Koupil jsem novou sadu a když jsem chtěl vyrazit,tak dorazil kámoš na funglovce Z800 z Ostravy na totálně prázdné zadní gumě. Guma pěkně rozjetá a uvařená,ale jelikož byla neděle a víc se zkurvit nedala tak jsem mu vytáhl hřebík a vrazil tam Japonskej samolep. knot na lepidlo,aby mohl kousek dojet. Kousek dojel - pojezdil okolo Prahy a pak šup do Ostravy
Každopádně se už nebudu bát opravit kolo alespon na dojetí knotem a vyplatí se to vozit sebou..
Píchlé pneu - zalepit či zahodit
Re: Píchlé pneu - zalepit či zahodit
ZRX 1100 /99 Black
Kozí dech
Munga F4
Z900 RS
Kozí dech
Munga F4
Z900 RS
- Jirka_Z
- Ghostrider
- Příspěvky: 4237
- Registrován: pon led 21, 2008 22:01:28
- Bydliště: Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Píchlé pneu - zalepit či zahodit
Jj, není nad vlastní zkušenost
JAWA 350 Style OilMaster
ZZR 1.4 - 010 - Metallic spark black
CKC#824
...pursuit is futile...
ZZR 1.4 - 010 - Metallic spark black
CKC#824
...pursuit is futile...
- semenec
- Příspěvky: 4
- Registrován: ned čer 05, 2016 01:28:06
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Re: Píchlé pneu - zalepit či zahodit
Já už nelepím, dříve jsem nechával dávat hříbek zevnitř, knoty vozím tedy sebou jen pro jistotu velkého průrazu, mám v zadní i přední pneu těsnící tmel a v kufru malý kompresor Naposledy jsem píchl v Maďarsku na štěrkovém parkovišti uvnitř hotelového komplexu, naložené GTR a prázdná zadní pneu a snad 15 cm vrstva štěrku a k silnici 30m to by nikdo nevytlačil. Takže, našel jsem průraz od hřebíku, vyndal jej, kolo otočil průrazem dolů, tmel tam doputoval a kompresorem nafoukl a v pohodě nejen že dojel domů, ale i dalších cca 5000Km. I na srazu jsem měl tuto pneu a průrazů bude asi více, holt Rusko. Kouknu se, až budeme měnit v týdnu pneu. Jen jsem občas musel dofouknout, jinak pohoda. Opravdu vlastní zkušenosti jsou k nezaplacení.
GTR 1400 - 2012 Tmavě modrá
Protažená Evropou i Asií.
CKC - 1559
Protažená Evropou i Asií.
CKC - 1559