
ZRX II
- DoktorZRX
- Ghostrider
- Příspěvky: 6969
- Registrován: čtv úno 23, 2006 15:08:06
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
No fakt si tam pohráli s výměnou. Řidítka, padáky a brzdiče jsou asi z tohodle (nebo obráceně)DoktorZRX píše:Revma plechy...to mě dostalo pod stůl![]()
Tady je ten Zephyr jak ho viděl Mišák![]()
http://www.tipmoto.com/motorky/kawasaki ... -1100.html

http://www.tipmoto.com/motorky/kawasaki ... -1100.html
Buell xb12r
CKC#160
CKC#160
prosbička. Není tady prosím někdo z okolí Pelhřimova. Z důvodu malé účinosti stávajícího chladiče tam chci hodit ze ZX7R. Našel jsem jeden na motorkářích http://img.motorkari.cz/upload/images/c ... e_jpg_.jpg . Sice je trošku dražší než třeba na ebay a je bez větčáku, mřížky a čidla, ale sand tam půjde dopasovat ten co už mám a přece jen ta cena není otolik větší, než abych riskoval z ebay.
Proto jsem chtěl poprosit, jestli tady není někdo z okolí, kdo by na něho mrknul na místě a pak mi ho poslal (samozřjmě bych poslal prachy na účet předem).
Dík
Proto jsem chtěl poprosit, jestli tady není někdo z okolí, kdo by na něho mrknul na místě a pak mi ho poslal (samozřjmě bych poslal prachy na účet předem).
Dík
ZX-12R naked
Je už hodněkrát lepený a svařovaný (několikárt od původního majitele) a asi 2x svařovaný u mě. Tzn. že x lamel už není průchozích (měřeno - Martin z Jedovnice).
Projevuje se to tak, že při delší jízdě ve měste např. na 3. se mě za chvilku spustí větrák, to samé na dálnici při vyšších otáčkách, repsektive jakékoliv vysoké otáčky, nebo dlouhodobá nižší rychlost znamenají okamžité spuštění větráku. To samé i při zastavení. Taky nějaké štelování se spuštěným motorem na místě není moc možné, protože se hned spustí větrák. (a to i při dnešních teplotách)
Naštěstí to vždy větrák uchladí a nedochází k přehřátí (respektive sepnutí kontrolky). Za tuto sezenu jen jednou v Rakousku, kde bylo venku kolem 30St, a vesnice za vesnicí. (samozřejmě následovalo okamžité zastavení než vychladla).
Orgigo chladič jsem našel na netu jen jeden, dle fotek nic moc a za 6.000Kč. Za tyto peníze mají být náhradní někdy na jaře, vyráběné z jakési anglické firmy, ale to je pro mě furt dost peněz. Taky ty větší sportovní chladiče se mě víc líbí a cenově vychází na polovinu.
Teď řeším co všechno dalšího je k tomu potřea. JE mě jasné, že se budou muset vyřešit úchyty, pokud koupím bez větráku tak dopasovat můj současný a ještě mám strach, jestli jsou čidla schodná (na ZRX označeno myslím 27010A na ZX7R 27010 ?), protože řezat oba chladiče nebudu, jen abych tam dal závit čidla.
Projevuje se to tak, že při delší jízdě ve měste např. na 3. se mě za chvilku spustí větrák, to samé na dálnici při vyšších otáčkách, repsektive jakékoliv vysoké otáčky, nebo dlouhodobá nižší rychlost znamenají okamžité spuštění větráku. To samé i při zastavení. Taky nějaké štelování se spuštěným motorem na místě není moc možné, protože se hned spustí větrák. (a to i při dnešních teplotách)
Naštěstí to vždy větrák uchladí a nedochází k přehřátí (respektive sepnutí kontrolky). Za tuto sezenu jen jednou v Rakousku, kde bylo venku kolem 30St, a vesnice za vesnicí. (samozřejmě následovalo okamžité zastavení než vychladla).
Orgigo chladič jsem našel na netu jen jeden, dle fotek nic moc a za 6.000Kč. Za tyto peníze mají být náhradní někdy na jaře, vyráběné z jakési anglické firmy, ale to je pro mě furt dost peněz. Taky ty větší sportovní chladiče se mě víc líbí a cenově vychází na polovinu.
Teď řeším co všechno dalšího je k tomu potřea. JE mě jasné, že se budou muset vyřešit úchyty, pokud koupím bez větráku tak dopasovat můj současný a ještě mám strach, jestli jsou čidla schodná (na ZRX označeno myslím 27010A na ZX7R 27010 ?), protože řezat oba chladiče nebudu, jen abych tam dal závit čidla.
ZX-12R naked
Dneska pěkných 180km.
Má to skoro samé výhody - nespíná mě furt větrák
- nehrozí, že by mě nějaký kolega předjel (moc jich venku není)
- člověk vypadá fakt hard-core
- a cítí se opravdu COOL
Sice jsem v půlce musel zatavit na kafe, protože i přes vyhřávané rukojeti jsem nebyl schopný brzdit a řadit, jak jsem měl zmrzlé prsty, ke konci už jsme chytal křeče do sanice, jak jsme ji měl zimou furt zakouslou a rozmrzám asi už 1 hodinu co jsem doma, ale přesto super (asi tak jak sex se 40ckou (prý), pokaždé myslí, že to může být naposled
)
Má to skoro samé výhody - nespíná mě furt větrák
- nehrozí, že by mě nějaký kolega předjel (moc jich venku není)
- člověk vypadá fakt hard-core
- a cítí se opravdu COOL

Sice jsem v půlce musel zatavit na kafe, protože i přes vyhřávané rukojeti jsem nebyl schopný brzdit a řadit, jak jsem měl zmrzlé prsty, ke konci už jsme chytal křeče do sanice, jak jsme ji měl zimou furt zakouslou a rozmrzám asi už 1 hodinu co jsem doma, ale přesto super (asi tak jak sex se 40ckou (prý), pokaždé myslí, že to může být naposled

ZX-12R naked
- Jirka_Z
- Ghostrider
- Příspěvky: 4244
- Registrován: pon led 21, 2008 22:01:28
- Bydliště: Beroun
- Kontaktovat uživatele:




Naposledy upravil(a) Jirka_Z dne ned říj 26, 2008 23:01:10, celkem upraveno 1 x.
JAWA 350 Style OilMaster
ZZR 1.4 - 010 - Metallic spark black
CKC#824
...pursuit is futile...
ZZR 1.4 - 010 - Metallic spark black
CKC#824
...pursuit is futile...
- Roman - ZX12
- Easy slider
- Příspěvky: 587
- Registrován: stř črc 09, 2008 16:20:51
- Bydliště: morava
- milda
- Ghostrider
- Příspěvky: 3683
- Registrován: pon dub 09, 2007 19:56:56
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Já dneska byl miláčka vyzvednout.
Banální oprava,maník mi tam dal trysky,jehly a nastavení podle Pavla Kysů.Řekl si celkem o pět kilo.
Nárůst výkonu je dost znát a tentokrát jede (logicky) líp bez DB killeru než s ním.
Dal jsem jen 50km,ale měl jsem takový bobky,že mě bude zima...Vybavil jsem se tak,že jsem byl zpocenej úplně všude!!
Banální oprava,maník mi tam dal trysky,jehly a nastavení podle Pavla Kysů.Řekl si celkem o pět kilo.
Nárůst výkonu je dost znát a tentokrát jede (logicky) líp bez DB killeru než s ním.
Dal jsem jen 50km,ale měl jsem takový bobky,že mě bude zima...Vybavil jsem se tak,že jsem byl zpocenej úplně všude!!

ZRX 1200 hybrid S/R-DAEG
CKC # 576
CKC # 576
-
- Ghostrider
- Příspěvky: 2383
- Registrován: pon srp 07, 2006 21:45:17
- Bydliště: Kostelec
- Kontaktovat uživatele:
Mildo, jsem rád, že ti motorka konečně pořádně jede! Hlavně buď opatrný, klouže to!milda píše:Já dneska byl miláčka vyzvednout.
Banální oprava,maník mi tam dal trysky,jehly a nastavení podle Pavla Kysů.Řekl si celkem o pět kilo.
Nárůst výkonu je dost znát a tentokrát jede (logicky) líp bez DB killeru než s ním.
Dal jsem jen 50km,ale měl jsem takový bobky,že mě bude zima...Vybavil jsem se tak,že jsem byl zpocenej úplně všude!!
ZRX 1200 R