Tak jsem zkusil mrsku v nedeli na okruhu na kochacku, na radu Marka upusteny pneu na 2.3 oproti 2.9, zalepeni svetel a zrcatek,
jsem s podminkou ze to NEZAHODIM a nenecham se sestrelit zezadu vyrazil
po par kolech jsem zjistil ze zalepeni zrcatek mne nevyhovuje na muj opatrny styl, tak jsem je odlepil a hned bylo lip.
jezdili tam borci az kolem 2.15 , rvali to co to slo, a nahla zmena smeru kvuli vyzkouseni jine stopy, jine rychlosti se resila ze zrcatkama
100x lip, proste kdyz pred zatackou byl videt rychlik za mnou, pouhym mrknutim bylo videt kudy to chce brat, tak jsem
drzel tu svoji i blbou stopu o kterou mne vubec neslo a vsichni byli spokojeni.
co se tyce lehkosti v esickach, byl jsem prekvapenej jak jde lehce, brzdy v pohode, ABS funkcni vzadu i vepredu,
asi dvakrat se mne stalo ze predni brzda se trosku propadla a potrebovala jakoby napumpovat (zmacknou znovu, vetsinou stacilo jednou),
ale i propadla brzdila stejne akorat bliz ke gripu.
jizdni tempo jsem urcoval podle toho jak bylo za mnou cisto, najel jsem asi 18 okruhu baj vocko (110km),
a nektery jsem jel jen za tri, nektery jen za ctyri, par 2,3,4....rovinky jsem vicemene vypoustel, slo me spis o zatacky a moji podminku v hlave
prumerna spotreba nakonec 8,9 na sto, coz je odrazem kochaci jizdy
pocitove je to autobus kdyz prijde na brzdeni, clovek ma pocit ze tech 230kg nebo kolik se fakt blbe brzdi a tu vahu co clovek jakoby citi na prednim kole je moc

pri urcitym prujezdu zatackou byla predek trosku rozhazenej, ale imho vina penumatiky.
Marek ze synatorem jezdili paradne, Mara bez debat, synator klobouk dolu, cista stopa, zadny klasicky zmatkovani v zatackach, ma to v krvi, jeste rok a Marek bude delat jen rodinnyho mechanika pro nej
moc jsem si to uzil, vyradil se po svym, bez rizika zahozeni pred zimou, proste paradni dve a pul hodiny pokusu a u me spis endorfinu nez adrenalinu

priste musim zkusit nejakou sestku pro srovnani.
co se tyce casu, tak bych tipnul ze hranice s dobryma gumama, dobrym jezdcem je tak 2:30-2.35.
pneu v pohode, ale moc jsem jim neveril
