kawa z750 - FI 34
Napsal: úte črc 26, 2016 13:22:10
Zdravím všechny,
asi před měsícem jsem si pořídil jetou kawu z750 (2007). Najel jsem asi 1000 km a všechno v pořádku, až najednou začne blikat displej FI. Po příjezdu domu jsem začal zkoumat co s tím, zjistil jsem,že to je chyba 34, a protože nejbližší termín v servisu poblíž, kdy mě můžou vzít je až za měsíc, tak jsem se v tom začal vrtat a zkoumat co je špatně. Zjistil jsem, že se mi nehýbe motorek co přivírá klapku výfuku. Sundal jsem tedy táhlo na kterém jsou lanka a zjistil jsem, že motorek se bez nich hýbe, tím pádem jsem zkusil promazat jak klapku tak i obě lanka a po opětovném zapojení, zas nic nejde to a motorek se nehýbe. No, nenechal jsem se odbýt a štoural se v tom dál. Najednou koukám lanko které přivírá klapku je zkrácené, takže pokaždé motorek zasekne. Povolil jsem ho a říkám si, že mám vyhráno. A ejhle zas nic. Motorek se zas nehýbe. Pak jsem si začal pohrávat s myšlenkou, že má táhlo obou lanek špatný úhel nastavení, pročetl jsem návod a dozvěděl se tam, že úhel se nastavuje sám pouhým zapínáním a vypínáním klíčku. Zapínal jsem klíček tak dlouho až se z ničeho nic táhlo (lanka byly odpojené) přetočilo úplně na jinou stranu, než bylo původně. To mě trochu vykolejilo z míry a říkám si wtf.. Po překonání šoku z toho co motorek udělal jsem táhlo sundal, otočil ho +- do pozice, ve které bylo před tím a zkusil zapojit lanka. Ejhle co se nestalo. Motorek začal tahat oběma lankama a chyba na displeji rázem zmizela. Pro jistotu jsem klíčkem otočil ještě x krát, abych se ujistil, že vše funguje. Kupodivu, funguje.
Otázka zní, máte někdo podobnou zkušenost nebo problém ?
asi před měsícem jsem si pořídil jetou kawu z750 (2007). Najel jsem asi 1000 km a všechno v pořádku, až najednou začne blikat displej FI. Po příjezdu domu jsem začal zkoumat co s tím, zjistil jsem,že to je chyba 34, a protože nejbližší termín v servisu poblíž, kdy mě můžou vzít je až za měsíc, tak jsem se v tom začal vrtat a zkoumat co je špatně. Zjistil jsem, že se mi nehýbe motorek co přivírá klapku výfuku. Sundal jsem tedy táhlo na kterém jsou lanka a zjistil jsem, že motorek se bez nich hýbe, tím pádem jsem zkusil promazat jak klapku tak i obě lanka a po opětovném zapojení, zas nic nejde to a motorek se nehýbe. No, nenechal jsem se odbýt a štoural se v tom dál. Najednou koukám lanko které přivírá klapku je zkrácené, takže pokaždé motorek zasekne. Povolil jsem ho a říkám si, že mám vyhráno. A ejhle zas nic. Motorek se zas nehýbe. Pak jsem si začal pohrávat s myšlenkou, že má táhlo obou lanek špatný úhel nastavení, pročetl jsem návod a dozvěděl se tam, že úhel se nastavuje sám pouhým zapínáním a vypínáním klíčku. Zapínal jsem klíček tak dlouho až se z ničeho nic táhlo (lanka byly odpojené) přetočilo úplně na jinou stranu, než bylo původně. To mě trochu vykolejilo z míry a říkám si wtf.. Po překonání šoku z toho co motorek udělal jsem táhlo sundal, otočil ho +- do pozice, ve které bylo před tím a zkusil zapojit lanka. Ejhle co se nestalo. Motorek začal tahat oběma lankama a chyba na displeji rázem zmizela. Pro jistotu jsem klíčkem otočil ještě x krát, abych se ujistil, že vše funguje. Kupodivu, funguje.
Otázka zní, máte někdo podobnou zkušenost nebo problém ?