zase gumy
Re: zase gumy
Tak super, ještě aby byl nájezd trošku rozumný...
ZZR 1400
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909
Re: zase gumy
myslím že nebude, ale je mi to jednoZRX 1984 píše:Tak super, ještě aby byl nájezd trošku rozumný...
ZRX1200R
ZRX1000RR
KX250F
Don't drink and drive, but smoke and fly
#399#
ZRX1000RR
KX250F
Don't drink and drive, but smoke and fly
#399#
Re: zase gumy
Jo to chápu...
ZZR 1400
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909
Re: zase gumy
když už tady debatujete o gumách....tak přidám ne recenzi, ale přímo varování na Avon Storm 3D X-M
Na ZX12R je díky předepsanému rozměru 200/50 celkem omezený výběr, obzvlášť pokud nechci kupovat sportovní, co zničím za 3-4t km. V tomto rozměru je fakt cestovních pneu hodně málo a jedna z nich právě výše uvedená. V recenzích průměrná, říkám si jsem taky spíš míň než průměrný jezdec. Doteď jsem bral takové ty řeči jak pneu stojí za prd od normálních uživatelů spíš za výmluvy nad vlastníma chybama. Prostě jsem si říkal, že když tu gumu nedostanu na hranu, nejsem okruhový střelec, tak na mou jízdu musí bohatě stačit. Ohlasy uživatelů, že za deště prd drží jsem bral jako rozmazlenost.
Asi po 1000km jsem s gumou absolovoval Motoškolu Sršeň, kterou jsem skoro celou odjel za deště a ve sračkách v lese v náklonech, které už asi nezopakuju. A na 1A. Žádný problém, maximální důvěra, i za deště, ve spadaném mokrém jehličí atd. to prostě drželo.
Teď po dalších cca 2500 km se po dlouhé době ozval kamoš, že v neděli uteče z domu (bohužel doslova, chudák, ale jeho chyba) a jestli s ním nedám Jeseníky. Konstalace "super". V sobotu zjišťuju, že řetězovka je po smrti, tak doufám, že mě řetěz nevezme přes záda, sponu nemám, tak balím aspoň ustřižený hřebík, že bych ho použil jako nýtek. Jako starého kokota co si myslí, že sport je zdraví prospěšný, mě bolí koleno, tak balím brufen a počasí na neděli hlásí déšť, tak nepromok. Jeseníky mám rád, s kamošem jezdíme nastejno a dlouho jsme spolu nebyly, takže nic z toho nemůže odradit.
Už první zatáčky co znám to i přes déšť celkem sypu, a mašina se mě zdá taková neklidná, přisuzuju řetězovce. Ze Slavkova na dálnici vedou utažené pomalé vracečky, v jedné přidávám na jedničku plyn a cítím, jak mě ujíždí zadek. Se staženou prdelí pokračuju na dálnici, kde i přes poměrně velkou rychlost není problém. Jeseníky naštěstí neprší, Červenohorské sedlo je motorkářské porno a mašina drží (jen předsevzetí, že za to nebudu moc kvůli řetězovce tahat vzalo samozřejmě za své, stejně jako obezřetnost z PČR, která tam má operovat v civilních autech). Cestou zpět začíná přes Štemberkem zase pršet, chci předjet auto a PLYNULE přidávám a asi tak v kile mě začne zadek tancovat tak 20čísel na každou stranu tak, že mě to zhodí ze stupaček. Vnitřně jsem smířený s tím, že prostě ležím a že je to v pič*, naštěstí nevím jak, po krátkém tanečku motorka chytá přímý směr a já dokonce bez hnědého pruhu ale se staženou prdelí pokračuju dál. I na dálnici cítím, jak mě zadek ujede lehce na hladším asfaltu, ale to už je slabý odvar.
Takže za mě cestovní guma úplně nahovno. Podle mě se snažili udělat tvrdý střed a hodně to přehnaly, vždy to udělalo při narovnané motorce v reakci na plyn. Nafoukání jsem kontroloval před jízdou a tím, že bych zarval za plyn to taky nebylo.
Guma vypadá pořád dobře, takže ji buď dojedu jen za pěkného počasí, nebo ji spíš sundám, dám tam nějakou 200/55 a tato zůstane jen na STK nebo v případě průseru pro pojišťovnu.
Na ZX12R je díky předepsanému rozměru 200/50 celkem omezený výběr, obzvlášť pokud nechci kupovat sportovní, co zničím za 3-4t km. V tomto rozměru je fakt cestovních pneu hodně málo a jedna z nich právě výše uvedená. V recenzích průměrná, říkám si jsem taky spíš míň než průměrný jezdec. Doteď jsem bral takové ty řeči jak pneu stojí za prd od normálních uživatelů spíš za výmluvy nad vlastníma chybama. Prostě jsem si říkal, že když tu gumu nedostanu na hranu, nejsem okruhový střelec, tak na mou jízdu musí bohatě stačit. Ohlasy uživatelů, že za deště prd drží jsem bral jako rozmazlenost.
Asi po 1000km jsem s gumou absolovoval Motoškolu Sršeň, kterou jsem skoro celou odjel za deště a ve sračkách v lese v náklonech, které už asi nezopakuju. A na 1A. Žádný problém, maximální důvěra, i za deště, ve spadaném mokrém jehličí atd. to prostě drželo.
Teď po dalších cca 2500 km se po dlouhé době ozval kamoš, že v neděli uteče z domu (bohužel doslova, chudák, ale jeho chyba) a jestli s ním nedám Jeseníky. Konstalace "super". V sobotu zjišťuju, že řetězovka je po smrti, tak doufám, že mě řetěz nevezme přes záda, sponu nemám, tak balím aspoň ustřižený hřebík, že bych ho použil jako nýtek. Jako starého kokota co si myslí, že sport je zdraví prospěšný, mě bolí koleno, tak balím brufen a počasí na neděli hlásí déšť, tak nepromok. Jeseníky mám rád, s kamošem jezdíme nastejno a dlouho jsme spolu nebyly, takže nic z toho nemůže odradit.
Už první zatáčky co znám to i přes déšť celkem sypu, a mašina se mě zdá taková neklidná, přisuzuju řetězovce. Ze Slavkova na dálnici vedou utažené pomalé vracečky, v jedné přidávám na jedničku plyn a cítím, jak mě ujíždí zadek. Se staženou prdelí pokračuju na dálnici, kde i přes poměrně velkou rychlost není problém. Jeseníky naštěstí neprší, Červenohorské sedlo je motorkářské porno a mašina drží (jen předsevzetí, že za to nebudu moc kvůli řetězovce tahat vzalo samozřejmě za své, stejně jako obezřetnost z PČR, která tam má operovat v civilních autech). Cestou zpět začíná přes Štemberkem zase pršet, chci předjet auto a PLYNULE přidávám a asi tak v kile mě začne zadek tancovat tak 20čísel na každou stranu tak, že mě to zhodí ze stupaček. Vnitřně jsem smířený s tím, že prostě ležím a že je to v pič*, naštěstí nevím jak, po krátkém tanečku motorka chytá přímý směr a já dokonce bez hnědého pruhu ale se staženou prdelí pokračuju dál. I na dálnici cítím, jak mě zadek ujede lehce na hladším asfaltu, ale to už je slabý odvar.
Takže za mě cestovní guma úplně nahovno. Podle mě se snažili udělat tvrdý střed a hodně to přehnaly, vždy to udělalo při narovnané motorce v reakci na plyn. Nafoukání jsem kontroloval před jízdou a tím, že bych zarval za plyn to taky nebylo.
Guma vypadá pořád dobře, takže ji buď dojedu jen za pěkného počasí, nebo ji spíš sundám, dám tam nějakou 200/55 a tato zůstane jen na STK nebo v případě průseru pro pojišťovnu.
ZX-12R naked
Re: zase gumy
Kurde nic moc. Hlavne ze jsi celej dojel. Jsem zvedav jestli neprijde nejakej pozdrav z cervenohorskeho sedla. Skoda ze jsme se nepotkali...
ZZR 1400
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909
Re: zase gumy
No snad ne. Prvotní plán byl, že když předjedeme podezřelé auto, ten druhý zkontroluje jestli posádka nemá bílé košile a když nebude předjíždět, tak ten první ví, že musí tak zpomalit. Realita skončila závodem, jestli ten první ujede tomu druhému
Jinak mašin samozřejmě mraky, ale Kawasaki jsem nezaznamenal snad žádné a ZRX určitě ne.
Jinak mašin samozřejmě mraky, ale Kawasaki jsem nezaznamenal snad žádné a ZRX určitě ne.
ZX-12R naked
- Jirka_Z
- Ghostrider
- Příspěvky: 4237
- Registrován: pon led 21, 2008 22:01:28
- Bydliště: Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: zase gumy
Jj, slyšel jsem, jací jste "piráti"
JAWA 350 Style OilMaster
ZZR 1.4 - 010 - Metallic spark black
CKC#824
...pursuit is futile...
ZZR 1.4 - 010 - Metallic spark black
CKC#824
...pursuit is futile...
Re: zase gumy
ZX-10R KRT Replica
CKC#1202
"Jak to má volant nebo kozy, tak s tím budou brzy problémy."
CKC#1202
"Jak to má volant nebo kozy, tak s tím budou brzy problémy."
Re: zase gumy
To si pod kopcem říkáš, jsou to už zkušení borci tak to bude pohoda klídek, tak bezhlavě za nimi a na kopci bys to mohl odevzdat i s rodným listem
ZZR 1400
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909
Re: zase gumy
je tady snad řeč vo gumách, ne?
- Přílohy
-
- 334-480.jpg (10.56 KiB) Zobrazeno 3159 x
babička GPZ 500 a vnučka ZX900B
*CKC 102*
*CKC 102*
Re: zase gumy
ZZR 1400
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909
- Jirka_Z
- Ghostrider
- Příspěvky: 4237
- Registrován: pon led 21, 2008 22:01:28
- Bydliště: Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: zase gumy
Jj, to si dovedu představitZRX 1984 píše:To si pod kopcem říkáš, jsou to už zkušení borci tak to bude pohoda klídek, tak bezhlavě za nimi a na kopci bys to mohl odevzdat i s rodným listem
Pořád jsme prostě kluci, co si chtějí hrát
JAWA 350 Style OilMaster
ZZR 1.4 - 010 - Metallic spark black
CKC#824
...pursuit is futile...
ZZR 1.4 - 010 - Metallic spark black
CKC#824
...pursuit is futile...
- Jirka_Z
- Ghostrider
- Příspěvky: 4237
- Registrován: pon led 21, 2008 22:01:28
- Bydliště: Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: zase gumy
Tak to je dobrý, tomu říkám recyklacemisak39 píše:je tady snad řeč vo gumách, ne?
Greenpeace forever
JAWA 350 Style OilMaster
ZZR 1.4 - 010 - Metallic spark black
CKC#824
...pursuit is futile...
ZZR 1.4 - 010 - Metallic spark black
CKC#824
...pursuit is futile...
Re: zase gumy
Vždyť to byla pohoda, klídeček.ZRX 1984 píše:To si pod kopcem říkáš, jsou to už zkušení borci tak to bude pohoda klídek, tak bezhlavě za nimi a na kopci bys to mohl odevzdat i s rodným listem
ZX-10R KRT Replica
CKC#1202
"Jak to má volant nebo kozy, tak s tím budou brzy problémy."
CKC#1202
"Jak to má volant nebo kozy, tak s tím budou brzy problémy."