Dobíjení akumulátor regulátor
- KankX
- Site Admin
- Příspěvky: 9290
- Registrován: pon kvě 07, 2007 13:16:13
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dobíjení akumulátor regulátor
protože jsi pako
----- (W) -----
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira
- 666S999
- Ghostrider
- Příspěvky: 6798
- Registrován: ned úno 12, 2006 18:51:09
- Bydliště: prostřední Morava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dobíjení akumulátor regulátor
Trochu připíšu:
Výkon altu dle Zubra dostačující, v praxi - pokud to nebudeš používat celoročně, tak jediný bobém je průřez drátů. protože 400W / 12V = 33A, při 300W / 12V = 25A. Prostě se zvýší úbytek napětí na přechodových odporech ve vedení a to je jak známo teplo, kdybys to provozoval na hranici výkonu, počítej s tím, že se dráty, svorky budou radostí a teplem bez sebe.
Kdosi řešil u Rexe ve standartu jiným průřezem drátů i napájení hlavního světlometu, když dáš silnější dráty, tak svítí líp... Musíš vytáhnout z baterky pořádný nový dráty přes relátka (na výhřev gripů a sedla) do 16A = 2,5 mm2 a na 25A = 4mm2. Při vypnutí klíčku aby odpadly relátka, jinak nenastartuješ Při odběru po nastartování bude baterka mít co dělat, aby se dobíjela... Hlavně drž palce, aby neomdlely dráty z altu.
Já bych se osobně na celý vyhřívaný sedlo vysral velkým, Bullovitým lejnem. Jestli má být někdo hustě krutý motorkář, tak určitě BEZ VÝHŘEVU SICU.
Podle vtipu:
Pan král velí rytířům: "Na koně a do útoku!!!"
Jeden rytíř odpoví: "Ale pane králi, já mám vlka!"
Král odpoví: "Tak na vlka a potom za námi!"
Info k altu - viz zpráva:
Burchy
27th September 2006, 09:22 AM
According to Kawasaki's workshop manual the alternator iss rated at 28.6 Amps at 14V and 6000 rpm. I reckon this gives a total output of 400 Watts. They don't give a graph of output, so I can't say what power you will get at lower revs.
Výkon altu dle Zubra dostačující, v praxi - pokud to nebudeš používat celoročně, tak jediný bobém je průřez drátů. protože 400W / 12V = 33A, při 300W / 12V = 25A. Prostě se zvýší úbytek napětí na přechodových odporech ve vedení a to je jak známo teplo, kdybys to provozoval na hranici výkonu, počítej s tím, že se dráty, svorky budou radostí a teplem bez sebe.
Kdosi řešil u Rexe ve standartu jiným průřezem drátů i napájení hlavního světlometu, když dáš silnější dráty, tak svítí líp... Musíš vytáhnout z baterky pořádný nový dráty přes relátka (na výhřev gripů a sedla) do 16A = 2,5 mm2 a na 25A = 4mm2. Při vypnutí klíčku aby odpadly relátka, jinak nenastartuješ Při odběru po nastartování bude baterka mít co dělat, aby se dobíjela... Hlavně drž palce, aby neomdlely dráty z altu.
Já bych se osobně na celý vyhřívaný sedlo vysral velkým, Bullovitým lejnem. Jestli má být někdo hustě krutý motorkář, tak určitě BEZ VÝHŘEVU SICU.
Podle vtipu:
Pan král velí rytířům: "Na koně a do útoku!!!"
Jeden rytíř odpoví: "Ale pane králi, já mám vlka!"
Král odpoví: "Tak na vlka a potom za námi!"
Info k altu - viz zpráva:
Burchy
27th September 2006, 09:22 AM
According to Kawasaki's workshop manual the alternator iss rated at 28.6 Amps at 14V and 6000 rpm. I reckon this gives a total output of 400 Watts. They don't give a graph of output, so I can't say what power you will get at lower revs.
____ZRX 1200R____
_________________
_____CKC#21______
_________________
_____CKC#21______
Re: Dobíjení akumulátor regulátor
Vyhřívaným heftům rozumim, ale sedlo? Na co? Na prdel na které sedíš nefouká.....
ZX-10R KRT Replica
CKC#1202
"Jak to má volant nebo kozy, tak s tím budou brzy problémy."
CKC#1202
"Jak to má volant nebo kozy, tak s tím budou brzy problémy."
- volkswagen
- Site Admin
- Příspěvky: 7940
- Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dobíjení akumulátor regulátor
Někdo má potřebu mít ji v teple
Z900RS
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye
Re: Dobíjení akumulátor regulátor
Aby se lépe a rychleji zapařila?
ZX-10R KRT Replica
CKC#1202
"Jak to má volant nebo kozy, tak s tím budou brzy problémy."
CKC#1202
"Jak to má volant nebo kozy, tak s tím budou brzy problémy."
- Jirka_Z
- Ghostrider
- Příspěvky: 4237
- Registrován: pon led 21, 2008 22:01:28
- Bydliště: Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dobíjení akumulátor regulátor
Jj, když jsem chodil na kliniku, tak skoro první otázka pana doktora byla, jestli si zapínám vyhřívaný sedačky v autě...
Pro chlapi je to prej moc zdraví...
Pro chlapi je to prej moc zdraví...
JAWA 350 Style OilMaster
ZZR 1.4 - 010 - Metallic spark black
CKC#824
...pursuit is futile...
ZZR 1.4 - 010 - Metallic spark black
CKC#824
...pursuit is futile...
Re: Dobíjení akumulátor regulátor
Hele vyřešil jsem to tak ze jsem zapojil všechno kromě prdele, když mi na jaře a na podzim nebude zima dávat ji tam nebudu.
ZRX 1200 R
- 666S999
- Ghostrider
- Příspěvky: 6798
- Registrován: ned úno 12, 2006 18:51:09
- Bydliště: prostřední Morava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dobíjení akumulátor regulátor
To jsou slova do pranice
____ZRX 1200R____
_________________
_____CKC#21______
_________________
_____CKC#21______
- Jirka_Z
- Ghostrider
- Příspěvky: 4237
- Registrován: pon led 21, 2008 22:01:28
- Bydliště: Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dobíjení akumulátor regulátor
Svez Daka woe někdy
JAWA 350 Style OilMaster
ZZR 1.4 - 010 - Metallic spark black
CKC#824
...pursuit is futile...
ZZR 1.4 - 010 - Metallic spark black
CKC#824
...pursuit is futile...
- Dak
- Ghostrider
- Příspěvky: 3430
- Registrován: sob led 28, 2006 13:44:45
- Bydliště: Zlechov ( Je to kousek od Uh. Hradiště)
- Kontaktovat uživatele:
- Jirka_Z
- Ghostrider
- Příspěvky: 4237
- Registrován: pon led 21, 2008 22:01:28
- Bydliště: Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dobíjení akumulátor regulátor
že se k němu přitulíš a bude mu teploučko přeci
JAWA 350 Style OilMaster
ZZR 1.4 - 010 - Metallic spark black
CKC#824
...pursuit is futile...
ZZR 1.4 - 010 - Metallic spark black
CKC#824
...pursuit is futile...
- Dak
- Ghostrider
- Příspěvky: 3430
- Registrován: sob led 28, 2006 13:44:45
- Bydliště: Zlechov ( Je to kousek od Uh. Hradiště)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dobíjení akumulátor regulátor
To je ale tvoja specialita. Nebudu sa ti do toho montovat.
Dak
CKC -015-
CKC -015-
Re: Dobíjení akumulátor regulátor
Hele šušňátka na my motorce za moji prdeli bude buď prázdno a nebo Vagina nic jiného
ZRX 1200 R