To jo, akorát víš proč tam jsou tak tlustý dráty? Aby Ti neukápnul měřák
Dobíjení akumulátor regulátor
Re: Dobíjení akumulátor regulátor
ZZR 1400
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909
Re: Dobíjení akumulátor regulátor
To je parametr, který by se měl dát dohledat u auta dává třeba 70A a to já teda na multimetru končím na 10A.
ZZR 1400
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909
Re: Dobíjení akumulátor regulátor
No ! Už se k něčemu dostáváme
Tohle se píše v manuálu ZRX
Jen v tom nejsem úplně kovanej
Battery
Type Capacity
Voltage
Sealed Battery
12 V 14 Ah (ZR1200-A1 ∼ A3/B1 ∼ B3/C1
∼ C2)
12 V 12 Ah (ZR1200-A4 ∼, A6F ∼/B4/C3) 12.6 V or more
––– –––
––– –––
Alternator (Charging System)
Type
Charging Voltage Stator Coil Resistance Rotor coil resistance Slip Ring Diameter Carbon Brush Length
Three-phase AC (built-in regulator/rectifier) 14.2 ∼ 14.8 V @4 000 r/min (rpm)
1.0 Ω or less
2.3 ∼ 3.5 Ω
14.4 mm (0.57 in.) 10.5 mm (0.41 in.)
––– ––– ––– –––
14.0 mm (0.55 in.) 4.5 mm (0.18 in.)
Ignition System
Crankshaft Sensor Resistance Ignition Coil:
3 Needle Arcing Distance Primary Winding Resistance
Secondary Winding Resistance
Type
Gap
IC Igniter Inspection
380 ∼ 570 Ω
6 mm (0.24 in.) or more 2.3 ∼ 3.5 Ω
12 ∼ 18 kΩ
NGK CR9EK or ND U27ETR 0.7 ∼ 0.8 mm (0.028 ∼ 0.031 in.) in the text
ZRX 1200 R
Re: Dobíjení akumulátor regulátor
Onehdá jsem měl alarm který trošku žral a když jsem na mašině málo jezdil a nebo krátké trasy tak mi to vybíjelo a následně odrovnalo baterku. Zahodil jsem to.
Každopádně v garáži připojit na udržovací proud at je jistota že po čase nastartuješ.
Onehdá jsem měl také vyhřívané hefty,trošku sletované a bez pojistky - nastartoval jsem a zapl výhřev naplno. Když jsem přišel k mašině ustrojen tak místo heftů mi na řidítku hořel 2x táboráček a pod hefty louže kouřící gumy. Počítám že ty vyzkratované hefty měly slušnej odběr a Rex to ustál. Spíš jestli pak nebude blbě svítit, když jsem tam měl dvojité světlo tak to bylo žluté jak na fichtlu.
Každopádně v garáži připojit na udržovací proud at je jistota že po čase nastartuješ.
Onehdá jsem měl také vyhřívané hefty,trošku sletované a bez pojistky - nastartoval jsem a zapl výhřev naplno. Když jsem přišel k mašině ustrojen tak místo heftů mi na řidítku hořel 2x táboráček a pod hefty louže kouřící gumy. Počítám že ty vyzkratované hefty měly slušnej odběr a Rex to ustál. Spíš jestli pak nebude blbě svítit, když jsem tam měl dvojité světlo tak to bylo žluté jak na fichtlu.
ZRX 1100 /99 Black
Kozí dech
Munga F4
Z900 RS
Kozí dech
Munga F4
Z900 RS
- KankX
- Site Admin
- Příspěvky: 9293
- Registrován: pon kvě 07, 2007 13:16:13
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dobíjení akumulátor regulátor
děláš s tím Jendo zbytečně moc velkou vědu... jak už jsme psal, měřáčky a kokotinky nic neberou, to vůbec nemusíš řešit a co se výhřevu týká, tak to už něco sežere, ale není to nic co by alternátor nezvládl. A jestli to zvládá, poznáš také podle toho, že až to zapojíš a zapneš, tak při nastartovaném motoru a zvýšených otáčkách změříš jestli ti klesne napětí a případně o kolik... pokud tam bude pořád kolem 14V tak je to v pohodě
jo a jinak z těch údajů co jsi sem nakopíroval ten výkon alternátoru nevyčteš, protože je to asi tajné a není to tam
jo a jinak z těch údajů co jsi sem nakopíroval ten výkon alternátoru nevyčteš, protože je to asi tajné a není to tam
----- (W) -----
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira
Re: Dobíjení akumulátor regulátor
Je tam právě ze dobíjecí napětí alternatoru je při 4000ot 14,2-14,8 V, ale nikde nejsou A. Nic hele maximálně vymenim regulátorKankX píše: ↑stř bře 06, 2019 19:34:15 děláš s tím Jendo zbytečně moc velkou vědu... jak už jsme psal, měřáčky a kokotinky nic neberou, to vůbec nemusíš řešit a co se výhřevu týká, tak to už něco sežere, ale není to nic co by alternátor nezvládl. A jestli to zvládá, poznáš také podle toho, že až to zapojíš a zapneš, tak při nastartovaném motoru a zvýšených otáčkách změříš jestli ti klesne napětí a případně o kolik... pokud tam bude pořád kolem 14V tak je to v pohodě
jo a jinak z těch údajů co jsi sem nakopíroval ten výkon alternátoru nevyčteš, protože je to asi tajné a není to tam
ZRX 1200 R
Re: Dobíjení akumulátor regulátor
Rex má altik dimenzovaný na cca 400W respektive 28,6A 14V
NINJA ZX 9R 2000 červená na negativu zelená=kawakamufláž woe
CKC#068
Řečník z aragonitových jeskyní
CKC#068
Řečník z aragonitových jeskyní
Re: Dobíjení akumulátor regulátor
To jo, ale v max tockach ne? Když budes mit vse v ledkach nevim nevim jestli to da...
ZZR 1400
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909
Re: Dobíjení akumulátor regulátor
Světla 60W dálkové
Zadní 2x5W
Osvětlení budíku kontrolky cca25W
Zapalování těžko říct odhad do 50W
Osvětlení SPZ 5W
Cca 30W dobíjení
Krátkodobé odběry brzdovky 2x21W
Blinkry 2x21W
=cca 264W rezerva výkonu bude ještě cca 136W
Na rukojetě a píčoviny v poho stačí, když přidáš sedlo, tak při zapnutí blinkru a brzdovek bude docházet k poklesům napětí, které podrží baterie, ale vypadá to blbě.
Rex má buzení alternatoru, což je výhoda za altikem jsou jen diody. Ale hřát se to bude.
Zadní 2x5W
Osvětlení budíku kontrolky cca25W
Zapalování těžko říct odhad do 50W
Osvětlení SPZ 5W
Cca 30W dobíjení
Krátkodobé odběry brzdovky 2x21W
Blinkry 2x21W
=cca 264W rezerva výkonu bude ještě cca 136W
Na rukojetě a píčoviny v poho stačí, když přidáš sedlo, tak při zapnutí blinkru a brzdovek bude docházet k poklesům napětí, které podrží baterie, ale vypadá to blbě.
Rex má buzení alternatoru, což je výhoda za altikem jsou jen diody. Ale hřát se to bude.
NINJA ZX 9R 2000 červená na negativu zelená=kawakamufláž woe
CKC#068
Řečník z aragonitových jeskyní
CKC#068
Řečník z aragonitových jeskyní
Re: Dobíjení akumulátor regulátor
Nene to da i nad volnobehem
NINJA ZX 9R 2000 červená na negativu zelená=kawakamufláž woe
CKC#068
Řečník z aragonitových jeskyní
CKC#068
Řečník z aragonitových jeskyní
Re: Dobíjení akumulátor regulátor
Ledky mají mnohem nižší odběr, tam se da výkon ušetřit.
NINJA ZX 9R 2000 červená na negativu zelená=kawakamufláž woe
CKC#068
Řečník z aragonitových jeskyní
CKC#068
Řečník z aragonitových jeskyní
Re: Dobíjení akumulátor regulátor
V podstatě díky tomu ze je pod ledkama, tak by ty čísla nahoře mohli být úplně jiné a ta rezerva mnohonásobně vyšší, z hlavy ted nevystrelim odběr těch ledek leda by byl napsanej přímo na nich.Zubr píše: ↑stř bře 06, 2019 22:03:54 Světla 60W dálkové
Zadní 2x5W
Osvětlení budíku kontrolky cca25W
Zapalování těžko říct odhad do 50W
Osvětlení SPZ 5W
Cca 30W dobíjení
Krátkodobé odběry brzdovky 2x21W
Blinkry 2x21W
=cca 264W rezerva výkonu bude ještě cca 136W
Na rukojetě a píčoviny v poho stačí, když přidáš sedlo, tak při zapnutí blinkru a brzdovek bude docházet k poklesům napětí, které podrží baterie, ale vypadá to blbě.
Rex má buzení alternatoru, což je výhoda za altikem jsou jen diody. Ale hřát se to bude.
Pak by to tedy mohlo znamenat ze za jízdy by se při zapnutí a pri maximálním odběru což je těch prvních řekneme 2-3 minuty při nahřívání by mohl zustat dostatek proudu i s rezervou na plnou obsluhu , následně při přepnutí do udrzovaciho režimu, i s možnosti nějakého dobíjení telefonu po cestě apod.
A úplně jako sci-fi teoreticky když si to poustis jen na jaře a na podzim kdy není úplně teplo tak by se to mohlo i uchladit
Samozřejmě je tu pak varianta to zapínat postupně nejdřív nahřát jedno a pak druhé.
ZRX 1200 R
Re: Dobíjení akumulátor regulátor
Uvažuješ správně, souhlasím s tebouJenda píše: ↑čtv bře 07, 2019 06:47:46V podstatě díky tomu ze je pod ledkama, tak by ty čísla nahoře mohli být úplně jiné a ta rezerva mnohonásobně vyšší, z hlavy ted nevystrelim odběr těch ledek leda by byl napsanej přímo na nich.Zubr píše: ↑stř bře 06, 2019 22:03:54 Světla 60W dálkové
Zadní 2x5W
Osvětlení budíku kontrolky cca25W
Zapalování těžko říct odhad do 50W
Osvětlení SPZ 5W
Cca 30W dobíjení
Krátkodobé odběry brzdovky 2x21W
Blinkry 2x21W
=cca 264W rezerva výkonu bude ještě cca 136W
Na rukojetě a píčoviny v poho stačí, když přidáš sedlo, tak při zapnutí blinkru a brzdovek bude docházet k poklesům napětí, které podrží baterie, ale vypadá to blbě.
Rex má buzení alternatoru, což je výhoda za altikem jsou jen diody. Ale hřát se to bude.
Pak by to tedy mohlo znamenat ze za jízdy by se při zapnutí a pri maximálním odběru což je těch prvních řekneme 2-3 minuty při nahřívání by mohl zustat dostatek proudu i s rezervou na plnou obsluhu , následně při přepnutí do udrzovaciho režimu, i s možnosti nějakého dobíjení telefonu po cestě apod.
A úplně jako sci-fi teoreticky když si to poustis jen na jaře a na podzim kdy není úplně teplo tak by se to mohlo i uchladit
Samozřejmě je tu pak varianta to zapínat postupně nejdřív nahřát jedno a pak druhé.
NINJA ZX 9R 2000 červená na negativu zelená=kawakamufláž woe
CKC#068
Řečník z aragonitových jeskyní
CKC#068
Řečník z aragonitových jeskyní
- Jirka_Z
- Ghostrider
- Příspěvky: 4237
- Registrován: pon led 21, 2008 22:01:28
- Bydliště: Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dobíjení akumulátor regulátor
Já myslím, jak píše Zubr a ty na konci, moc to řešíš, to určitě zvládne, ale kdybys to chtěl opravdu měřit, tak to zapni a jak psal Kaňour, měř pokles napětí při zapnutí a vypnutí všeho co tam dáváš.
Pokud bude výrazný, tak bych nad tím dál přemýšlel, ale já myslím, že nebude, protože vyhřívání nebudeš mít na plné kule pořád, LEDkama jsi nějaký proud pošetřil, mobil / navigace sice bere 2A, ale při 5ti voltech... takže bych se tím fakt nezabýval
Pokud bude výrazný, tak bych nad tím dál přemýšlel, ale já myslím, že nebude, protože vyhřívání nebudeš mít na plné kule pořád, LEDkama jsi nějaký proud pošetřil, mobil / navigace sice bere 2A, ale při 5ti voltech... takže bych se tím fakt nezabýval
JAWA 350 Style OilMaster
ZZR 1.4 - 010 - Metallic spark black
CKC#824
...pursuit is futile...
ZZR 1.4 - 010 - Metallic spark black
CKC#824
...pursuit is futile...