
C.E.C. 2007 a CKC Racing Team
- volkswagen
- Site Admin
- Příspěvky: 7949
- Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Reportáž z 3. CECu.
Opět předběhnu MTA.
Do Brna vyrážím v neděli kolem sedmé sám, s motorkou na vleku, po cestě se ještě pokouším svolat se s Chipem, nicméně mi o dost ujel a je statečnější. Já si s tažným do 500 a vozíkem do 750 přeci jenom netroufám na dálnici provokovat rychlou jízdou. Taky to tažné nemám ještě zapsané v papírech, prostě sranda
Kolem desáté dorážím do Brna, do boxů a hned příjemné překvápko - dorazil i Zdrahy. Rychle shodíme motorku z vozíku, chipova už je ready, narovnat do boxů, vystěhovat věci. Budu spát v boxech, takže se loučím s klukama a ti odjíždí. Večer mi zpestřuje Petr z SBK, který zoufale běhá po boxech a shání imbus na povolení předního kola u šestky - to je prostě proklatá věc. Nakonec to nějak dopadá a já si mezitím přihýbám z jeho koolkegu staropramenu. Potom jenom tak posedávám v boxu a najednou se dostaví na návštěvu hoši z Boss týmu, pokecáme a za chvilku jdeme spát.
I v okolních boxech se to poměrně rychle uklidňuje a kolem půl jedné už je ticho a klid.
Budíček si dávám kolem půl osmé, dělám si čaj a mažu na administrativní přejímku. Za chvilku jsou tu kluci a už to jede. Tréninky se jedou krásně na suchu, je to pohodička. Každý chvilku, jenom Kuba se hnedle vrací s povolenou stupačkou a nadává jak špaček
Není žádné horko, honí se mraky, ale jezdí se mi krásně, hrozně se mi to líbí, že není vedro a přitom to krásně drží. Nový povrch je super, nic nikde nedrncá. Po dojezdu si jedu k pumpě pro benál a když jdu zaplatit tak koukám, že se blíží i Chip.... nesundali jsme transpondér, takže ho nepustili na trať
Potom následuje klasícké kolečko s obědem a rozpravou, kterou smutně poznamenává minuta ticha za Ondru Lelka. To není moc veselá chvilka. Navíc začíná být ve vzduchu cítit voda. A bum, v okamžiku, kdy se hlásí otevření výjezdu z boxu, začíná drobounce pršet. Jako když zašťouráš klackem v mraveništi - jde se na přezovuání. Hbitě shazujeme kola z Kubovy motorky a letíme k Halbichovi přezout. V tom zmatku ani neregistruju, kdo to vlastně startuje. Protože prší furt, rozhodujeme se mít dvě motorky na sucho, dvě na mokro. Takže rychle shazujeme kola i z mojí. Sotva je všechno přezuto, vrací se kuba s mokrýma do boxů, že už je suchá stopa. Takže čekám, je sucho, dokonce na chvilu vykujuje sluníčko - to by se jeden posral, těším se jak malej kluk, že pojedu na mokru na morkých, abych si to pořádně vyzkoušel a zase nic... Takže dvě hodiny do konce a já zase sundavám kola a letím k Halbichovi na přezutí. Mladej odvádí skvělou práci a za chvilku jsou BT002 zpátky na ráfkách a montujeme je. Ještě všecko pořádně zkontrolovat a už mažu na trať. Odkroužím asi 20 minut a bum... na plexi se začíná dělat krupička.... No nevadí, říkám si, fouká vítr a motorky to rozjezdí... takže jedu pořád stejný tempo. Krupička na plexi houstne a houstne... sakra. Najednou dojíždím nějakého naháče (a bylo mi divný, že mě nějak dlouho nikdo nepředjel) a koukám, že mu slušně stříká od kola a že za ním zůstává hezky vyjetá stopička. No tak to tedy ne. V mozku něco zatáhlo ručku a já jedu jako s hnojem do boxů, jenom rychle houknu na kluky, ať připraví mokrou motorku, protože to prostě nejde. Dám ještě jedno pomaloučké kolečko a střídáme. Kuba na morkých krásně krouží a po nějakých 20 - 25 minutách signalizuje střídání. Stopa už je hezky oschlá, jenom ve Schwantzuovce a na 4 je mokro a visí tam pyžama. Do konce zbývá tak akorát půl hodiny, kroužím si to v pohodičce, protože vím, že máme slušné umístění - než jsem vyjel, byli jsme asi 51. Trať postupně nádherně osychá, takže si to maximálně užívám, a snažím se hledat stopu, dvě místa mi kurevsky nejdou - výjezd ze stadionu a právě ta 4ka, pořád mě to tam rve na obrubník.
Na časomíře nad cílovkou utěšeně ubíhají minuty a poslední kolo už tam ani není čas - vlastně přetahujeme. A už je to tady, poslední kolo - ještě si všímám ve stoupání za Schwantzem kluka, který stojí s motorkou vpravo pod věží a dumám, jak se tam asi dostal. Druhého potom vidím po čestném kolečku, jak nešťastně tlačí nějakého naháče do boxů. Nejspíš benzín.... No, mám co říkat, posledních 5 kol mi taky svítí hladový očko a vzhledem k tomu, že mám v nádrži pěnu, tak vůbec netuším, kolik tam toho vlastně mám. Ale na poslední dvě jízdy jsem tankoval plnou, takže jsem tomu nevěnoval pozornost.
Lezu z motorky a necítím záda, hrozná bolest mezi lopatkami, ale nádherný pocit, připadám si jako mistr světa, to kolečko, když vidíže kostkovanou vlajku a pak na vás mávají traťáci a ukazují palce nahoru je nádherné.
Teď už jenom rychle moto na vlek a ku Praze. Dorazil jsem před desátou, celkem pohoda. Super zážitek, krásnej závod. Veliké díky Georgovi a Zdrahymu za pomoc v boxech, super výkony od Kuby co zajel rekord a Chipa, který nebyl o nic horší.
A už se zatraceně těším na Most
Opět předběhnu MTA.
Do Brna vyrážím v neděli kolem sedmé sám, s motorkou na vleku, po cestě se ještě pokouším svolat se s Chipem, nicméně mi o dost ujel a je statečnější. Já si s tažným do 500 a vozíkem do 750 přeci jenom netroufám na dálnici provokovat rychlou jízdou. Taky to tažné nemám ještě zapsané v papírech, prostě sranda

Kolem desáté dorážím do Brna, do boxů a hned příjemné překvápko - dorazil i Zdrahy. Rychle shodíme motorku z vozíku, chipova už je ready, narovnat do boxů, vystěhovat věci. Budu spát v boxech, takže se loučím s klukama a ti odjíždí. Večer mi zpestřuje Petr z SBK, který zoufale běhá po boxech a shání imbus na povolení předního kola u šestky - to je prostě proklatá věc. Nakonec to nějak dopadá a já si mezitím přihýbám z jeho koolkegu staropramenu. Potom jenom tak posedávám v boxu a najednou se dostaví na návštěvu hoši z Boss týmu, pokecáme a za chvilku jdeme spát.
I v okolních boxech se to poměrně rychle uklidňuje a kolem půl jedné už je ticho a klid.
Budíček si dávám kolem půl osmé, dělám si čaj a mažu na administrativní přejímku. Za chvilku jsou tu kluci a už to jede. Tréninky se jedou krásně na suchu, je to pohodička. Každý chvilku, jenom Kuba se hnedle vrací s povolenou stupačkou a nadává jak špaček

Není žádné horko, honí se mraky, ale jezdí se mi krásně, hrozně se mi to líbí, že není vedro a přitom to krásně drží. Nový povrch je super, nic nikde nedrncá. Po dojezdu si jedu k pumpě pro benál a když jdu zaplatit tak koukám, že se blíží i Chip.... nesundali jsme transpondér, takže ho nepustili na trať

Potom následuje klasícké kolečko s obědem a rozpravou, kterou smutně poznamenává minuta ticha za Ondru Lelka. To není moc veselá chvilka. Navíc začíná být ve vzduchu cítit voda. A bum, v okamžiku, kdy se hlásí otevření výjezdu z boxu, začíná drobounce pršet. Jako když zašťouráš klackem v mraveništi - jde se na přezovuání. Hbitě shazujeme kola z Kubovy motorky a letíme k Halbichovi přezout. V tom zmatku ani neregistruju, kdo to vlastně startuje. Protože prší furt, rozhodujeme se mít dvě motorky na sucho, dvě na mokro. Takže rychle shazujeme kola i z mojí. Sotva je všechno přezuto, vrací se kuba s mokrýma do boxů, že už je suchá stopa. Takže čekám, je sucho, dokonce na chvilu vykujuje sluníčko - to by se jeden posral, těším se jak malej kluk, že pojedu na mokru na morkých, abych si to pořádně vyzkoušel a zase nic... Takže dvě hodiny do konce a já zase sundavám kola a letím k Halbichovi na přezutí. Mladej odvádí skvělou práci a za chvilku jsou BT002 zpátky na ráfkách a montujeme je. Ještě všecko pořádně zkontrolovat a už mažu na trať. Odkroužím asi 20 minut a bum... na plexi se začíná dělat krupička.... No nevadí, říkám si, fouká vítr a motorky to rozjezdí... takže jedu pořád stejný tempo. Krupička na plexi houstne a houstne... sakra. Najednou dojíždím nějakého naháče (a bylo mi divný, že mě nějak dlouho nikdo nepředjel) a koukám, že mu slušně stříká od kola a že za ním zůstává hezky vyjetá stopička. No tak to tedy ne. V mozku něco zatáhlo ručku a já jedu jako s hnojem do boxů, jenom rychle houknu na kluky, ať připraví mokrou motorku, protože to prostě nejde. Dám ještě jedno pomaloučké kolečko a střídáme. Kuba na morkých krásně krouží a po nějakých 20 - 25 minutách signalizuje střídání. Stopa už je hezky oschlá, jenom ve Schwantzuovce a na 4 je mokro a visí tam pyžama. Do konce zbývá tak akorát půl hodiny, kroužím si to v pohodičce, protože vím, že máme slušné umístění - než jsem vyjel, byli jsme asi 51. Trať postupně nádherně osychá, takže si to maximálně užívám, a snažím se hledat stopu, dvě místa mi kurevsky nejdou - výjezd ze stadionu a právě ta 4ka, pořád mě to tam rve na obrubník.
Na časomíře nad cílovkou utěšeně ubíhají minuty a poslední kolo už tam ani není čas - vlastně přetahujeme. A už je to tady, poslední kolo - ještě si všímám ve stoupání za Schwantzem kluka, který stojí s motorkou vpravo pod věží a dumám, jak se tam asi dostal. Druhého potom vidím po čestném kolečku, jak nešťastně tlačí nějakého naháče do boxů. Nejspíš benzín.... No, mám co říkat, posledních 5 kol mi taky svítí hladový očko a vzhledem k tomu, že mám v nádrži pěnu, tak vůbec netuším, kolik tam toho vlastně mám. Ale na poslední dvě jízdy jsem tankoval plnou, takže jsem tomu nevěnoval pozornost.
Lezu z motorky a necítím záda, hrozná bolest mezi lopatkami, ale nádherný pocit, připadám si jako mistr světa, to kolečko, když vidíže kostkovanou vlajku a pak na vás mávají traťáci a ukazují palce nahoru je nádherné.
Teď už jenom rychle moto na vlek a ku Praze. Dorazil jsem před desátou, celkem pohoda. Super zážitek, krásnej závod. Veliké díky Georgovi a Zdrahymu za pomoc v boxech, super výkony od Kuby co zajel rekord a Chipa, který nebyl o nic horší.
A už se zatraceně těším na Most

Z900RS
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye
- 666S999
- Ghostrider
- Příspěvky: 6798
- Registrován: ned úno 12, 2006 18:51:09
- Bydliště: prostřední Morava
- Kontaktovat uživatele:
pěkný, kucí, pěkný!
Čte se to hezky! Držím palce! Škoda, že jsem nebyl doma, stavil bych se pomoct!
4Blesk: zdravím a přeju abys byl FIT a ready 4 race!
4Blesk: zdravím a přeju abys byl FIT a ready 4 race!

____ZRX 1200R____
_________________
_____CKC#21______
_________________
_____CKC#21______
- Lech
- Ghostrider
- Příspěvky: 2151
- Registrován: pát úno 17, 2006 14:07:30
- Bydliště: Veselí nad Moravou
- Kontaktovat uživatele:
Jo pěkně to VW napsal.Byla tam skvělá atmosféra a hodně posádek doplatilo na to že jim došel benzín.Kámoš Indi-č.56 na Kawasaki ZX-6 R (takovou co má VW) ztratil 15 kol tím než dotlačil svoji Kawičku s prázdnou nádrží do boxů
Ptal jsem se totiž Suzuki-to je Věruš co uvádí v TV 102 oktanů.Jela taky v tom týmu č.56 na Hondě CBR 600 RR.Spadl taky od nich borec na Yamaze R-6 ale to byl jen lehký pád v kačírku.Žádná velká ztráta to až tak nebyla.Díky tomu se náš CKC Racing team dostal v celkovém pořadí dokonce před ně.Jo jinak Indy co jsem sledoval se dostal bleskově na druhé místo celkově hned po ujetí prvních kol závodu a vedli si skvěle.Jsu rád že tento klučina kterého znám asi tři roky sedlá naši značku.Doteďka jezdil na Hondě.Hodím sem fotku Indiho s jeho ZX 6 R a pak nějakou zrušenou motorku (můžete se tipovat co to je,či bylo) a ten borec vyvázl bez škrábnutí
Jenom jsem zaslechl že v tom momentu když havaroval,tam měl vytočenou čtyřku. Takže i to se může stát. Hlavně že nejen našim klukům ale snad všem co vím se nic vážného nestalo a tak to má být.Bez debat je to krásný koníček ale též nebezpečný.Proto ještě všem zůčastněným vysekávám poklonu.






P.S. No mohl by někdo CKC Racingu Indimu na tu jeho bílou kapotu nalepit naše klubové samolepky co říkáte?










P.S. No mohl by někdo CKC Racingu Indimu na tu jeho bílou kapotu nalepit naše klubové samolepky co říkáte?

Naposledy upravil(a) Lech dne čtv črc 17, 2008 15:52:49, celkem upraveno 1 x.
mobil:732 654 530
ZX-12 R (02)
ZZR 1100 (93)
ZX-9 R (99)
CKC # 078
ZX-12 R (02)
ZZR 1100 (93)
ZX-9 R (99)
CKC # 078
Ta zrušená je GSXR
oko koukne, oko vidí
Jo a k doplnění Víťova shrnutí ze závodu - startoval Marek, protože jsme s Kubou ve chvíli startu přezouvali jeho motorku na mokro (původně měl startovat Kuba) a jel první půlhodinu na suchých gumách na mokré trati za což mu budiž vysloveno uznání
Jo a když nám Víťa přijel říct ať připravíme motorku na střídání na mokro, tak už tam Kubova motorka stála zahřátá a s ohřátýma kolama připravená na "Wetrace"
ale i tak bylo fajn že to přijel říct. Vážně jsme asi poprvé fungovali naprosto perfektně jako Team 


Jo a k doplnění Víťova shrnutí ze závodu - startoval Marek, protože jsme s Kubou ve chvíli startu přezouvali jeho motorku na mokro (původně měl startovat Kuba) a jel první půlhodinu na suchých gumách na mokré trati za což mu budiž vysloveno uznání

Jo a když nám Víťa přijel říct ať připravíme motorku na střídání na mokro, tak už tam Kubova motorka stála zahřátá a s ohřátýma kolama připravená na "Wetrace"


ZRX 1200 S-R
Lepší bejt mrtvej lev než živá krysa!
CKC # 209
Lepší bejt mrtvej lev než živá krysa!

CKC # 209
- volkswagen
- Site Admin
- Příspěvky: 7949
- Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele: