taky katalizator?Vikki46 píše:..hele kamos ma podobnej Ixil a jak rika Seky...pokazdy kdyz tam chce dat tu homologacni ucpavku tak musi oddelat tu cernou spicku ktera drzi na dva(ctyri) imbusy...a teprve pak se tam da dat ta ucpavka....jo na tom cernym konci si udelej dole nejakou znacku at vic jak tam presne byl.....zjistili jsme totiz u toho jeho ze jsou Spanele docela nepresny a ze to maj tak nejak spasovany....aby to vypadalo...tak at pak nad tim nemusi zbytecne dumat....jo a ja taky na ZR musel rezat tu trubku(ma to skoro stejny svody jak ZRX)
ZRX1200R výfuky
ZZR 1400
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909
- Ladis
- Ghostrider
- Příspěvky: 4468
- Registrován: pon črc 09, 2007 16:49:44
- Bydliště: Kunštát, okr. Blansko
- Kontaktovat uživatele:
Je fakt, že namontovat Ixila bez zkušeností je docela "romantika"...žádný schéma, nic!
Nicméně při troše trpělivosti se zadaří!
Tu homologační vložku fakt cpeš z opačné strany, skutečně patří pod tu černou koncovku. Nikdo nechce sundávat výfuk, aby se přesvědčil, jestli je homo nebo není. Stačí do výfuku strčit kus drátu - nesmí projít skrz, musí se prostě zarazit o dno vložky, která z výfuku dělá homologovanej.
Zbytek jsem se snažil popsat na obrázku...

Takhle jsem to zkompletoval já a je to OK!
Btw, na ZR7 rozhodně není důvod cokoli řezat kvůli koncovce Ixil!


Nicméně při troše trpělivosti se zadaří!

Tu homologační vložku fakt cpeš z opačné strany, skutečně patří pod tu černou koncovku. Nikdo nechce sundávat výfuk, aby se přesvědčil, jestli je homo nebo není. Stačí do výfuku strčit kus drátu - nesmí projít skrz, musí se prostě zarazit o dno vložky, která z výfuku dělá homologovanej.
Zbytek jsem se snažil popsat na obrázku...


Takhle jsem to zkompletoval já a je to OK!


Btw, na ZR7 rozhodně není důvod cokoli řezat kvůli koncovce Ixil!


ZZR 1200 '03 Moonlight Silver
*********CKC # 686*********
*********CKC # 686*********
- Teamgreen
- Easy rider
- Příspěvky: 386
- Registrován: úte led 27, 2009 22:51:12
- Bydliště: České Budějovice
Díky, dal jsem to mezitím dohromady. Zmátlo mě to že ve výfuku ze strany té černé koncovky už jedna vložka je, o něco menšího průměru. Ta kterou jsem cpal na druhou stranu má průměr větší a větší díry. Jdou dokonce do sebe nasunout a bez problému černou koncovku namontovat, takže mám čtyři možnosti tlumení: 1) úplně vykuchané 2) vložka s menším průměrem, 3) vložka s větším průměrem, 4) obě vložky najednou. To s tou kovovou podložkou jsem pak taky pochopil, jen nechápu ten gumový O - kroužek. Myslel jsem si, že guma nemůže vydržet teploty, které v přechodu roura - koncovka vznikají, tak jsem jí tam nedal. Dal jsem tam ten originální původní měděný těsnící kroužek ale je divně vymačkaný a tak to není úplně ono. ještě to tedy sundám a zkusím tam dát tu gumu a seženu si nové to měděné těsnění. Jin kapitola je připevnění výfuku k držáku stupačky. To co k tomu dodali (kovový vymezovací váleček) tam nedám ani kdybych se posral - šroub by musel být tak o 10mm delší, takže jem to vyřešil třemi kadmiovaným podložkami, což je tak 1/3 rozměru válečku.Ladis píše:Je fakt, že namontovat Ixila bez zkušeností je docela "romantika"...žádný schéma, nic!![]()
Nicméně při troše trpělivosti se zadaří!
Tu homologační vložku fakt cpeš z opačné strany, skutečně patří pod tu černou koncovku. Nikdo nechce sundávat výfuk, aby se přesvědčil, jestli je homo nebo není. Stačí do výfuku strčit kus drátu - nesmí projít skrz, musí se prostě zarazit o dno vložky, která z výfuku dělá homologovanej.
Zbytek jsem se snažil popsat na obrázku...
Takhle jsem to zkompletoval já a je to OK!![]()
![]()
Btw, na ZR7 rozhodně není důvod cokoli řezat kvůli koncovce Ixil!![]()
Až bude počasí vyzkouším jednotlivé kombinace tlumících vložek. Zatím jsem kolem baráku zkusil variantu 4) - zvuk téměř stejný jako originál koncovka a variantu 2) - zvuk slušný, subjektivní pocit, že od spodu horší výkon.
Jo a řezat jsem musel, po odstranění toho katalyzátoru, jsem tu rouru musel o cca 6mm rozbruskou zkrátit.





ZRX 1200R - 2005
CKC # 1132
CKC # 1132
- Ladis
- Ghostrider
- Příspěvky: 4468
- Registrován: pon črc 09, 2007 16:49:44
- Bydliště: Kunštát, okr. Blansko
- Kontaktovat uživatele:
Sluší Rexíkovi! 
A s tím zvukem...když nějakou vložku, tak tu s většíma dírama (rozhodně ne obě zaráz), nejlépe žádnou a pak si počkej na pěkný počasí a na větší projížďku, kdy půjde motor přes 7 tis. otáček v zátahu, pak je zvuk opravdu epesní!


A s tím zvukem...když nějakou vložku, tak tu s většíma dírama (rozhodně ne obě zaráz), nejlépe žádnou a pak si počkej na pěkný počasí a na větší projížďku, kdy půjde motor přes 7 tis. otáček v zátahu, pak je zvuk opravdu epesní!


ZZR 1200 '03 Moonlight Silver
*********CKC # 686*********
*********CKC # 686*********
Zajisté jsi myslel distanční, dilatační má dost jiný význam.Maverick píše:Ten kroužek co si tam neměl - slouží k tomu, že když tam nemáš homovložku , tak tam dáš tento dilatační kroužek![]()
Jinak si to posal pěkně![]()
Jo aby si tam dal tu homo vložku, opravdu musíš sundat ten černej kryt - pro někoho otrava, pro mě myslím dobrý řešení.

ŽIVOT - TO JE EXPERIMENT !!
CKC 555
CKC 555