Vyměna oleje vidlic , přetěsnění.
- PájinKAWA
- Babyrider
- Příspěvky: 99
- Registrován: čtv dub 05, 2007 19:40:21
- Bydliště: Vidlatá Seč
- Kontaktovat uživatele:
Vyměna oleje vidlic , přetěsnění.
Měnim gufera ve vidlicích a olej. vše sem rozebral a je to potreba radne vycistit,protoze olej byl na dne znacne spinavý, vse jde hladce az to te doby nez vyzkousim serizovac komprese tlumeni. naklikal sem jen 4 polohy z 12. chvili to zkousim,az se me to sekne na 2 polohy a je vymalovano. sem ten na 12 a 11 poloze a nejde se hnout zpet,tedy dovnitr. stelovaci sroub je z hliniku a sroubuje se do telesa spodniho velkeho kluzaku. ten sroub je asi jiste kolikem co je u nej,ale jak kolik oddelat,je tam srejmne klepnuty a nejde za nej nikak zabrat.
Zdravim všechny lidi dobré vůle! ZX6R ´00
Re: Vyměna oleje vidlic , přetěsnění.
Po obvodu toho sroubky nastrikar wdcko nebo neco...
Kdyby se nezadarilo, tak mam nekolik techto kluzaku doma, tak levne prenecham.
Kdyby se nezadarilo, tak mam nekolik techto kluzaku doma, tak levne prenecham.
CKC # 594
- PájinKAWA
- Babyrider
- Příspěvky: 99
- Registrován: čtv dub 05, 2007 19:40:21
- Bydliště: Vidlatá Seč
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vyměna oleje vidlic , přetěsnění.
ještě sem to nahříval horkovzduškou a nic nepomaha,jde s tim tocit o pul kola a jinak ani prd. spička se ve vnitř o nic neopírá,tak netusim proc to nejde. ze by okroužek ve vnitr se o nejakou hranu zadržoval..? díky za nabidku,vymysli cenu zatim co bys za ni chtel.
jeste sem vydumal z manualu na 636 2002,ze ta mela jen 4 kliknutí,tak ze bych mel jednu vidli z 636ky? proto to slo jen na 4 kliky a jak sem to povoloval,tak sem to zarval to skur polohy..zkouknu jeste cisla na vidlich. ta druha chodi ok,ale jeste ji nemam rozdelanou. tohle se stalo asi jen mně v cely čr, proc neudelali ten kolik vyndavací..
jeste sem vydumal z manualu na 636 2002,ze ta mela jen 4 kliknutí,tak ze bych mel jednu vidli z 636ky? proto to slo jen na 4 kliky a jak sem to povoloval,tak sem to zarval to skur polohy..zkouknu jeste cisla na vidlich. ta druha chodi ok,ale jeste ji nemam rozdelanou. tohle se stalo asi jen mně v cely čr, proc neudelali ten kolik vyndavací..
Zdravim všechny lidi dobré vůle! ZX6R ´00
Re: Vyměna oleje vidlic , přetěsnění.
devítka to má jinak, tam jde celej ten štelovač vyšroubovat ven, je ze dvou kusů a jsou tam o kroužky. Zkusil bych to vyšroubovat za použití přiměřeného násilí
babička GPZ 500 a vnučka ZX900B
*CKC 102*
*CKC 102*
- PájinKAWA
- Babyrider
- Příspěvky: 99
- Registrován: čtv dub 05, 2007 19:40:21
- Bydliště: Vidlatá Seč
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vyměna oleje vidlic , přetěsnění.
devitka nemá zboku ten ocelovy kolik? A ten sroub je taky hlinik? Ja uz sem to bral silou 85% na sroubovaku,ještě zkusit100% a pak uz jedine tecko,ale bojím se že střihnu drášku pro šroubovak. Jak tam je u te devitky ta klikaci kulicka? To klika o ctyrhran,kdyz to klika po čtvrt otačky?
Zdravim všechny lidi dobré vůle! ZX6R ´00
- PájinKAWA
- Babyrider
- Příspěvky: 99
- Registrován: čtv dub 05, 2007 19:40:21
- Bydliště: Vidlatá Seč
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vyměna oleje vidlic , přetěsnění.
prohledal sem toto forum a nikde se to tu neřešilo, postahoval sem devitkovy manualy a ma to uplne stejne kresleny jako sestka, ty jsi Myšaku asi myslel devitku s usd vidlicí, tam i v manualu maj sroubek venku.
domnívam se,ze je to fakt natvrdo zakolikovany,ale proc když tam je okrouzek, to muze vydrzet tak max 20let. zitra bych mohl zavolat panu havrdoj nebo panu halbichoj. ale urcite si to predstavuju jako hurvínek valku
mimo jine radim,kdo chce povolit imbus dole a nema specialni klic(ctyrhran s dirou 30cm dlouhy) pouzil sem obyc jekl 20mm. tady mi jeste stesti pralo..
domnívam se,ze je to fakt natvrdo zakolikovany,ale proc když tam je okrouzek, to muze vydrzet tak max 20let. zitra bych mohl zavolat panu havrdoj nebo panu halbichoj. ale urcite si to predstavuju jako hurvínek valku
mimo jine radim,kdo chce povolit imbus dole a nema specialni klic(ctyrhran s dirou 30cm dlouhy) pouzil sem obyc jekl 20mm. tady mi jeste stesti pralo..
Zdravim všechny lidi dobré vůle! ZX6R ´00
Re: Vyměna oleje vidlic , přetěsnění.
devítky do 1997 mají USD, pak klasický vidle. Já mám 97, takže USD a právě jsem ve výstavbě Vyfotil bych ten štelovač, ale mám úplně jinej. Co třeba Pavel Kysů? U Havrdů počítám měněj tak max. gufera ve vidlích, takže netuším jestli na demontáž toho štělovadla budou mít nějakej recept...
babička GPZ 500 a vnučka ZX900B
*CKC 102*
*CKC 102*
- PájinKAWA
- Babyrider
- Příspěvky: 99
- Registrován: čtv dub 05, 2007 19:40:21
- Bydliště: Vidlatá Seč
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vyměna oleje vidlic , přetěsnění.
Ano foto je zbytecny,kdyz je USD, to sem si +/- prohlidl v katalogu. Panu Havrdovi sem volal,rekl,ze nema cas a ze to po telefonu nejde, u Halbichu se zamysleli a rekli,ze to je tak jak to mám a uz se s tim setkali v davny dobe, opravdu prej jedina moznost je odvrtaní. na novy motorce by snad mohlo jit nahratim a vymagnetovat.
Pustil sem se do opravy odvrtanim.
Nejdriv ze udelam M3 zavit a po ohrati to vytlucu pres vytahovak M3. jenze to co je videt,tan kolik ma tak 2-3mm netusim. hned potom uz je pruzinka,ta co kliká,takze tak. M3 to stejne neudrzel ani M4,tak sem to profrezoval na 4mm. vyndal sem pruzinku a kulicku. vymagnetoval spony pres jehlu a šroub porad chodí čtvrt pouze otacky, tak kde to drží?
ten kolík je tedy prumer 5mm duty se slepou dírou 3,5mm,jeho delka odhad 10mm. nyni ho mam profrezovany na 4mm coz je stena 0,5mm a kolik nechce jit. pokazdy,kdyz ho zkousim vyndat,ohreju to horkovzduskou dává650°C,to muze min tak 150-200°C.
Jestli to drží konec toho kolíku? stejne ta vidle bude na zahozeni, ten hlinikovy zavit je treba KO..
Pustil sem se do opravy odvrtanim.
Nejdriv ze udelam M3 zavit a po ohrati to vytlucu pres vytahovak M3. jenze to co je videt,tan kolik ma tak 2-3mm netusim. hned potom uz je pruzinka,ta co kliká,takze tak. M3 to stejne neudrzel ani M4,tak sem to profrezoval na 4mm. vyndal sem pruzinku a kulicku. vymagnetoval spony pres jehlu a šroub porad chodí čtvrt pouze otacky, tak kde to drží?
ten kolík je tedy prumer 5mm duty se slepou dírou 3,5mm,jeho delka odhad 10mm. nyni ho mam profrezovany na 4mm coz je stena 0,5mm a kolik nechce jit. pokazdy,kdyz ho zkousim vyndat,ohreju to horkovzduskou dává650°C,to muze min tak 150-200°C.
Jestli to drží konec toho kolíku? stejne ta vidle bude na zahozeni, ten hlinikovy zavit je treba KO..
Zdravim všechny lidi dobré vůle! ZX6R ´00
Re: Vyměna oleje vidlic , přetěsnění.
Ten inbus staci povolit ve chvili, kdy mas smontovanou vidli. Podrzi to pruzina a nemusis mit spesl bazmek. Na rozdelani cartridge ho uz ale potrebujes.... Nastesti presne jak rikas, jekl dvacitka to resi
CKC # 594
- PájinKAWA
- Babyrider
- Příspěvky: 99
- Registrován: čtv dub 05, 2007 19:40:21
- Bydliště: Vidlatá Seč
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vyměna oleje vidlic , přetěsnění.
aho,ty fotky jsou mizérie, proc mas doma tolik tlumicu? mně se nezda,ze by nalepka sloupla tu barvu ,jak sem to nahrival az se z toho kourilo a barva na tlumici nic nedelala,tak ze by s tim nalepka hla ,to se me zda divny. jinak se zda uplne stejnaDargas píše:Ten inbus staci povolit ve chvili, kdy mas smontovanou vidli. Podrzi to pruzina a nemusis mit spesl bazmek. Na rozdelani cartridge ho uz ale potrebujes.... Nastesti presne jak rikas, jekl dvacitka to resi
Zdravim všechny lidi dobré vůle! ZX6R ´00
Re: Vyměna oleje vidlic , přetěsnění.
Ok, poslu jiny fotky.
Tlumicu mam tolik, protoze jsem z nich sebral vnitrky do obycejnych damper rod vidlic a tyhle kluzaky mi zbyly, jelikoz jsem je na toto nepotreboval.
Nalepka sloupla barvu? Nechapu.... Psal jsem, ze jsem sloupnul kus ty nalepky, abych se ujistil, ze nemaskuje skrabanec.
Tlumicu mam tolik, protoze jsem z nich sebral vnitrky do obycejnych damper rod vidlic a tyhle kluzaky mi zbyly, jelikoz jsem je na toto nepotreboval.
Nalepka sloupla barvu? Nechapu.... Psal jsem, ze jsem sloupnul kus ty nalepky, abych se ujistil, ze nemaskuje skrabanec.
CKC # 594
- PájinKAWA
- Babyrider
- Příspěvky: 99
- Registrován: čtv dub 05, 2007 19:40:21
- Bydliště: Vidlatá Seč
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vyměna oleje vidlic , přetěsnění.
jestli chces,muzes poslat jiné jeste, aby nebyli rozmazane,jinak vypada, ze by se mohli hodit, snad to nemaj nejak odstupnovany,jako pri vybrusech,aby me to nevyklalo, skoda,ze nejezdim na jihlavu, sem az z litomysle
Zdravim všechny lidi dobré vůle! ZX6R ´00
Re: Vyměna oleje vidlic , přetěsnění.
To urcite ne. Voditka jsou jen jedny a chromovana trubka je urcite vyrobena velice presne.
CKC # 594
- PájinKAWA
- Babyrider
- Příspěvky: 99
- Registrován: čtv dub 05, 2007 19:40:21
- Bydliště: Vidlatá Seč
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vyměna oleje vidlic , přetěsnění.
Zdravim všechny lidi dobré vůle! ZX6R ´00
- PájinKAWA
- Babyrider
- Příspěvky: 99
- Registrován: čtv dub 05, 2007 19:40:21
- Bydliště: Vidlatá Seč
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vyměna oleje vidlic , přetěsnění.
hele vcera jsi me pekne nasral, byli u me kamosi a ukazoval sem jim co sem delal a tak, pokecali jsme. ukazoval jsem jim, ze sem koupil blbe vidlici,ze je na rv99, docela me protlemili,ale to nevadí,zato si muzu sám. ale kdyz mne jeden ukazal obycejním prkinkem,ze je kriva jako prase to me uz dostalo. takze bud mne vratis dokoruny celou investici za ten srot,nebo se dockas navstevy,to sem fakt tady nečekalDargas píše:To urcite ne. Voditka jsou jen jedny a chromovana trubka je urcite vyrobena velice presne.
Zdravim všechny lidi dobré vůle! ZX6R ´00