
https://motorky.bazos.cz/inzerat/768460 ... -Er-6n.php
vidíš, kup jí mustanga a zabiješ dvě mouchy jednou ranouZRX 1984 píše:No pravdou je to, že jsem s tím byl teď pilovat Mělník - Dubá po Chorvatsku a nějak mi nevyhovuje systém on-off, na ZRX se mi v Rakousku jezdilo mnohem lépe, jsem hold špatnej jezdec a dvouvál mi nevyhovuje, před zatáčkou podřadím, chci přidat trošku plynu a hned mi to nadělí víc výkonu než jsem čekal, tak jsem se připravoval víc dopředu, ale stejně, kus před zatáčkou 3. trochu plynu a er6 hned záběr víc než jsem chtěl, dávkování plynu na ZRX nebo jiných 4 válcích je decentnější a plynulejší a prostě vždycky jsem měl 4 vál a s tím mi to jde líp a pohodlnějcBude mi ale chybět ten sound, po 100 km už docela zvoní v palici
Jinak ZZR bych určitě koupil, když už bude to místo v garáži, ale musela by to být 2016 sport performace
Takže volné místo vyplním buď nějakou Jawou, nebo KLX 250, aby bylo něco na zimuNo a byl to hlavně vánoční dárek pro manželku, takže ta bude asi také něco očekávat, jen doufám, že to nebude hatatitla
na er-6 se dělá jiné "přepákování" na snížení, alespoň myslím že to tak nechal snižovat VW pro svoji choť...MMKS píše:můžu jen orientačně, kolik si tak představuješ? A ještě dotaz, kolik měří manželka? Píšeš pár škrábanců z nedošlápnutí. To bohužel dobře znám, blinkry asi budu kupovat velkoobchodním balení a lakování je zbytečné. Hledám malou (spíš malinkatou) motorku a co jsem se díval do tabulek, tak Er-6n je kupodivu papírově celkem malá a na dvouvál i celkem lehká. Samozřejmě něco by šlo snížit ubráním sedla, ale u toho atypu centrálu nevím, jestli tam jdou dát třeba pak nějaké kosti na snížení.
Dík