Stránka 1 z 1

Barva-třmeny

Napsal: pon pro 22, 2014 12:43:51
od Méďa
Máte někdo odzkoušenou barvu na třmeny +- odstín origo "zlatá"?

Nemá to vliv na funkci - rostlináře :finga: , ale protože jsem cíťa, tak by zasloužilo olakovat :lol:

Re: Barva-třmeny

Napsal: pon pro 22, 2014 19:27:59
od Pavel ZRX
Silikonovou barvu ve zlatým odstínu asi neseženeš. Já bych brzdiče očistil od zbytků barvy, odmastil a provedl nástřik zlatou metalízou v požadovasném odstínu, bez základu, na čistý kov. Použil bych klasický autolak, akrylátovou bázi, natuženou 2:1 akryl. tužidlem, nástřik v několika vrstvách, podle potřeby, jak to bude krýt. Klarlak bych na to nedával, jen tu natuženou bázi, bude to takový polomat, ale teplu více odolný jak vrchní transparentní lak. Odolnost proti brzdové kapalině bude problém, musí se dávat při odvzdušňování pozor, zabránit popatlání kapalinou.

Re: Barva-třmeny

Napsal: úte pro 23, 2014 10:39:23
od Dargas
Brzdovce celkem dobre odola komaxit (kdyz to vcas utres). Jinak nejlepe elox samozrejme...

Re: Barva-třmeny

Napsal: čtv pro 25, 2014 09:14:07
od Pavel ZRX
Komaxit je věc, odolává i vysokým teplotám, na výfuku závodního dvoutaktu přežíval statečně. Na brzdič mě to ale nepasuje, v místě vývrtů pro pístky se to začne loupat. Komax je dobrý tam, kde se předpokládá nástřik celého dílu. Jinak mě ještě napadá dekorační zlatý zinek, elox by byl nej.

Re: Barva-třmeny

Napsal: ned úno 15, 2015 10:43:20
od Méďa
Pavel ZRX píše:Komaxit je věc, odolává i vysokým teplotám, na výfuku závodního dvoutaktu přežíval statečně. Na brzdič mě to ale nepasuje, v místě vývrtů pro pístky se to začne loupat. Komax je dobrý tam, kde se předpokládá nástřik celého dílu. Jinak mě ještě napadá dekorační zlatý zinek, elox by byl nej.

Na plechu proveden test odolnosti barvy Foliatec a zatím to vypadá, že brzdovce odolává :shock: