řazení a chcípání
Napsal: sob čer 11, 2011 17:56:51
Ahoj, tak před časem jsem měl tady na fóru dotaz na chcípání kawy Z1000 2007 při manipulaci se spojkou. Nakonec jsem to hodil do kawy aby mi našli závadu, přišli na to že mám špatný víčko nádrže a vyndali z něj ten plíšek a diagnostika taky bez chyb, takže prej OK. No nedalo mi to a tak jsem to chtěl vyzkoušet, ale pořád chcípne, když prudce zavřu plyn a zmáčknu spojku, ať už přeřadim nebo jí držim. Na to mi v kawě řekli že když řadim tak v otáčkách a nemá mi to co klesat na hranici vonoběhu, čili je to normální a já mám řadit prostě tak aby to mělo otáčky a nedržet spojku.
Takže se ptám, když si nastavim tim šroubkem postraně volnoběžné otáčky, má je to držet i za jízdy (propadá se mi to pod ně pokud držim spojku). U auta to mám naopak to přidržuje otáčky vyšší když vyšlápnu spojku a až po chcilce klesnou na volnoběh, kterej má auto na místě, ale nikdy pod něj. Jestli mi motorka chcípne když dobržďuju třeba náhle za autem, držim spojku a řadim dolu a je to teda ´normální´, tak to si radši nechám auto a koupim kolo , nebo už nevim.
Takže se ptám, když si nastavim tim šroubkem postraně volnoběžné otáčky, má je to držet i za jízdy (propadá se mi to pod ně pokud držim spojku). U auta to mám naopak to přidržuje otáčky vyšší když vyšlápnu spojku a až po chcilce klesnou na volnoběh, kterej má auto na místě, ale nikdy pod něj. Jestli mi motorka chcípne když dobržďuju třeba náhle za autem, držim spojku a řadim dolu a je to teda ´normální´, tak to si radši nechám auto a koupim kolo , nebo už nevim.