Stránka 75 z 212

Napsal: sob dub 14, 2007 11:45:11
od Jarek
Velká gratulace :!: :!: :!: A starej se o ni nebo uvidíš :lol:

Napsal: sob dub 14, 2007 13:14:59
od MMKS
první zážitek patří spíše do kategorie trapasy. Protože jsem ji chtěl vyčistit před první cestou důkladně, tak jsem sundal i nádrž. PO smontování už jsem jen běžel pro hadry, motorku nastartoval a začal se oblíkat. Až jsem byl celý krásně v černéma lilo ze mě jak z vola (venku tak 30st na slunic a moje škodolibě vše natáčela) sedl jsem na motorku, vrátil stojánek a.... chcípla. Zapomněl jsem totiž pustit kohout benzínu. Jak to nemám v rukách a uších, začal jsem laborovat se sytičem a samozřejmě jsem vyšlahal baterku, která už předítm to měla zapár. Takže místo zkušební jízdy sedím tady a doufám, že ji nabíječkou aspoń trošku oživím a přece jen si to užiju.

Napsal: sob dub 14, 2007 13:17:47
od čoud
NJ, stavaj se i horsi veci pred 1.poradnou jizdou ... Ja kdyz sem koupil kdysi davno FZR, tak sem ji privezl vecer a druhy den kdyz sem rano potreboval jet do skoly tak nechytla vubec ... Odesla jedna svice ... :roll:

Napsal: sob dub 14, 2007 19:45:44
od MMKS
tak jsem se byl projet a žiju!!! Motorka doteď myslím musí ronit slzi jak jsem s ní cukal při každém řazení a že si ji pořídil někdo kdo na ní nepřekoná 120 Km/h, ale to se vše zlepší. Je to přesně to co jsem si vysnil, motor je tak silný, že jsem nepoznal co je tam za rychlost, bylo mu to pomalu jedno a přitom se na ní dalo jet v pohodě.
Jen ještě dotaz, ventil benzínu je v poloze vodorovně vypnutý, nahoru reserva a dolů plná nádrž. Protože mě to furt blblo a motorka kapala, sundal jsem šlauch z ventilu a zjistil, že beznín teče jen v poloze vodorovně a na svislo vůbec, takže přesně obráceně. Japato? Je možné, že si to bývalý majitel předělal (není na telefonu), nebo jsem si to jen blbě nastudoval?

PS: fotky dám později

Napsal: sob dub 14, 2007 20:45:30
od Pavel ZRX
Ventil je ovládaný podtlakem sání, normálně se jezdí v poloze dolů. Poloha PRI nebo jak to je popsaný je pro zalití karbeců, když motor nejede. Při jízdě Ti to snad asi nehrozí, ale pokud ho v této poloze necháš při delším odstavení motorky, hrozí Ti zaplavení motoru benzínem. Může povolit některý ventil v karbecech a už to teče. Já s ventilem nehýbu vůbec, nebo jen do rezervy, když je třeba. Takže v klidu motoru benzin nepoteče, až to natočíš, tak se ventil otevře sám podtlakem v sání.
Gratuluju Ti ke koupi motorky, ať Ti složí bez závad, pro radost a hlavně opatrně.

Milane!

Napsal: ned dub 15, 2007 07:43:32
od 666S999
paráda, že Tě čtu! ofafrně si na sebe zvykejte! U Daka byl kluk s černým Rexem, tak jste dvojčata! Jestli budeš chtít půjčit stojan na předek, tak písni!
Zdraví Chozé!!!
JO....nabíječku Ti taky půjčím...dej jí refresh...

Napsal: ned dub 15, 2007 08:55:10
od NRG
No myslím, že Rex nemá na palivovým kohoutu polohu PRI, nebo jo? Myslel jsem, že má klasicky nahoru RES, vodorovně OFF, dolů ON, jak to píše MMKS.

Napsal: ned dub 15, 2007 09:20:13
od MMKS
je to vysvěteno, polohu PRI má, ale protože jsem lama tak mě to nic neřekla. Včera jsem mluvil s bývalým majitelem a tak jsem zjistil, že při sundávání nádrže jsem tam asi zapomněl nasadit tu menší boční hadičku, která ovládá podtlak. Proto mě pak motor nedržel otáčky a musel být právě v poloze PRI, kdy to valilo samospádem. Takže vše nastaveno, teď už jen vyzkoušet, doufám, ž emotor nebude přechastaný, když jsem to na tom nechal stát.
4 Chozé - dík, pro tu nabíječku se určitě stavím, někdy písknu, snad tady ještě budeš.

Tak ještě jednu fotečku pouhou pro rodinu:

Obrázek

PS. Vím, že má zasranou kyvku, ale bylo to v půli cesty po novém mazání, km mě hned nekamenujte :D

Napsal: ned dub 15, 2007 11:40:28
od milda
MMKS píše:je to vysvěteno, polohu PRI má, ale protože jsem lama tak mě to nic neřekla. Včera jsem mluvil s bývalým majitelem a tak jsem zjistil, že při sundávání nádrže jsem tam asi zapomněl nasadit tu menší boční hadičku, která ovládá podtlak. Proto mě pak motor nedržel otáčky a musel být právě v poloze PRI, kdy to valilo samospádem. Takže vše nastaveno, teď už jen vyzkoušet, doufám, ž emotor nebude přechastaný, když jsem to na tom nechal stát.
4 Chozé - dík, pro tu nabíječku se určitě stavím, někdy písknu, snad tady ještě budeš.

Tak ještě jednu fotečku pouhou pro rodinu:

Obrázek

PS. Vím, že má zasranou kyvku, ale bylo to v půli cesty po novém mazání, km mě hned nekamenujte :D
Je to kočička!!
Myslím,že zasraná kyvka je lepší než suchej řetěz!!
Dneska určitě vyrazíš zas jednou stopou,tak ať už se daří!!
S tou nádrží - jak jsem zjistil Tě upozorním na maličkost-když dojedeš nádrž a přepneš na rezervu,dost dlouho se musí točit,než karburátory nasajou.Včera se mi to stalo na křižovatce.Zajel jsem ke straně a pustil pár aut,než to chytlo.A pak už frrr...Za jízdy je to v poho,stačí přehodit kohout.Možná to víš,já si původně myslel,že mám ucpaný kohout v poloze RES.
Až tady ve fóru jsem se poučil...
Tak hodně supr zážitků a bezpečný návrat všem!!
čau Miloš

Napsal: ned dub 15, 2007 12:38:51
od DoktorZRX
Obrázek

Moc pěknej a ještě jednou gratuluju :wink:

Napsal: ned dub 15, 2007 13:17:51
od MMKS
dík za gratulace, ale teď mám náladu a pocit, že není k čemu. viz - http://kawa.flexible.cz/viewtopic.php?t=2023

Napsal: ned dub 15, 2007 19:58:53
od milda
MMKS píše:dík za gratulace, ale teď mám náladu a pocit, že není k čemu. viz - http://kawa.flexible.cz/viewtopic.php?t=2023
:? Hmmm,věřím,dost pakárna !! :cry:

To s chladičem už jsem pochytil,ale bylo to,že se stává,že dojde k prodření o nečistoty,které se dostanou pod gumovou podložku mezi chladičem a krytem chladiče...Někdo mi psal,že se mu to stalo 2x po sobě!
Už jsem podložku vyndal....Ale Ty máš ten chladič poškozenej z druhý strany?Od čeho?Že by došlo k nějakému problému(dříve)-přehrátí,moc velkému tlaku.....????

Jinak ty pocity znám,já zase při postupném seznamování se se všemi detaily našel dost nesrovnalostí.Např.že moto bylo asi bourané(možná jen padlé ze stojanu)....

Sháním držák stupačky/výfuku,kdyby jste někdo věděl....Dám to ještě do správný rubriky.Došlo k jeho nalomení,je opravenej,ale křivě a když vymeteš ve dvou díru,tak drhne o pružinu tlumiče...Opravovat se mi takovouhle součástku nechce,i když bych to uměl zavařit....

Taky mi měnili gufero v předních tlumičích,jeden začal dost chcát(až na brzdu)Pak může člověk přemýšlet,jestli to má fakt najeto 8000km... ALe je to asi na nic,stejně je to teď už fuk.Stačí jedna pořádná díra a je to....Naštěstí jsou vidle změřený a jsou rovný,to by bylo dost dražší.

Přeju Ti pevné nervy,dáš to do pořádku a pak už budou jen samá pozitiva!!!!

Miloš

Napsal: ned dub 15, 2007 20:05:09
od MMKS
dík, nevím ale z té vnitřní strany jsou už záplaty dvě, ale o těch jsem věděl, majitel o tom psal i v recenzi. Nevím kde se berou ze vnitř, ale snad to rozuměn vyřeším.

Napsal: ned dub 15, 2007 21:29:43
od DoktorZRX
:shock: :arrow:

Obrázek

Obrázek

Napsal: ned dub 15, 2007 22:07:01
od Pavel ZRX
To je verze na takové to nedělní svezení. Ok.