to si teď děláš legraci ty... za KTRC, radiály atd. +20?? ...za 20 ti skoro neprodají ani nahradni sedlo. Ty ceny jsou samozrejme opravdove +-1 1000Kc
Z900RS (2018)
- KankX
- Site Admin
- Příspěvky: 9290
- Registrován: pon kvě 07, 2007 13:16:13
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Z900RS (2018)
----- (W) -----
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira
- Jirka_Z
- Ghostrider
- Příspěvky: 4237
- Registrován: pon led 21, 2008 22:01:28
- Bydliště: Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Z900RS (2018)
Za to máš sice ještě jednoho REXe, ale olítanou hujdu na náhradní díly
Sorry REXáci
Sorry REXáci
JAWA 350 Style OilMaster
ZZR 1.4 - 010 - Metallic spark black
CKC#824
...pursuit is futile...
ZZR 1.4 - 010 - Metallic spark black
CKC#824
...pursuit is futile...
Re: Z900RS (2018)
abych byl upřímnej, ta megakaple (nebo spíš už katedrála) se mi moc nelíbí... ta nahatina je hezká, tu bych moh ...
babička GPZ 500 a vnučka ZX900B
*CKC 102*
*CKC 102*
Re: Z900RS (2018)
Turbo je skutečně na hovno, ale turbokompresor je super věc se samými klady a pozitivy. Turba v autech selhávají hlavně pro to, že pracují s vysokými teplotami na straně výfukových plynů, pokud po rychlý jízdě nedochladíte turbo, tak se nejspíše zapeče, zadře a jde do píče. A pro motorky je turbo nahovno pro svoje náhlý reakce! Zatímco turbokompresor je turbína poháněná převodovkou od motoru= žádné extrémní teploty, otáčky rostou spolu s otáčkami motoru= konstantní tlak= žádné negativní reakce a tah v podstatě od volnoběhu, vyšší plnící tlak nemusí mít nutně mezichladič stlačeného vzduchu, atd. A v podstatě výhoda je v tom, že menší motor může točit vyšší otáčky a přesto se chová jako by měl mnohem větší obsah atd. Pro moto ideální
NINJA ZX 9R 2000 červená na negativu zelená=kawakamufláž woe
CKC#068
Řečník z aragonitových jeskyní
CKC#068
Řečník z aragonitových jeskyní
Re: Z900RS (2018)
Spíš obočí jak:,,Brežněv style".
Jinak moc pěkné...
ZRX 1200R prototype BA-01
KX250X
fofrbus
pampeliška
Ať tě vozí, kdo tě šuká!
KX250X
fofrbus
pampeliška
Ať tě vozí, kdo tě šuká!
- Jirka_Z
- Ghostrider
- Příspěvky: 4237
- Registrován: pon led 21, 2008 22:01:28
- Bydliště: Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Z900RS (2018)
A Kawa používá teda turbo nebo turbokompresor? Nějak jsem to neštudoval, ale co říkáš mi dává celkem smyslZubr píše: ↑čtv lis 09, 2017 18:22:01
Turbo je skutečně na hovno, ale turbokompresor je super věc se samými klady a pozitivy. Turba v autech selhávají hlavně pro to, že pracují s vysokými teplotami na straně výfukových plynů, pokud po rychlý jízdě nedochladíte turbo, tak se nejspíše zapeče, zadře a jde do píče. A pro motorky je turbo nahovno pro svoje náhlý reakce! Zatímco turbokompresor je turbína poháněná převodovkou od motoru= žádné extrémní teploty, otáčky rostou spolu s otáčkami motoru= konstantní tlak= žádné negativní reakce a tah v podstatě od volnoběhu, vyšší plnící tlak nemusí mít nutně mezichladič stlačeného vzduchu, atd. A v podstatě výhoda je v tom, že menší motor může točit vyšší otáčky a přesto se chová jako by měl mnohem větší obsah atd. Pro moto ideální
JAWA 350 Style OilMaster
ZZR 1.4 - 010 - Metallic spark black
CKC#824
...pursuit is futile...
ZZR 1.4 - 010 - Metallic spark black
CKC#824
...pursuit is futile...
Re: Z900RS (2018)
Právě kawa má turbokompresor
NINJA ZX 9R 2000 červená na negativu zelená=kawakamufláž woe
CKC#068
Řečník z aragonitových jeskyní
CKC#068
Řečník z aragonitových jeskyní
Re: Z900RS (2018)
Patentovaná planetova převodovka desetinásobně zvyšuje otáčky turbíny u H2 až na 140000ot./min, nevýhoda je že k tomu spotřebuje až 42koní výkonu, ale i tak přidá obrovský výkon H2R má na klice přes 420koní, když odečteš 42koní a ztráty cca15% máš na kole cca 326kobyl
NINJA ZX 9R 2000 červená na negativu zelená=kawakamufláž woe
CKC#068
Řečník z aragonitových jeskyní
CKC#068
Řečník z aragonitových jeskyní
- volkswagen
- Site Admin
- Příspěvky: 7940
- Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Z900RS (2018)
Tak můžeš machrovat na fejsbůku
Z900RS
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye
Re: Z900RS (2018)
Nebo na pumpě na Dubé mezi stejně postiženejma
ZRX 1200 S-R
Lepší bejt mrtvej lev než živá krysa!
CKC # 209
Lepší bejt mrtvej lev než živá krysa!
CKC # 209
Re: Z900RS (2018)
Nebo můžeš hodit nějaké moudro na srazu pumpičkářů.
ZX-10R KRT Replica
CKC#1202
"Jak to má volant nebo kozy, tak s tím budou brzy problémy."
CKC#1202
"Jak to má volant nebo kozy, tak s tím budou brzy problémy."
- Jirka_Z
- Ghostrider
- Příspěvky: 4237
- Registrován: pon led 21, 2008 22:01:28
- Bydliště: Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Z900RS (2018)
A nebo prostě jenom pro ten svůj pocit...
Díky Zubře za osvětu
Díky Zubře za osvětu
JAWA 350 Style OilMaster
ZZR 1.4 - 010 - Metallic spark black
CKC#824
...pursuit is futile...
ZZR 1.4 - 010 - Metallic spark black
CKC#824
...pursuit is futile...
Re: Z900RS (2018)
- tak když jinak nedáte - tak já si ten fejzbůůk pořídím, - a nebo radši tu pumpičkuu ...??
ZX9R ninja - macíček
Re: Z900RS (2018)
doporučuju radši tu pumpičku...ale takovou, s kterou můžeš případný machry pumpičkáře hezky vzít po zádech...
babička GPZ 500 a vnučka ZX900B
*CKC 102*
*CKC 102*