Naopak, je to normální... a máš ověřenou nejen funkci rostlináře, ale i funkci termostatu, spínače větráku a větráku samotného... Motka "nastojato" se nechladí tak dobře jak za jízdy... a je to tlakový systém, čili 103°C je minimum... některé motky spínaj až na 110°C v létě spíná ve městě na semaforech větrák každou chvíli, proto je třeba mít neustále POLE POSITION a furt to větrat jízdou... (motorka se nenechává běhat zbytečně bez pohybu - nejlepší nastartovat, natáhnout helmu rukávky a jedééém! /po pár stovákách metrů ubrat sytič)mikusacek píše:Pánové mám takovej dotaz, kolik stupnu by měla mít cca motorka když jí nastartuju a necháám jí navolno blafat ??? Mě se po deseti minutách zahreje na 103 pak spustí větrák a vychladí jí a pak vypne a pak zase zeplota stoupne a tak to šlo dokola. To je celkem divné ne ?
Jedná se o Z1000 r.v.2004
Z1000 (2003-2004) - cestování, zkušenosti
- 666S999
- Ghostrider
- Příspěvky: 6798
- Registrován: ned úno 12, 2006 18:51:09
- Bydliště: prostřední Morava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Z1000 (2003-2004) - cestování, zkušenosti
____ZRX 1200R____
_________________
_____CKC#21______
_________________
_____CKC#21______
- KankX
- Site Admin
- Příspěvky: 9295
- Registrován: pon kvě 07, 2007 13:16:13
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Z1000 (2003-2004) - cestování, zkušenosti
Přesně jak píše Chose, takhle to ma motorka dělat
----- (W) -----
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira
Re: Z1000 (2003-2004) - cestování, zkušenosti
Tak v tom případě to je v pohodě, nebl jsem si jistý nejsem tak moc zkušenej tak se raději na všechno psát abych se taky něco dozvěděl a přiučil Děkuji za odpovědi
Dál bych měl takovej dotaz, mám utžený úchyty na plasty pod hlavním sedlem udělal jsem pár fotek, mysíte že tam pujde něco navařit aby to drželo ? A trošku mě zarazilo to že ty zadní úchyty tam prostě nejsou je to všechno na fotkách.
Další věc která mě zajímá proč je zadní rám rozdělen a neni v celku. Je to tak od výroby nebo to je známka toho e byla bouraná a někdo to takhle vyřešil ?? Protože podle manuáluu co jsem koukal tak by měl být rám v jednom kuse a zadní úchyty na plasty tam jsou.
Fotky na uloz.to
http://uloz.to/x8gimGjS/ram-a-plasty-rar
Dál bych měl takovej dotaz, mám utžený úchyty na plasty pod hlavním sedlem udělal jsem pár fotek, mysíte že tam pujde něco navařit aby to drželo ? A trošku mě zarazilo to že ty zadní úchyty tam prostě nejsou je to všechno na fotkách.
Další věc která mě zajímá proč je zadní rám rozdělen a neni v celku. Je to tak od výroby nebo to je známka toho e byla bouraná a někdo to takhle vyřešil ?? Protože podle manuáluu co jsem koukal tak by měl být rám v jednom kuse a zadní úchyty na plasty tam jsou.
Fotky na uloz.to
http://uloz.to/x8gimGjS/ram-a-plasty-rar
Z1000
- volkswagen
- Site Admin
- Příspěvky: 7940
- Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Z1000 (2003-2004) - cestování, zkušenosti
Jestli jí necháš 10 minut blafat tak se nediv... Kde jsou svody a kde chladič?
Z900RS
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye
- 666S999
- Ghostrider
- Příspěvky: 6798
- Registrován: ned úno 12, 2006 18:51:09
- Bydliště: prostřední Morava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Z1000 (2003-2004) - cestování, zkušenosti
Nejsem žádná studnice moudrosti, proto Tě odkážu na "rozpalové" obrázky např.: www.partsdepot.cz Tam najdeš vyobrazené konstrukční podskupiny Tvé motorky. tadymikusacek píše:Tak v tom případě to je v pohodě, nebl jsem si jistý nejsem tak moc zkušenej tak se raději na všechno psát abych se taky něco dozvěděl a přiučil Děkuji za odpovědi
Dál bych měl takovej dotaz, mám utžený úchyty na plasty pod hlavním sedlem udělal jsem pár fotek, mysíte že tam pujde něco navařit aby to drželo ? A trošku mě zarazilo to že ty zadní úchyty tam prostě nejsou je to všechno na fotkách.
Další věc která mě zajímá proč je zadní rám rozdělen a neni v celku. Je to tak od výroby nebo to je známka toho e byla bouraná a někdo to takhle vyřešil ?? Protože podle manuáluu co jsem koukal tak by měl být rám v jednom kuse a zadní úchyty na plasty tam jsou.
Fotky na uloz.to
http://uloz.to/x8gimGjS/ram-a-plasty-rar
Můžeš si zjistit sestavy dílů a zda je vše OK,event objednat náhradní díly...
____ZRX 1200R____
_________________
_____CKC#21______
_________________
_____CKC#21______
- Blacky
- Easy slider
- Příspěvky: 683
- Registrován: ned lis 10, 2013 18:37:45
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: Z1000 (2003-2004) - cestování, zkušenosti
Vaau díky za odkaz. Hledal sem neco takoveho.
proces výběru - RS???
EX - K Vulcan S 2016 Willi
EX - K Z750R 2012 spark black
CKC#1597
EX - K Vulcan S 2016 Willi
EX - K Z750R 2012 spark black
CKC#1597
Re: Z1000 (2003-2004) - cestování, zkušenosti
Tyhle stránky jsem už našel a právě že tam to je v celku takže podle toho usuzuju že to asi někdo urval a vyřešil to takhle na šrouby.
Z1000
Re: Z1000 (2003-2004) - cestování, zkušenosti
Zdravím, tak jsem se na motorce ještě moc nesvezl. Čekám už týden než mi příjdou nějaké díly. Borec u kterého jí mám objednával nějaké těsnění a furt ještě to nedorazilo tak mě to pěkně štve. Doufám že to dnes nebo zítra příjde a o víkendu se konečně svezu ale uvidim. Jinak o víkendu krásné počasí tak jsme se byli projet přes Orlické hory, hodně lyžařů a my mezi nima na motorkách takže celkem směšné ale kdyby jste se někdo chtěl projet tak bych vám doporušil tohle :
http://mapy.cz/#!x=16.651772&y=50.22391 ... st%22}&t=r
V Polsku at se to nezdá tam jsou pěkné cesty a jelo se tam fakt nádherně takže doporučuji
http://mapy.cz/#!x=16.651772&y=50.22391 ... st%22}&t=r
V Polsku at se to nezdá tam jsou pěkné cesty a jelo se tam fakt nádherně takže doporučuji
Z1000
- Jana Kawa
- Ghostrider
- Příspěvky: 5532
- Registrován: ned úno 05, 2006 18:07:35
- Bydliště: Vysoké Veselí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Z1000 (2003-2004) - cestování, zkušenosti
Jó Mezilesí, tam jsem lákala kamarády někdy předloni a nic z toho nebylo, Seky říkal, že je to tam rozbité, pokud to už opravili, tak vyrazíme
Jana ZX6R 05
Život je jízda, jízda je život.
*62* CKC
Život je jízda, jízda je život.
*62* CKC
Re: Z1000 (2003-2004) - cestování, zkušenosti
na každým druhým stromě radar nebo policajt Když do Polska, jedině na kochajdu...Jana Kawa píše:Jó Mezilesí, tam jsem lákala kamarády někdy předloni a nic z toho nebylo, Seky říkal, že je to tam rozbité, pokud to už opravili, tak vyrazíme
babička GPZ 500 a vnučka ZX900B
*CKC 102*
*CKC 102*
Re: Z1000 (2003-2004) - cestování, zkušenosti
Pravda že to co jsme jeli je spíš na kochajdu než na výlety ale jet se tam taky celkem dá a radar tam nebyl žádný.
Z1000
Re: Z1000 (2003-2004) - cestování, zkušenosti
Polsko mam projety a radaru bych se nebal. Jediny radary, co potkavam maji v tmavych Superbech...misak39 píše:na každým druhým stromě radar nebo policajt Když do Polska, jedině na kochajdu...Jana Kawa píše:Jó Mezilesí, tam jsem lákala kamarády někdy předloni a nic z toho nebylo, Seky říkal, že je to tam rozbité, pokud to už opravili, tak vyrazíme
Viva Polsko. Jezdi se tam furt plnej...
Trasa je to paradni. Bohuzel ji znam pouze z velkyho auta.
ZRX 1200R prototype BA-01
KX250X
fofrbus
pampeliška
Ať tě vozí, kdo tě šuká!
KX250X
fofrbus
pampeliška
Ať tě vozí, kdo tě šuká!
Re: Z1000 (2003-2004) - cestování, zkušenosti
no, nevím...
http://www.turistika.cz/rady/cesta-do-p ... -do-polska
Tedy je pravda, že už jsem víc ve vnitrozemí poměrně dost dlouho nebyl
http://www.turistika.cz/rady/cesta-do-p ... -do-polska
Tedy je pravda, že už jsem víc ve vnitrozemí poměrně dost dlouho nebyl
babička GPZ 500 a vnučka ZX900B
*CKC 102*
*CKC 102*
Re: Z1000 (2003-2004) - cestování, zkušenosti
já teda tamní uniformovaný vyděrače potkávám s mikovlnou dost často
ZRX 1200 S-R
Lepší bejt mrtvej lev než živá krysa!
CKC # 209
Lepší bejt mrtvej lev než živá krysa!
CKC # 209
Re: Z1000 (2003-2004) - cestování, zkušenosti
To jsem rad, ze mi to vzdy proslo...
ZRX 1200R prototype BA-01
KX250X
fofrbus
pampeliška
Ať tě vozí, kdo tě šuká!
KX250X
fofrbus
pampeliška
Ať tě vozí, kdo tě šuká!