
Měj se hezky a hodně šťastnejch kilometrů ti přeje
Tomáš Dvořák
Vlachovo Březí

klucííí, já nenmám s níčím podobným problem, tak bych potřeboval nějaké info od vás ohledně těch řídítek

Napsal: pon pro 04, 2006 12:39:58
od volkswagen
Vibrace jsou oskákanou přední gumou nebo nevyváženým kolem.

A napiš mu že se může klidně registrovat do fóra a ptát se jak hrdlo prdlo... teda ráčí :-)

Napsal: pon pro 04, 2006 13:15:48
od NRG
A s tou teplotou - záleží to na stylu jízdy, jestli v 15 stupních popojíždím po městě, tak za chvilku vyleze do půlky a klidně i sepne ventilátor, ale když jedu normální plynulý cestovní tempo, tak se drží u toho spodního okraje. Když jedu třeba teď v 5 stupních, tak ani nevyleze na provozní teplotu, budu muset asi zakrýt chladič :)

řidítka

Napsal: pon pro 04, 2006 19:33:14
od DoktorZRX
V jedný knížce o teorii jízdy na motorce napsanou německejma redaktorama Motorradu jsem četl,že při jízdě 60-80km/h a pustěním řidítek se rozkmitají každé motorce.Jejich rada byla snížit rychlost a chytnout řidítka...Když jsem to zkoušel,tak nic,ale kamoš s padlým banditem řeší podobnej problém :scratch:

Napsal: pon pro 04, 2006 19:37:09
od volkswagen
Příčinou může být hodně. Jednak to co jsem psal, potom taky třeba vychlomejzdaný ložisko v krku řízení nebo třeba různě nastavená tvrdost levé a pravé vidle, špatná hladina oleje v jedné z nich atd...

Napsal: pon pro 04, 2006 21:44:59
od 666S999
volkswagen píše:Příčinou může být hodně. Jednak to co jsem psal, potom taky třeba vychlomejzdaný ložisko v krku řízení nebo třeba různě nastavená tvrdost levé a pravé vidle, špatná hladina oleje v jedné z nich atd...
Zdar Teoretici!!! Tohle jsme řešili (ne s Eddiem), kámoš měl problém na Sůze...Asi nevíc pravdy maj němci- totiž: když pustíš řidítka, tak se narovnáš, odlehčuješ přední kolo, a pak se projeví to co nikdy... Kámošovi se rozkmitaly taky v 80-100/h, pomohlo nalehnout a trochu přibrzdit, aby se zatížilo. NO, a závažíčka na řidítka, na Edáskovi je mám a poho. Jednou se mi taky trochu v zatáčce Edík rozeskákal, no ale bylo to naší posranou dálnicí, táhlá zatáčka u Slovnaftu a Černé studánky. Je tam beton, a já kokot jsem jí jel v noci tak 220, a stopu jsem měl nahovno, tak jsem schytal nějaký muldy... :cry:

Napsal: úte pro 05, 2006 08:07:24
od marek
Jo, rex na to docela trpí. A pokud máš opravdu naloženou motku (tři kufry vzadu a baťůžek), tak ve středních rychlostech nemůžeš pustit řídítka ani na dokonalém asfaltu. Takže souvislost s těžištěm a nastavením je zcela zřejmá.

Napsal: úte pro 05, 2006 15:13:10
od KING
tak to je svatosvatá pravda. Celou sezonu nejezdím jinak než naloženej a pak, když to sundám tak ta motka umí hotový zázraky