Stránka 1 z 2
zx9r kourí pri startu
Napsal: sob črc 09, 2011 22:58:55
od karloss200
ahoj kluci mam problem s moji zx9r r.v.1999 pri kazdem startu silne kouri namodralej kour dokud se nerozjedu neprestane prestane kourit az pri 60 km/h a pak uz zase vse o.k. ...... olej nezere na 6tisic km jsem pridal pul litra oleje ... co to muze bejt prosim o radu
Re: zx9r kourí pri startu
Napsal: ned črc 10, 2011 20:32:57
od misak39
příčin může bejt víc, co ventily?
Re: zx9r kourí pri startu
Napsal: ned črc 10, 2011 21:00:13
od volkswagen
Ja bych teda rekl, ze olej zere, pullitr oleje mi prijde dost...
Re: zx9r kourí pri startu
Napsal: ned črc 10, 2011 21:26:20
od Zdrahy
Re: zx9r kourí pri startu
Napsal: ned črc 10, 2011 21:37:56
od volkswagen
Vole... Zetko mělo skoro 40

Re: zx9r kourí pri startu
Napsal: pon črc 11, 2011 18:06:04
od SumavaCZ
volkswagen píše:Vole... Zetko mělo skoro 40

A kolik mělo při koupení?

Re: zx9r kourí pri startu
Napsal: pon črc 11, 2011 21:23:40
od milda
Asi nulu,ne?
Re: zx9r kourí pri startu
Napsal: úte črc 12, 2011 09:48:27
od Zdrahy
Zko joo na tom jsi nalítal hodně

to je pravda

Re: zx9r kourí pri startu
Napsal: úte črc 12, 2011 10:21:08
od volkswagen
Rozhodopádně jsme velmi daleko od tématu. Co se týče toho dýmu a pálení oleje je evidentní, že ta motorka olej žere a není to dobře. Ergo servis.
Re: zx9r kourí pri startu
Napsal: úte črc 12, 2011 10:42:52
od Mesr
hmmmmm, já otočím ckc sraz na Tesáku - cca 800 kilometrů a dolívám skoro půl litru oleje. Každý mi říká, nojo kawa ta bere olej

Re: zx9r kourí pri startu
Napsal: úte črc 12, 2011 13:23:48
od misak39
Mesr píše:hmmmmm, já otočím ckc sraz na Tesáku - cca 800 kilometrů a dolívám skoro půl litru oleje. Každý mi říká, nojo kawa ta bere olej

pak je div že se Ti to ještě hejbne z místa

Re: zx9r kourí pri startu
Napsal: úte črc 12, 2011 13:37:53
od volkswagen
Zetko melo stejny motor, jako devitka a olej nebrala. Toz tak....
Re: zx9r kourí pri startu
Napsal: úte črc 12, 2011 14:51:22
od Zdrahy
Když už jsme OT - jediná Kawa která oficiálně brala olej je VNko. Dělaly to všechny až tuším do roku 2006. U starších modelů se na tom podepsaly zejména nevhodná gufera na ventilech a všeobecně jen 2 pístní kroužky (u dlouhozdvihu je to problém). například u VN 2000 až tuším do modelového roku 2006 KAwa uváděla až 1L na 1000km

a taky že to olej žralo i když ne tak moc.. V roce 2006 na tomhle kladivu přibyl další kroužek na pístu, změnil se materiál a je klid.. Kdyby jste to kupovali, tak dřívější nebrat, je to vergl
Jinak jsme měl Kaw už docela dost a jediná která mi brala olej bylo VN1500 rok výroby 92. Po výměně pístních kroužků a gufer na ventilech cca 5500km bez dolití
Ergo, pokud ti to žere olej, najdi si servis ve který máš důvěru, nech rozebrat motor a udělat servis. Počítej že na 9tce nebo jiném 4válcovém a 16ti ventilovém stroji nepůjde o lacinou legraci, ale je to lepší než to někde zadřít. Motorka po 100000km zkrátka potřebuje nějaké investice

Re: zx9r kourí pri startu
Napsal: úte črc 12, 2011 15:03:51
od volkswagen
Je to tak, na devítce se bude půlit motor a asi to nebude lacinej špás. Ale zadřenej motor v kile je asi větší průser. Jsou známý případy lidí, co kvůli ušetřenýmu bůru za gumy zahodili třeba motorku za dvě sta.....
Re: zx9r kourí pri startu
Napsal: úte črc 12, 2011 17:13:37
od Pavel ZRX
Vyměnit gufera dříků ventilů a zkontrolovat pístní kroužky. Může být zvětšená vůle v zámku nebo zapečený. Kontrola kompresních tlaků před demontáží (za studena i na ohřátém motoru) napoví.. Kolik má motorka najeto? Jak často se dělal servis- výměna oleje? Jaký olej?