Stránka 72 z 367

Re: Vačka

Napsal: úte srp 17, 2010 11:17:30
od Hery
Hery píše:Nevíte někdo, jestli můžu použít jednu vačku ze ZZR 1200. Prý je to možný, ale nevim. Nebude to dělat neplechu?
Díky... :roll:

Re: Vačka

Napsal: úte srp 17, 2010 21:20:12
od 666S999
Hery píše:
Hery píše:Nevíte někdo, jestli můžu použít jednu vačku ze ZZR 1200. Prý je to možný, ale nevim. Nebude to dělat neplechu?
Díky... :roll:
nejsem odborník, proto jsem nereagoval, vím jen, že když se dává jiný blok, písty tak pak i ZZR vačky...pak se dává i ZZRové zapalování, protože to celé má smysl ve vyšších točkách! (výkon=krouťák x točky)

Dávat jen jednu vačku mi přijde dost ulítlý...takže tuhle informaci bych "sosal" taky z druhé ruky.
Jestli ji máš "dřenou", vyměnil bych kus za kus, jednoduchost vítězí.

Můžu proptat jinde. (bez záruky)
A ještě:
Jeden z majitelů dvanáctek na motorkari je měnil, prohlídni si všechna "intra"!!!

Re: Vačka

Napsal: úte srp 17, 2010 21:25:47
od zdenek
Hery píše:
Hery píše:Nevíte někdo, jestli můžu použít jednu vačku ze ZZR 1200. Prý je to možný, ale nevim. Nebude to dělat neplechu?
Díky... :roll:
kurva Hery takto ti nepovim, na motorkarich.cz je nejakej tpek v bazaru prodava celey motor na rexe tutaj
http://www.motorkari.cz/motobazar/nahra ... 03109.html
vzal z nej celou hlavu, ale nejaky vacky mu snad zustali, tag se ho optej

jinak pokud bys chtel neco o motorech na Busu tak ti cislo klidne poslu, ale na todle tady nikoho neznam.
jo a navarovat a cementovat to nema cenu tzv.repase...nebrat
mozna bych sel rovnou do novyho motoru... cena +- stejna

Napsal: úte srp 17, 2010 21:28:17
od zdenek
nazdar Chosee :lol: zrcatka sou prima hned o Silvestru je vyzkusaam

Napsal: stř srp 18, 2010 01:04:04
od Hery
Díky za odpovědi. Spravovat už to nechcu, vydrželo to jen něco kolem 20tkm. No a vačka z rexe nejde nějak sehnat. Můžu mít jen tu ze zzr. Na anglickým foru mi tvrdí, že to jde, ale mě se to moc nezdá, tak se radši ještě ptám. Nikdo ale moc neví. No zkusím ještě pohledat rexí vačku...

Napsal: stř srp 18, 2010 08:03:06
od zdenek
a nebo na motopuzzle.cz maj celey motor...nebo alespon jeste nedavno meli.. skusil bych jeste ty vydriduchy z opavy, nejakej motoscoot.cz a tam maji par rexu na rozebraní...
jinak cumim ze to vydrzelo tech 20 tisic km, to ti delal nekdo tady nebo v Irl? ci v jake to perdeli vlastne jsi :lol:

Napsal: stř srp 18, 2010 08:18:53
od ZRX 1984
A neměl tam KubaZRX vačky ze ZX 12R? Měl tam dost věcí z této motky.....

Napsal: stř srp 18, 2010 11:52:06
od Hery
zdenek píše:a nebo na motopuzzle.cz maj celey motor...nebo alespon jeste nedavno meli.. skusil bych jeste ty vydriduchy z opavy, nejakej motoscoot.cz a tam maji par rexu na rozebraní...
jinak cumim ze to vydrzelo tech 20 tisic km, to ti delal nekdo tady nebo v Irl? ci v jake to perdeli vlastne jsi :lol:
Dělali mě to ještě v česku. Ten mechoš z ASKA to dal do nějáké brusírny Pavlíček v Brně. Temu borcovi na na motorkářích jsem psal, tak čekám. Měl jsem tenkrát, když jsem byl ještě doma koupit ten motor od Carlose a mohl být klid. Teď to řeším v Irsku, kde je všechno drahý jak kurva, hlavně služby. Každopádně dík za rady a za odkazy, hned to jdu prověřit...

Napsal: stř srp 18, 2010 13:33:31
od zdenek
ten Carlos ho taky urcite jen tak nevyhodil do popelnice, to je na pytel...
jo, ses nekde pobliz Dablina, pač jeden sikovney mechoš Iggy ma v Tyrelstown dilnu, bralisme od nej veskery veci na masiny a v dobe myho odjezdu domu to tam dosti zvetsoval, nebo pak este Cityspars, ale to uz nevim kde bylo...delali tam aukce na masiny ve vsech stadiich rozbitosti..
skusil bych anglicky Rexí forum...ted si nevzpomenu na adresu, ackoliv uz sem se tam dvakrát registroval :roll: a tam na tuty sezenes co potrebujes navic postovny nebude tak drahy jak vodsud

http://zrxoa.org/

Napsal: stř srp 18, 2010 17:20:32
od 666S999
www.zrxoc.com pustí Tě to dál ale až po dvaceti příspěvkách, do té doby jen general Q+A...

Napsal: stř srp 18, 2010 20:18:07
od MMKS
neví někdo čím to může být. Na dovči jsem si všiml, že se mi hůř skládá do vraceček (takové ty na 1. st) a taky se mě zdálo, že pokud zatáčka nebyla vyloženě rychlá, tak se mě dost na předním kole vlnila. Teď jsem zkoušel dělat takové ty zahřívací obloučky a šlo to ztuha a řídítka se vždy jakoby sama hned zavřela/narovnalo. Vím, že by to mohlo být přední gumou, má sice starší DOT, ale má najeto teď tak 3-4 tisíce a nezdá se mě nějak oskákaná.
Taky jsem před tím nechával pro sychr dotahovat krk řízení a kamoš to tipuje právě na to, že mu něco podobného dělalo kolo, když to moc dotáhl. Jak to vidíte? (vím, křišťálová koule....). Taky mě napadlo, jestli nejsou už unavené přední pružiny, protože když jsem zkoušel tlumení, že jsem zatlačil na krk řízení, tak jako bych překonal překážku, pak se několik čísel propadnou a pak teprve je zase odpor.

A teď si naseru do hnízda, ale... Na dovči jsem zkusil kamošovo Tuono 2006 a FZ1S 2007. Je to blbé, ale ten rozdíl je oproti MOJEMU velký krok dopředu. Vím, že to nejsou motorky úplně stejného kalibru, měli novější gumy, ale přiznám se, že jsem jim prostě nestíhal a když jsem zkusil ty jejich, tak jen ve mě to nebylo. Podvozek v zatáčkách a samotná vůle zatáčet šla hlavně v těch utažených zatáčkách hodně cítit. Motor jsem když jsem jeli rychleji držel raději skoro furt kolem 7t ot. aby mě na výjezdech moc neujížděli a brzdy radši nehodnotím. Mám pancéřky, SBS desky (najeto tak 3t km), měněnou kapalinu, kotouče daleko v míře, přesto jsem musel v půli dovolené odvzdušňovat, protože jsem to asi přebrzdil a páčka šla víc a víc k řídítkům (jel jsem s manželkou ale bez báglů). Zase na druhou stranu ta váha je v poctivém materiálů. ta FZ1S se podařila v malá rychlosti položit a hned byl důlek od říditek v nádrži. Já to bohužel na bok měl položené několikrát (0 km/h) a max rýha v laku :-D

Napsal: stř srp 18, 2010 20:30:32
od milda
Rex je Milane taky dost háklivej na tlak v gumách zejména přední...Kolik foukáš?
Ve dvou bys měl mít větší tlak než sólo jízda...

Jinak je to dost,už jsi dlouho nic neřešil!! :thumbleft: :lol:

Napsal: stř srp 18, 2010 20:35:01
od MMKS
týden dovča, pak úmrtí PC a naštěstí nebyl důvod, ale těch 2.000Km a v poměrně ostrém tempu to prověřilo. Jinak tlak jsem dal před odjezdem za studena na 2,45, ale to divné chodání se mě zdá při jízdě samotnému i s baťůžkem.

Napsal: stř srp 18, 2010 21:09:55
od milda
Tak pokud Ti to začalo dělat a před tím to bylo O.K. tak bych se zaměřil na to ,co může být jinak...Ale to víš sám... :wink:

Nová Z1000 +Rex
http://www.youtube.com/watch?v=BI6CosBUfEU

Team Green se činí...
http://www.youtube.com/watch?v=Zm2Z-nn2H5U&NR=1

Napsal: stř srp 18, 2010 22:27:30
od 666S999
Milane 2,6 předek a 2,9 zadek ve dvou zastudena.
Měl jsem taky vidiny a slyšiny, byla to nahovno přední guma - po nahození nové sady vše paráda.
Pohrál jsem si se zadními tlumiči (Rex teď hopsá tvrdě snožmo) a je to bellygůt!

Tlumič řízení má upgrade2, zítra dám fotky i pro Sekyho!