Píchlé pneu - zalepit či zahodit
Píchlé pneu - zalepit či zahodit
Zajímala by mne anketka zda zadní pneu lepíte nebo ne - ted mám dirku na zánovním kole a přemejšlím o zalepení což jsem nikdy neriskoval. Kámoš to neřeší a lepí běžne.
Jestli nezabere spray - ten je většinou na hovno ,tak přemejšlím zda nedat tzv. mašličku ze sady jakou se opravují píchlá pneu na autě. Tam to vždy drželo skvěle. Zakže otázka Lepit či Nelepit?
Jestli nezabere spray - ten je většinou na hovno ,tak přemejšlím zda nedat tzv. mašličku ze sady jakou se opravují píchlá pneu na autě. Tam to vždy drželo skvěle. Zakže otázka Lepit či Nelepit?
ZRX 1100 /99 Black
Kozí dech
Munga F4
Z900 RS
Kozí dech
Munga F4
Z900 RS
- lukas.01
- Easy slider
- Příspěvky: 725
- Registrován: ned kvě 14, 2006 19:04:21
- Bydliště: Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Píchlé pneu - zalepit či zahodit
Nechával jsem si zalepit. Pneu dolu, zevnitř podlepit hříbek, nazout pneu. Knot by mohl taky stačit.
ZZR 1400 L.E.
Estrella 250
CKC # 568
Estrella 250
CKC # 568
- KankX
- Site Admin
- Příspěvky: 9290
- Registrován: pon kvě 07, 2007 13:16:13
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Píchlé pneu - zalepit či zahodit
jednou jsme jeli s pichlou pneu do servisu v domeni, ze to zujou, poradne opravi a vse zpet... nakonec to dopadlo tak, ze mi pneuservisak (motorkar) vysvetlil ze knot je nejlepsi reseni A bylo to v pohode vydrzela az na platno
----- (W) -----
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira
Re: Píchlé pneu - zalepit či zahodit
mě knot ve 180-ti zapad dovnitř a byl to mazec.... Jediná klika, že jsem jel rovně, jinak jsem tu už nebyl... Když lepit, jedině zevnitř!!! Ta guma má, když je sjetá napůl, ani ne 4 mm tloušťku, a v tom se kont neudrží. Do nový jo, ale jen na dojetí k pořádnýmu nalepení zespoda.
babička GPZ 500 a vnučka ZX900B
*CKC 102*
*CKC 102*
Re: Píchlé pneu - zalepit či zahodit
Já si myslím, že lepit gumu knotem, ale i hříbkem je relativně bezpečné jen pokud je průpich ve drážce vzorku(je bezpodmínečně nutné aby knot vyčníval o cca rozměr hloubky vzorku). Mimo drážku v mase běhounu hrozí zaražení dovnitř, takže radši jet pouze minimální rychlostí na výměnu pneu.
NINJA ZX 9R 2000 červená na negativu zelená=kawakamufláž woe
CKC#068
Řečník z aragonitových jeskyní
CKC#068
Řečník z aragonitových jeskyní
Re: Píchlé pneu - zalepit či zahodit
k lepení zevniř se používá hříbek, kterej se odstředivou silo co? Kterej se odstředivou silou kurva přitlačuje k plášti zevnitř Takže hříbek nezamáčnkeš, i kdyby si lítal 500... S knotama je to jinak, jak jsem psal. Kdo nevěří, ať fikne ojetou gumu a přestane mít na knoty chuť. Já to mám VYZKOUŠENÝ na svý babče, přátelé teoretici...
babička GPZ 500 a vnučka ZX900B
*CKC 102*
*CKC 102*
Re: Píchlé pneu - zalepit či zahodit
Až trefíš kamínek přímo na zalepený otvor v pneu, tak ti bude odstředivá síla k prdu!!! A hříbek se ti bude válet někde v pneu Jak říkám k zaražení do vnitřku pneumatiky zabrání jen to, že hříbek nebo knot vystupuje z pneumatiky ven alespoň 2mm a více, což je možný jen v drážkách vzorku! Proto není dobrý lepenou gumu sjíždět až na doraz, já bych jí nikdy nesjížděl pod dva mm.
NINJA ZX 9R 2000 červená na negativu zelená=kawakamufláž woe
CKC#068
Řečník z aragonitových jeskyní
CKC#068
Řečník z aragonitových jeskyní
Re: Píchlé pneu - zalepit či zahodit
Ani to nejlepší lepidlo neudrží hříbek v mase běhounu, když váha dvěstě kilo najede ve velké rychlosti na vhodně dimenzovaný kamínek, ale pokud vyčnívá hříbek ven ve vzorku, tak při najetí na kamínek se ta vyčnívající část rozmáčkne a v tu chvíli je nemožný aby se vrazil dovnitř. Docela hezky to bylo namalovaný na jednom návodu k lepící sadě na bezdušovky.
NINJA ZX 9R 2000 červená na negativu zelená=kawakamufláž woe
CKC#068
Řečník z aragonitových jeskyní
CKC#068
Řečník z aragonitových jeskyní
- 666S999
- Ghostrider
- Příspěvky: 6798
- Registrován: ned úno 12, 2006 18:51:09
- Bydliště: prostřední Morava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Píchlé pneu - zalepit či zahodit
Taky jsem píchnul úplně novou gumu, samozřejmě v nejslabším místě, ve vzorku, byla zalepená zespodu a nebyl s ní žádný problém. Samozřejmě jak psal Zubr, na dojíždění na plátno jsem starej a "koule" si šetřím na něco jiného. Na gumě šetřit je zhovadilost, co zhovadilost??? bezmozkovina. !!!
____ZRX 1200R____
_________________
_____CKC#21______
_________________
_____CKC#21______
Re: Píchlé pneu - zalepit či zahodit
Právě v tom nejslabším místě je oprava nejbezpečnější. Měls kliku.666S999 píše:Taky jsem píchnul úplně novou gumu, samozřejmě v nejslabším místě, ve vzorku, byla zalepená zespodu a nebyl s ní žádný problém. Samozřejmě jak psal Zubr, na dojíždění na plátno jsem starej a "koule" si šetřím na něco jiného. Na gumě šetřit je zhovadilost, co zhovadilost??? bezmozkovina. !!!
NINJA ZX 9R 2000 červená na negativu zelená=kawakamufláž woe
CKC#068
Řečník z aragonitových jeskyní
CKC#068
Řečník z aragonitových jeskyní
- Jirka_Z
- Ghostrider
- Příspěvky: 4237
- Registrován: pon led 21, 2008 22:01:28
- Bydliště: Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Píchlé pneu - zalepit či zahodit
Také jsem jednou píchnul, oprava = v servisu sami od sebe sundali gumu (vynadali mi jako svině, protože na ně vytekla ta sračka ze spreje ) celé to tím pádem zevnitř umyli, dali hříbek a hotovo. Já sjel normálně na cca. 1mm a pohoda...
JAWA 350 Style OilMaster
ZZR 1.4 - 010 - Metallic spark black
CKC#824
...pursuit is futile...
ZZR 1.4 - 010 - Metallic spark black
CKC#824
...pursuit is futile...
Re: Píchlé pneu - zalepit či zahodit
za mě diskusi považuju jako dále bezpředmětnou a proto s ní končím, drazí soudruzi Tazateli poradím rozříznout starou gumu aby viděl, a pak se jít podívat do špitálu, aby viděl taky
babička GPZ 500 a vnučka ZX900B
*CKC 102*
*CKC 102*
- KankX
- Site Admin
- Příspěvky: 9290
- Registrován: pon kvě 07, 2007 13:16:13
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Píchlé pneu - zalepit či zahodit
pravdou je, že tu píchlou gumu měla Blanka také ve vzorku a knot vyčníval... když to teď čtu, tak jsem rád že jsem línej a nedostal se k tomu abych ten vyčnívající hnus odřízlZubr píše:Až trefíš kamínek přímo na zalepený otvor v pneu, tak ti bude odstředivá síla k prdu!!! A hříbek se ti bude válet někde v pneu Jak říkám k zaražení do vnitřku pneumatiky zabrání jen to, že hříbek nebo knot vystupuje z pneumatiky ven alespoň 2mm a více, což je možný jen v drážkách vzorku! Proto není dobrý lepenou gumu sjíždět až na doraz, já bych jí nikdy nesjížděl pod dva mm.
----- (W) -----
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira
Re: Píchlé pneu - zalepit či zahodit
misak39 píše:za mě diskusi považuju jako dále bezpředmětnou a proto s ní končím, drazí soudruzi Tazateli poradím rozříznout starou gumu aby viděl, a pak se jít podívat do špitálu, aby viděl taky
jj taky říznul , pro tyhle příležitosti ji mám v kanclu už roky
od 49,9 do 1199 ccm
Re: Píchlé pneu - zalepit či zahodit
Já byl včera u gumaře - motorkáře a ten říkal že spravuje zásadně knotem,ale musí být potřen lepidlem(ne ten samolep) a nesmí přečnívat .KankX píše:pravdou je, že tu píchlou gumu měla Blanka také ve vzorku a knot vyčníval... když to teď čtu, tak jsem rád že jsem línej a nedostal se k tomu abych ten vyčnívající hnus odřízlZubr píše:Až trefíš kamínek přímo na zalepený otvor v pneu, tak ti bude odstředivá síla k prdu!!! A hříbek se ti bude válet někde v pneu Jak říkám k zaražení do vnitřku pneumatiky zabrání jen to, že hříbek nebo knot vystupuje z pneumatiky ven alespoň 2mm a více, což je možný jen v drážkách vzorku! Proto není dobrý lepenou gumu sjíždět až na doraz, já bych jí nikdy nesjížděl pod dva mm.
V AB moto zas že knot ne a jedině hříbek
Když jsme sundali gumu tak byla zevnitř trhlá a musím koupit novou - no vlastně jsem rád že se nebudu bát kamínku a mám prozatím vyřešeno .
ZRX 1100 /99 Black
Kozí dech
Munga F4
Z900 RS
Kozí dech
Munga F4
Z900 RS