Z900RS
Re: Z900RS
Hlavne kawapepek...
ZZR 1400
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909
- volkswagen
- Site Admin
- Příspěvky: 7941
- Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Z900RS
Takže první dojmy po 100 kilometrech. Pocitově mi ereso připomíná dvě motorky, které jsem v minulosti měl a zdá se mi, z si z obou vzalo to nejlepší. Z GSX silnej a pružnej motor a tu správnou dávku chuligánství po Z1000.
Vzhled - asi není co dodat. Jsou jenom dva druhy lidí. Ti, kteřím se RS líbí a slepí. Zpracování je perfektní, vše dotaženo do detailů - samolepka na předním světle, nebo nápis DOHC na karterech, někdo si prostě vyhrál (a už jsem viděl i custom boční víka v opravdu oldschool stylu). Jednoduchý, přehledný budíky.
Posaz - se svými asi 188 se na ní složím úplně v pohodě a ani po 100 kilometrech nebyl žádný problém a to navzdory tomu, že jsem jel nabalenej jako pumpa, trošku jsem se bál nahrbení nad řídítka, ale je to v pohodě, budíky jsou přirozeně v zorném poli. Ruce ani záda nezačala ani po cca 100 kilometrech bolet, ale uvidím, co to bude dělat v létě, dneska bych asi necejtil, kdyby mi začali bez umrtvení amputovat nohu.
Motor a převodovka - no vzhledem k zajíždění a vytáčení nejvýše do 4000 jen zhruba odhaluju, co to asi umí, ale zatím naznačuje bytelnou porci zábavy až mě pustí do vyšších otáček. Převodovka je skoro taková skoro nekawí, takže jednička se neohlašuje obvyklou písní sypajícího se železářství. Další se uvidím aspoň po 500 kilometrech.
Brzdy - Brzdí. Teda přední brzdí, zadní se veze a doufám, že se trošku rozbrzdí, zatím to vzadu není žádná hitparáda. Dávkovatelnost nebudu posuzovat vzhledem k tomu, že jsem měl na rukou dvoje rukavice a byl jsem rád, že jsem poznal, že tu páčku mačkám.
Zvuk? Pecka, nemá to chybu. Není uřvaný, ale pěkně basuje a správně chraplá. Prostě se to musí slyšet.
Ostatní - no řekl bych, že ikonka ECO a informace o průměrné a okamžité spotřebě jsou poněkud nadbytečné, ale zjevně je to poplatné době. Info o dojezdu je poměrně praktické, to bych nechal. Příjemným překvapením je zásuvka pod sedlem, i když inženýři mohli použít tu věc mezi ušima a umístit jí ke straně a nikoliv do geometrického středu, asi jí čeká odšroubování a umístění do vhodnější lokality. Nářadíčko je přimontované přímo do sedla, takže celý prostor pod ním je k dispozici. No prostor, i tatranka by se vešla. Baterka potěší bezproblémovým přístupem, u W kupříkladu je přístup k baterce za trest.
No a to by bylo asi tak všechno.
Vzhled - asi není co dodat. Jsou jenom dva druhy lidí. Ti, kteřím se RS líbí a slepí. Zpracování je perfektní, vše dotaženo do detailů - samolepka na předním světle, nebo nápis DOHC na karterech, někdo si prostě vyhrál (a už jsem viděl i custom boční víka v opravdu oldschool stylu). Jednoduchý, přehledný budíky.
Posaz - se svými asi 188 se na ní složím úplně v pohodě a ani po 100 kilometrech nebyl žádný problém a to navzdory tomu, že jsem jel nabalenej jako pumpa, trošku jsem se bál nahrbení nad řídítka, ale je to v pohodě, budíky jsou přirozeně v zorném poli. Ruce ani záda nezačala ani po cca 100 kilometrech bolet, ale uvidím, co to bude dělat v létě, dneska bych asi necejtil, kdyby mi začali bez umrtvení amputovat nohu.
Motor a převodovka - no vzhledem k zajíždění a vytáčení nejvýše do 4000 jen zhruba odhaluju, co to asi umí, ale zatím naznačuje bytelnou porci zábavy až mě pustí do vyšších otáček. Převodovka je skoro taková skoro nekawí, takže jednička se neohlašuje obvyklou písní sypajícího se železářství. Další se uvidím aspoň po 500 kilometrech.
Brzdy - Brzdí. Teda přední brzdí, zadní se veze a doufám, že se trošku rozbrzdí, zatím to vzadu není žádná hitparáda. Dávkovatelnost nebudu posuzovat vzhledem k tomu, že jsem měl na rukou dvoje rukavice a byl jsem rád, že jsem poznal, že tu páčku mačkám.
Zvuk? Pecka, nemá to chybu. Není uřvaný, ale pěkně basuje a správně chraplá. Prostě se to musí slyšet.
Ostatní - no řekl bych, že ikonka ECO a informace o průměrné a okamžité spotřebě jsou poněkud nadbytečné, ale zjevně je to poplatné době. Info o dojezdu je poměrně praktické, to bych nechal. Příjemným překvapením je zásuvka pod sedlem, i když inženýři mohli použít tu věc mezi ušima a umístit jí ke straně a nikoliv do geometrického středu, asi jí čeká odšroubování a umístění do vhodnější lokality. Nářadíčko je přimontované přímo do sedla, takže celý prostor pod ním je k dispozici. No prostor, i tatranka by se vešla. Baterka potěší bezproblémovým přístupem, u W kupříkladu je přístup k baterce za trest.
No a to by bylo asi tak všechno.
Z900RS
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye
- Jirka_Z
- Ghostrider
- Příspěvky: 4237
- Registrován: pon led 21, 2008 22:01:28
- Bydliště: Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Z900RS
Tak to je pěkné shrnutí.
Už se teším až to ji budu moci jako každej další vošoust vočumět
Už se teším až to ji budu moci jako každej další vošoust vočumět
JAWA 350 Style OilMaster
ZZR 1.4 - 010 - Metallic spark black
CKC#824
...pursuit is futile...
ZZR 1.4 - 010 - Metallic spark black
CKC#824
...pursuit is futile...
Re: Z900RS
Co vočumovat, ale až uděláme na Skalce výpůjční den a bez kauce.....
ZX-10R KRT Replica
CKC#1202
"Jak to má volant nebo kozy, tak s tím budou brzy problémy."
CKC#1202
"Jak to má volant nebo kozy, tak s tím budou brzy problémy."
- volkswagen
- Site Admin
- Příspěvky: 7941
- Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Z900RS
jestli tam vůbec někdo přijede
Z900RS
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye
Re: Z900RS
Pokud budou testovací jízdy Z 900 bez kauce, bude plno
ZZR 1400
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909
- volkswagen
- Site Admin
- Příspěvky: 7941
- Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Z900RS
Ty bys přece na kníratý motorce nejel
Z900RS
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye
- Jirka_Z
- Ghostrider
- Příspěvky: 4237
- Registrován: pon led 21, 2008 22:01:28
- Bydliště: Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Z900RS
I kdybych měl přijet autem, tak dojedu...
Otázkou je, zda to nebude jednostolovej sraz, ale na druhou stranu, mě, jednostolový srazy teda vůbec nevaděj.
Aspoň vím, že jsem pokecal s každým
Otázkou je, zda to nebude jednostolovej sraz, ale na druhou stranu, mě, jednostolový srazy teda vůbec nevaděj.
Aspoň vím, že jsem pokecal s každým
JAWA 350 Style OilMaster
ZZR 1.4 - 010 - Metallic spark black
CKC#824
...pursuit is futile...
ZZR 1.4 - 010 - Metallic spark black
CKC#824
...pursuit is futile...
Re: Z900RS
A víš že bych se snad i přemohl
ZZR 1400
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909
Re: Z900RS
Gratuluji,je parádní - Z900 z minulého roku měla pod sedlem takovej bazmeht-krabičku prý uhlíkový filtr na filtrování výparů z odvětrání nádrže pro lepší ekologii což je fakt už ujetý.
Máš to tam také a je to napojeno na nějaké čidlo?
Kdyby nebylo tak to můžeš vyhodit a budeš mít místo na druhou tatranku
Máš to tam také a je to napojeno na nějaké čidlo?
Kdyby nebylo tak to můžeš vyhodit a budeš mít místo na druhou tatranku
ZRX 1100 /99 Black
Kozí dech
Munga F4
Z900 RS
Kozí dech
Munga F4
Z900 RS
Re: Z900RS
jj, parádní už se těším až ji na Skalce zkouknu...
Koukám, všichni měněj motorky-kdypak dojde na nový modely v kuchyni?
Koukám, všichni měněj motorky-kdypak dojde na nový modely v kuchyni?
babička GPZ 500 a vnučka ZX900B
*CKC 102*
*CKC 102*
Re: Z900RS
Osvědčené se nemění...
ZX-10R KRT Replica
CKC#1202
"Jak to má volant nebo kozy, tak s tím budou brzy problémy."
CKC#1202
"Jak to má volant nebo kozy, tak s tím budou brzy problémy."
Re: Z900RS
Tak podle dnešních informací bych měl mít také volno a končně mám sraz blíž, jak přes půl republiky
ZZR 1400
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909
Re: Z900RS
A hlavně koukám, že můj příspěvek patří jinam Pojedu na KLX to je na projetí akorát
ZZR 1400
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909