Stránka 8 z 9
Napsal: sob lis 14, 2009 21:06:30
od ZRX 1984
Vikki46 píše:..hele kamos ma podobnej Ixil a jak rika Seky...pokazdy kdyz tam chce dat tu homologacni ucpavku tak musi oddelat tu cernou spicku ktera drzi na dva(ctyri) imbusy...a teprve pak se tam da dat ta ucpavka....jo na tom cernym konci si udelej dole nejakou znacku at vic jak tam presne byl.....zjistili jsme totiz u toho jeho ze jsou Spanele docela nepresny a ze to maj tak nejak spasovany....aby to vypadalo...tak at pak nad tim nemusi zbytecne dumat....jo a ja taky na ZR musel rezat tu trubku(ma to skoro stejny svody jak ZRX)
taky katalizator?
Napsal: sob lis 14, 2009 23:03:11
od Marťyn
Napsal: ned lis 15, 2009 10:25:12
od 666S999
což katalyzátor? kata lizat or je divné...
Napsal: ned lis 15, 2009 10:51:02
od ZRX 1984
666S999 píše:což katalyzátor? kata lizat or je divné...

mrkni o pár příspěvků dopředu a uvidíš, proč si z toho dělám srandičky

A Lýzat s tvrdým Y

Napsal: ned lis 15, 2009 11:36:23
od Ladis
Je fakt, že namontovat Ixila bez zkušeností je docela "romantika"...žádný schéma, nic!
Nicméně při troše trpělivosti se zadaří!
Tu homologační vložku fakt cpeš z opačné strany, skutečně patří pod tu černou koncovku. Nikdo nechce sundávat výfuk, aby se přesvědčil, jestli je homo nebo není. Stačí do výfuku strčit kus drátu - nesmí projít skrz, musí se prostě zarazit o dno vložky, která z výfuku dělá homologovanej.
Zbytek jsem se snažil popsat na obrázku...
Takhle jsem to zkompletoval já a je to OK!
Btw, na ZR7 rozhodně není důvod cokoli řezat kvůli koncovce Ixil!

Napsal: ned lis 15, 2009 11:40:52
od Maverick
Ten kroužek co si tam neměl - slouží k tomu, že když tam nemáš homovložku , tak tam dáš tento dilatační kroužek
Jinak si to posal pěkně
Jo aby si tam dal tu homo vložku, opravdu musíš sundat ten černej kryt - pro někoho otrava, pro mě myslím dobrý řešení.
Napsal: ned lis 15, 2009 13:23:53
od Teamgreen
Ladis píše:Je fakt, že namontovat Ixila bez zkušeností je docela "romantika"...žádný schéma, nic!
Nicméně při troše trpělivosti se zadaří!
Tu homologační vložku fakt cpeš z opačné strany, skutečně patří pod tu černou koncovku. Nikdo nechce sundávat výfuk, aby se přesvědčil, jestli je homo nebo není. Stačí do výfuku strčit kus drátu - nesmí projít skrz, musí se prostě zarazit o dno vložky, která z výfuku dělá homologovanej.
Zbytek jsem se snažil popsat na obrázku...
Takhle jsem to zkompletoval já a je to OK!
Btw, na ZR7 rozhodně není důvod cokoli řezat kvůli koncovce Ixil!

Díky, dal jsem to mezitím dohromady. Zmátlo mě to že ve výfuku ze strany té černé koncovky už jedna vložka je, o něco menšího průměru. Ta kterou jsem cpal na druhou stranu má průměr větší a větší díry. Jdou dokonce do sebe nasunout a bez problému černou koncovku namontovat, takže mám čtyři možnosti tlumení: 1) úplně vykuchané 2) vložka s menším průměrem, 3) vložka s větším průměrem, 4) obě vložky najednou. To s tou kovovou podložkou jsem pak taky pochopil, jen nechápu ten gumový O - kroužek. Myslel jsem si, že guma nemůže vydržet teploty, které v přechodu roura - koncovka vznikají, tak jsem jí tam nedal. Dal jsem tam ten originální původní měděný těsnící kroužek ale je divně vymačkaný a tak to není úplně ono. ještě to tedy sundám a zkusím tam dát tu gumu a seženu si nové to měděné těsnění. Jin kapitola je připevnění výfuku k držáku stupačky. To co k tomu dodali (kovový vymezovací váleček) tam nedám ani kdybych se posral - šroub by musel být tak o 10mm delší, takže jem to vyřešil třemi kadmiovaným podložkami, což je tak 1/3 rozměru válečku.
Až bude počasí vyzkouším jednotlivé kombinace tlumících vložek. Zatím jsem kolem baráku zkusil variantu 4) - zvuk téměř stejný jako originál koncovka a variantu 2) - zvuk slušný, subjektivní pocit, že od spodu horší výkon.
Jo a řezat jsem musel, po odstranění toho katalyzátoru, jsem tu rouru musel o cca 6mm rozbruskou zkrátit.

Napsal: ned lis 15, 2009 13:41:42
od Ladis
Sluší Rexíkovi!

A s tím zvukem...když nějakou vložku, tak tu s většíma dírama (rozhodně ne obě zaráz), nejlépe žádnou a pak si počkej na pěkný počasí a na větší projížďku, kdy půjde motor přes 7 tis. otáček v zátahu, pak je zvuk opravdu epesní!

Napsal: ned lis 15, 2009 13:44:27
od Teamgreen
Napsal: ned lis 15, 2009 13:50:55
od Marťyn
Maverick píše:Ten kroužek co si tam neměl - slouží k tomu, že když tam nemáš homovložku , tak tam dáš tento dilatační kroužek
Jinak si to posal pěkně
Jo aby si tam dal tu homo vložku, opravdu musíš sundat ten černej kryt - pro někoho otrava, pro mě myslím dobrý řešení.
Zajisté jsi myslel distanční, dilatační má dost jiný význam.

Napsal: ned lis 15, 2009 14:13:36
od ZRX 1984
To je chojovin v jednom laďáku, v Huricu nen nic a pohoda, naprostro průchodnej véfuk a myslím, že účastníci Mlýnků potvrdí, že to má grády

Napsal: ned lis 15, 2009 14:33:36
od Maverick
Ty 2 vložky dohromady bych asik nedával. Jestli to už potom není moc utlumený.
Napsal: ned lis 15, 2009 14:40:10
od MajaZRX
Měl bys Mave vyjet.Ne sedět doma u PC

Napsal: ned lis 15, 2009 15:00:56
od Maverick
MajaZRX píše:Měl bys Mave vyjet.Ne sedět doma u PC

Chtěl jsem vyjet, bohužel sem nemocen

Napsal: ned lis 15, 2009 16:00:22
od MMKS
mrtvý spodek jsem musel řešit taky, po seštelování dobrý.