Podpis!
H2 SX
Re: H2 SX
Prostě nesouhlasím, Čtyřválcová šestistovka s turbokompresorem by svými parametry snadno překonala atmosférickou ZX10R a se slušnou životností ( tu téměř vždy ovlivní konstruktér motoru), ale takováto motorka by byla zbytečná konkurence pro zx10r. Proto to chce originální nápad. Maloobjemové dvouválce nebo tříválce, by mohly zabodovat mezi konkurencí a vyšvihnout Kawu nad ostatní továrny.
NINJA ZX 9R 2000 červená na negativu zelená=kawakamufláž woe
CKC#068
Řečník z aragonitových jeskyní
CKC#068
Řečník z aragonitových jeskyní
Re: H2 SX
Turba u aut, trpí nepříjemnými vlastnostmi. Když pominu, že se dost serou, tak turba u aut nemají velký výkon protože jsou poháněné výfukovými plyny, tudíž tlačí tlak jen max cca 0,8 až 1,5 baru podle velikosti motoru. Tím pádem musí dochlazovat stlačený vzduch, aby byl alespoň nějaký efektivní nárůst výkonu. Dokud se turbo neroztočí, tak dost přidušuje motor, který i vinou nízké komprese, prostě nechce jet, dokud náhle nezatáhne turbo. Pro motorku velmi špatné vlastnosti. K turbu se musíte umět chovat. Jsou lidi co dokážou zničit turbo po několika tis.km a některým vydrží turbo po celou životnost auta. Tímto turbokompresor v H2R netrpí, je téměř nezničitelný.
NINJA ZX 9R 2000 červená na negativu zelená=kawakamufláž woe
CKC#068
Řečník z aragonitových jeskyní
CKC#068
Řečník z aragonitových jeskyní
- volkswagen
- Site Admin
- Příspěvky: 7941
- Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: H2 SX
Tome, nikdo ti to nebere. Jenže by to nikdo nekoupil. Trh na tyhle věci je v segmentu “objem nenahradíš”. Tihle lidi ti za 600, byť kvalitní a oturbené, prostě ty peníze nedají. Get used to that.
Z900RS
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye
- KankX
- Site Admin
- Příspěvky: 9300
- Registrován: pon kvě 07, 2007 13:16:13
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: H2 SX
Nechci ti do toho Zubře tak moc kecat... jsem úplný analfabet a tak prosím promiňte mé nejapné poznámky a otázky. Pokud si dobře vzpomínám, tak kompresor používají už řadu let automobily značky Mercedes ale také je používá třeba Jaguar, Range Rover, atd ....
A k tomu kompresoru: asi největším problémem mechanického pohonu je to, že při stejných podmínkách nedodá na kola stejný výkon, jako turbo. Turbo totiž využívá nevyužité energie (o tom dále), zatímco kompresor je poháněn přímo motorem a tedy mu ubírá na výkonu. Naštěstí kompresor více výkonu přidá, než ubere. Pokud tedy chceme dosáhnout stejného výkonu jako u turbomotorů, bude to na úkor spotřeby paliva, která bude u motoru s kompresorem vyšší.
Z toho plyne, že turba jsou účinnější a tudíž vhodnější pro malé motory (mají také menší emise)... takže kompresor tady bude asi dost ztrácet a emise ho nejspíš stejně zabijou.
Navíc je to mechanická záležitost která se točí XXX tis. otáček a myslíš že životnost bude stejná jako u motoru co se točí max. 8tis. ot.??? při stejných rozměrech??? ... já si to nemyslím... ale každému soudruhovi, co jeho jest
P.S.: ...zapomněl jsem dodat, že jsem už pár motorů s turbem měl, jak diesel tak benzín a celkem to funguje, neměl jsem s tím problém, ale kupodivu znám těch pár lidí co mělo právě zmiňovaný kompresor a v 70% jim nefungoval... proč? No raději zůstanu u parního stroje, ten šlape pořád jako hodinky
A k tomu kompresoru: asi největším problémem mechanického pohonu je to, že při stejných podmínkách nedodá na kola stejný výkon, jako turbo. Turbo totiž využívá nevyužité energie (o tom dále), zatímco kompresor je poháněn přímo motorem a tedy mu ubírá na výkonu. Naštěstí kompresor více výkonu přidá, než ubere. Pokud tedy chceme dosáhnout stejného výkonu jako u turbomotorů, bude to na úkor spotřeby paliva, která bude u motoru s kompresorem vyšší.
Z toho plyne, že turba jsou účinnější a tudíž vhodnější pro malé motory (mají také menší emise)... takže kompresor tady bude asi dost ztrácet a emise ho nejspíš stejně zabijou.
Navíc je to mechanická záležitost která se točí XXX tis. otáček a myslíš že životnost bude stejná jako u motoru co se točí max. 8tis. ot.??? při stejných rozměrech??? ... já si to nemyslím... ale každému soudruhovi, co jeho jest
P.S.: ...zapomněl jsem dodat, že jsem už pár motorů s turbem měl, jak diesel tak benzín a celkem to funguje, neměl jsem s tím problém, ale kupodivu znám těch pár lidí co mělo právě zmiňovaný kompresor a v 70% jim nefungoval... proč? No raději zůstanu u parního stroje, ten šlape pořád jako hodinky
----- (W) -----
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira
- Jirka_Z
- Ghostrider
- Příspěvky: 4237
- Registrován: pon led 21, 2008 22:01:28
- Bydliště: Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: H2 SX
A já nevím, mě se myšlenka er-6f s turbokompresorem líbí
Lehká motka na blbutí s výkonem, který člověk dokáže v reálném provozu opravdu využít
Lehká motka na blbutí s výkonem, který člověk dokáže v reálném provozu opravdu využít
JAWA 350 Style OilMaster
ZZR 1.4 - 010 - Metallic spark black
CKC#824
...pursuit is futile...
ZZR 1.4 - 010 - Metallic spark black
CKC#824
...pursuit is futile...
Re: H2 SX
Trochu bych to upravi na " nedokáže využít " jinak dobrý Já jsem na turbo motorce nikdy nejel, tak neumím říct pocity, ale snad se to brzy změní
ZZR 1400
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909
- KankX
- Site Admin
- Příspěvky: 9300
- Registrován: pon kvě 07, 2007 13:16:13
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: H2 SX
...tak já měl to štěstí, že jsem na ní jel a žádné jiné pocity než u každé druhé motorky se u mě nedostavili... tedy až na ten pocit, že kdyby byla moje, mohl bych na srazu na Seči odtůrovat 12 hodinu
----- (W) -----
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira
Re: H2 SX
Tak ono 1,6 tdi taky není žádnej zázrak, ale funguje to
ZZR 1400
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909
Re: H2 SX
Jak jsou na tom oba systémy s účinností, těžko říct, to jsem nikde nezjistil. Spotřeba paliva se nedá tak snadno odsoudit k horšímu. Vetšinou se odvíjí při nějaké průměrné ustálené cestovní rychlosti, která lidi zajímá a každý motor je na tom jinak(ať atmosféry nebo turba). Ten kdo chce jezdit 200+ asi na nějaký ten litřík koukat nebude.KankX píše: ↑pon lis 13, 2017 22:30:56 Nechci ti do toho Zubře tak moc kecat... jsem úplný analfabet a tak prosím promiňte mé nejapné poznámky a otázky. Pokud si dobře vzpomínám, tak kompresor používají už řadu let automobily značky Mercedes ale také je používá třeba Jaguar, Range Rover, atd ....
A k tomu kompresoru: asi největším problémem mechanického pohonu je to, že při stejných podmínkách nedodá na kola stejný výkon, jako turbo. Turbo totiž využívá nevyužité energie (o tom dále), zatímco kompresor je poháněn přímo motorem a tedy mu ubírá na výkonu. Naštěstí kompresor více výkonu přidá, než ubere. Pokud tedy chceme dosáhnout stejného výkonu jako u turbomotorů, bude to na úkor spotřeby paliva, která bude u motoru s kompresorem vyšší.
Z toho plyne, že turba jsou účinnější a tudíž vhodnější pro malé motory (mají také menší emise)... takže kompresor tady bude asi dost ztrácet a emise ho nejspíš stejně zabijou.
Navíc je to mechanická záležitost která se točí XXX tis. otáček a myslíš že životnost bude stejná jako u motoru co se točí max. 8tis. ot.??? při stejných rozměrech??? ... já si to nemyslím... ale každému soudruhovi, co jeho jest
P.S.: ...zapomněl jsem dodat, že jsem už pár motorů s turbem měl, jak diesel tak benzín a celkem to funguje, neměl jsem s tím problém, ale kupodivu znám těch pár lidí co mělo právě zmiňovaný kompresor a v 70% jim nefungoval... proč? No raději zůstanu u parního stroje, ten šlape pořád jako hodinky
Jaké technologie kompresoru používá mercedes a jiné vozy nevím, ale H2R má geniálně vyřešený náhon turba ( Kawasaki zvládla jako jediný výrobce vyřešit, tento náročný problém). Zatím jsem neslyšel, že by nějaká H2 selhala a já věřím tomu, že to bude spolehlivé.
Já bych turbokompresorovou motorku chtěl, akorát na ní nemám chechtáky.
NINJA ZX 9R 2000 červená na negativu zelená=kawakamufláž woe
CKC#068
Řečník z aragonitových jeskyní
CKC#068
Řečník z aragonitových jeskyní
Re: H2 SX
No použili planetovou převodovku, což není nic zvláštního, ale pro pohon turba to nikdo nezkusil. Vždycky byl problém, že žádná převodovka, nebyla schopná desetinásobně zvýšit otáčky a vydržet rychlý změny těchto otáček. A funguje to
NINJA ZX 9R 2000 červená na negativu zelená=kawakamufláž woe
CKC#068
Řečník z aragonitových jeskyní
CKC#068
Řečník z aragonitových jeskyní